Gå til innhold

Kunnskapsnivået her på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan syns du det er ?

Bare litt nysgjerrig.

Anonymkode: e4f01...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, det kommer an på emnet synes jeg. Når det ikke er snakk om mellommenneskelige relasjoner, for der er vi jaggu forskjellige, så synes jeg det viser seg å hære riktig mye kunnskap og fag her inne 🙂

Anonymkode: b54b8...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både forumene Kropp og helse, og økonomi, viser at det er behov for litt folkeopplysning og bedre undervisning.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig mange her på forumet er iallefsll selv-erklæete eksperter på blant annet psykiske lidelser. Alt de behøver er at en eller annen skriver ett eneste innlegg om hvordan noen de kjenner oppfører seg, og så kommer forskjellige psykiske diagnoser på løpende bånd som perler på en snor... 

Anonymkode: 710c5...855

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Temmelig mange her på forumet er iallefsll selv-erklæete eksperter på blant annet psykiske lidelser. Alt de behøver er at en eller annen skriver ett eneste innlegg om hvordan noen de kjenner oppfører seg, og så kommer forskjellige psykiske diagnoser på løpende bånd som perler på en snor... 

Anonymkode: 710c5...855

Muligens fordi det er mange her inne som er godt kjent med ulike diagnoser innen psykiatrien 😉

Anonymkode: e96d4...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Muligens fordi det er mange her inne som er godt kjent med ulike diagnoser innen psykiatrien 😉

 Anonymkode: e96d4...9eb

Dersom noen har vært gjennom dette systemet, så burde jo de vite hvordan dette egentlig fungerer i praksis. Det er ikke bare å skrive ett innlegg og sende til for eksempel psykolog / psykiater, og VOILA så får man noen diagnoser. 

Men det er jo nettopp dette som enkelte folk holder på med her på Kvinneguiden. De leser en liten kommentar som noen har skrevet, og så innbiller de seg at veit nøyaktig hva slags psykiske lidelser som er aktuelle for alle mulige tilfeller... 

Anonymkode: 710c5...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2018 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Hvordan syns du det er ?

Bare litt nysgjerrig.

Anonymkode: e4f01...bd6

Lavt. Enkelte tråder bærer preg av å være skrevet av fjortinger. 

Mange tråder er nok, for tiden, opprettet for å ha det gøy, uten rot i virkeligheten. Når folk ikke forstår enkel prosedyre eller lett tilgjengelig allmennkunnskap, ja, da er kunnskapsnivået lavmåls, eller noen har underholdning av å skrive fri fantasi. 

Anonymkode: 481dc...485

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi- og politikkunnskapene er mildt sagt variable her. Det gjelder nok øvrige forum også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Husholdning1 skrev:
 

 politikkunnskapene er mildt sagt variable her. Det gjelder nok øvrige forum også.

Ja merkelig mange som støtter Frp

Anonymkode: 7f557...74f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Ja merkelig mange som støtter Frp

Anonymkode: 7f557...74f

Jeg kan ikke se noe merkelig med å støtte politikken som er til det beste for eget samfunn. Men du kan sikkert fortelle meg hvorfor du tror den ikke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her. 

Hvis du vil ha bra hjelp må du BETALE for det. 

Hva er det med nordmenn og forventelsen av gratis informasjon av høy kvalitet, når den er GRATIS. 

Kvinneguiden er gratis. Ingen kompetente hiver penger ut av vinduet for å hjelpe hjelpeløse, gjerrige kvinneGUIDERE. 

Herregud. Er dere mongis?

All høyverdig kunnskap koster dyre penger. 

 

Anonymkode: c4387...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja merkelig mange som støtter Frp

Anonymkode: 7f557...74f

Koser du deg? 

🙂 

Anonymkode: c4387...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 03, 2018 den 13.08, AnonymBruker skrev:
 Muligens fordi det er mange her inne som er godt kjent med ulike diagnoser innen psykiatrien 😉

 Anonymkode: e96d4...9eb

 

Og dermed ble det merkelig stille fra deg ja....

Du ser kanskje ikke problemet med at kvalifisert personell bruker timesvis på å sette diagnosersamtidig som folk med NULL utdannelse eller arbeidserfaring her på Kvinneguiden klarer å sette diagnoser iløpet av bare noen få minutter? 

Anonymkode: 710c5...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes mange har god kunnskap om økonomi, jus, atferdspsykologi hos barn og dyr, og har gode etiske kompass.

Spesielt er den generelle holdningen til dyrs verdi her inne noe som gjør meg varm om hjertet. For det er lite av slike holdninger å spore i det virkelige liv. 

Anonymkode: 7656c...0fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal innføre et internettsertifikat? 

Gradert slik:

- Kun lov til å lese

- Kun lov til å delta i debatter under fullt navn

- Lov til å delta i anonyme fora

Anonymkode: bab34...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Jeg synes mange har god kunnskap om økonomi, jus, atferdspsykologi hos barn og dyr, og har gode etiske kompass.

Spesielt er den generelle holdningen til dyrs verdi her inne noe som gjør meg varm om hjertet. For det er lite av slike holdninger å spore i det virkelige liv. 

Anonymkode: 7656c...0fd

Enig. Det er mange kunnskapsrike mennesker også her selv om det kanskje er de kunnskapsløse man legger mest merke til. Selv svarer jeg nå og da (anonymt) i tråder som handler om faget mitt, og det antar jeg at mange andre også gjør. Mange ønsker ikke at alle skal vite hva de jobber med og det er vel heller ikke lov å svare som fagperson, så da da blander ekspertsvarene seg pent med alle de andre anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vanlig fyr

Blir bekymret når jeg ser tråder hvor folk går til healer fordi de vil bli gravid eller har en eller annen sykdom. Utenom det synes jeg det er en fin blanding av høyt og lavt på KG.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAn henger jo ikke på KG fordi brukerne er så smarte. Man henger her fordi damene er grisedeilige.

Anonymkode: f1581...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:
 

Kanskje vi skal innføre et internettsertifikat? 

Gradert slik:

- Kun lov til å lese

- Kun lov til å delta i debatter under fullt navn

- Lov til å delta i anonyme fora

Anonymkode: bab34...cce

Om man bare kan diskutere under fult navn vil man aldri kunne undersøke tema som kanskje er kontroversielle, men som man ikke forstår eller der man ønsker bedre kunnskaper og kanskje bli utfordret på det man mener. Jeg vet ikke hva som er vanlig for folk flest, men jeg er ikke i en sosial sirkel der jeg kan ha intellektuelle diskusjoner, eller der jeg kan forsøke forstå mer "farlige" temaer og lære mer om kontroversielle tema. Er kun som anonym på nett at jeg kan gjør det. Og uten den muligheten, så hadde jeg fortsatt vært en naiv jente med mindre kunnskap og dårlig resonneringsevne

Anonymkode: 93971...95a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kanskje vi skal innføre et internettsertifikat? 

Gradert slik:

- Kun lov til å lese

- Kun lov til å delta i debatter under fullt navn

- Lov til å delta i anonyme fora

Anonymkode: bab34...cce

Må definitivt være noe av det mest rævva jeg noen sinne har lest her på Kvinneguiden, og det sier ikke så rent lite... 

Anonymkode: 710c5...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...