Gå til innhold

Kunnskapsnivået her på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.10.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev:
 

Temmelig mange her på forumet er iallefsll selv-erklæete eksperter på blant annet psykiske lidelser. Alt de behøver er at en eller annen skriver ett eneste innlegg om hvordan noen de kjenner oppfører seg, og så kommer forskjellige psykiske diagnoser på løpende bånd som perler på en snor... 

Anonymkode: 710c5...855

Jeg stoler ikke helt på et hvilket som helst forum sånn sett. Folk kan gi seg ut for å vaere noe de ikke er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Friday, October 05, 2018 den 17.10, Mari Y skrev:
 

Jeg stoler ikke helt på et hvilket som helst forum sånn sett. Folk kan gi seg ut for å vaere noe de ikke er. 

Det spiller vel egentlig ingen rolle hvorvidt noen har faktisk kunnskap / erfaring om psykologi. Eller om de bare er selv-erklærte eksperter på alt som finnes av diagnoser, og de TROR at de kan absolutt alt mulig som er verdt å vite.

Dersom en person bare kommer med for eksempel ett eller to eksempel på hvordan noen de kjenner oppfører seg. Da er vel ikke dette på langt nær nok til at noen har mulighet til å sette noen eventuell diagnose. Likevel er det en del forstå-seg-påere (uten noen som helst relevant utdannelse eller erfaring!) som innbiller seg at de er kvalifiserte til å komme med all verdens psykiske diagnoser. 

Anonymkode: 710c5...855

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det spiller vel egentlig ingen rolle hvorvidt noen har faktisk kunnskap / erfaring om psykologi. Eller om de bare er selv-erklærte eksperter på alt som finnes av diagnoser, og de TROR at de kan absolutt alt mulig som er verdt å vite.

Dersom en person bare kommer med for eksempel ett eller to eksempel på hvordan noen de kjenner oppfører seg. Da er vel ikke dette på langt nær nok til at noen har mulighet til å sette noen eventuell diagnose. Likevel er det en del forstå-seg-påere (uten noen som helst relevant utdannelse eller erfaring!) som innbiller seg at de er kvalifiserte til å komme med all verdens psykiske diagnoser. 

Anonymkode: 710c5...855

Javel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, October 06, 2018 den 19.16, Mari Y skrev:
 

Javel 

Det er mulig at en del folk ikke liker det jeg skriver her, fordi de liker å leke "psykolog-bingo" her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 710c5...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er mulig at en del folk ikke liker det jeg skriver her, fordi de liker å leke "psykolog-bingo" her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: 710c5...855

Akkurat det ser jeg ikke bort ifra, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...