Gå til innhold

Andreas Nørstrud


Pøbelkråka

Anbefalte innlegg

Jeg syns i grunn han er sexy, og litt spennende. Jegvhar alltid vært en sucker for gammeldagse kjønnsroller da... han er ute å tjene penger, hun steller med hus og barn:-) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BordetErSnudd
4 timer siden, Suzannesol skrev:

Jeg syns i grunn han er sexy, og litt spennende. Jegvhar alltid vært en sucker for gammeldagse kjønnsroller da... han er ute å tjene penger, hun steller med hus og barn:-) 

Klart at en del kan finne trygghet i det å bli fratatt alle avgjørelser som ikke har med barn og hjem å gjøre. Man kan leve i en kokong og ikke bry seg med nyheter på tv eller verden utenfor. Men man tilrettelegger for at barna skal vokse opp i fattigdom når man har en stor ungeflokk og bare én inntekt. Andreas tjener ikke spesielt bra heller. Han giftet seg med Maren når hun var bare 18 år, hun hadde en tøff ungdomstid og han så ei jente som var lett å forme og bestemme over (dette har han også gitt som grunn for at han valgte henne). Han har sagt at han syns de har nok barn for en stund da, kan tenke meg at det lille huset med 5 barn under 5 år er forferdelig rotete og kaotisk.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BordetErSnudd skrev:

Klart at en del kan finne trygghet i det å bli fratatt alle avgjørelser som ikke har med barn og hjem å gjøre. Man kan leve i en kokong og ikke bry seg med nyheter på tv eller verden utenfor. Men man tilrettelegger for at barna skal vokse opp i fattigdom når man har en stor ungeflokk og bare én inntekt. Andreas tjener ikke spesielt bra heller. Han giftet seg med Maren når hun var bare 18 år, hun hadde en tøff ungdomstid og han så ei jente som var lett å forme og bestemme over (dette har han også gitt som grunn for at han valgte henne). Han har sagt at han syns de har nok barn for en stund da, kan tenke meg at det lille huset med 5 barn under 5 år er forferdelig rotete og kaotisk.

Dette er jo bare trist. Sån jeg ser det fant han seg en sårbar jente..... han bestemmer tydeligvis alt også hvor mange barn de skal ha. Og at hun skal ha hoved ansvaret. Det viktigste er at han får sove om natten..... får håpe at hun ikke blir f.eks alvorlig syk..... Og han må trå til. Hva jobber han som?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjalabais

Men er de nå egentlig gift? «Presten» hadde jo ikke vigslesrett og jeg ser ikke for meg at de har vært på tinghuset i tillegg... Men det finns kanskje andre måter å fikse det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke ase meg opp over den tullebukken en gang til. For meg er han helt uspiselig som menneske - han er ikke en mann i mine øyne og jeg aner han som primitiv, uopplyst og mindre intelligent. Hans grumsete holdninger til kvinner er virkelig toppen av kransekaka. Hva skjer den dagen en av hans døtre kommer hjem banket opp og voldtatt?? Skal det da tuktes eller jages hun på dør etter god kristen tradisjon?

Og han er heller ikke lovlig gift med kona. De giftet seg innenfor en menighet som ikke er godkjent i Norge. De har ingen gyldig stemplet vigselsattest. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sjalabais skrev:

Men er de nå egentlig gift? «Presten» hadde jo ikke vigslesrett og jeg ser ikke for meg at de har vært på tinghuset i tillegg... Men det finns kanskje andre måter å fikse det på?

Nei, den godeste Andreas er ikke lovlig gift.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Konditorfrue skrev:

..en player.. Sklir rett inn i ex on tre Beach.. 😵😂

Der hadde jeg likt å se han 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Antoinette skrev:

Nei, den godeste Andreas er ikke lovlig gift.

Lever i "synd" med andre ord🤣

Og sønnen han har fra et tidligere forhold er også født utenfor ekteskap. Noen med liv og lære som ikke stemmer her....

 

(Ps, jeg bryr meg ikke om et barn er født utenfor/inni et ekteskap)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Lever i "synd" med andre ord🤣

Og sønnen han har fra et tidligere forhold er også født utenfor ekteskap. Noen med liv og lære som ikke stemmer her....

 

(Ps, jeg bryr meg ikke om et barn er født utenfor/inni et ekteskap)

Han er full av herlige selvmotsigelser den karen der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser over at noen frivillig kan endre livet sitt så til de grader som kona hans gjør for han?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 9.13, Minnie23 skrev:

Får vondt av døtrene som han skal forme og finne mann til. Sover ikke sammen med kona (har de i det hele tatt sex? Utenom når de lager barn) hun må ta seg av alle ungene, lage mat, husvask, han bestemmer hvordan hun skal gå kledd, te seg osv. Hvilket tiår lever de i egentlig ?

Men 5 jenter? Synes ikke det var lenge siden de fikk tvillingene  :fnise:

Tvillingene er nyfødte. De har altså tre jenter før dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leselusa skrev:

Jeg stusser over at noen frivillig kan endre livet sitt så til de grader som kona hans gjør for han?? 

Det er enklere enn du tror, her er oppskriften.

Finn en ung jente som hele livet har følt seg utenfor og endt opp i et dårlig miljø med rus, vold og alkohol. Aldri følt seg pen nok eller god nok. Kommer fra en ressurssvak familie. Kommer i kontakt med feil mann via face...... så er det gjort. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjalabais
Akkurat nå, Mystic woman skrev:

Tvillingene er nyfødte. De har altså tre jenter før dem.

Tvillingene er vel rundt året nå, tror de ble født på høsten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, sjalabais skrev:

Tvillingene er vel rundt året nå, tror de ble født på høsten 

Jeg har lest bare sånn løselig om dette. Trodde de var født nylig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er nitrist å bortforklare slik bedriten oppførsel med religiøsitet og ikke ville være A4. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde hvert fall ALDRI klart å være lykkelig i et forhold der mannen skal bestemme alt og jeg bare må være hans nikkedukke. De har 5 små barn som hun må ta seg av og oppdra alene. Nitrist de ikke deler soverom en gang. Jeg hadde fort blitt ulykkelig. Jeg lever i 2018 og ikke for 100 år siden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg lever i 2018 og ikke for 100 år siden. 

Du skal lengre bakover i tid enn 1918 for det levesettet der. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antoinette skrev:

Du skal lengre bakover i tid enn 1918 for det levesettet der. 

Ok. Aner ikke helt nøyaktig når tid det var vanlig, men er hvertfall ikke vanlig i 2018 med en slik levemåte 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
3 timer siden, Antoinette skrev:

Han er full av herlige selvmotsigelser den karen der. 

Kjenner flere veldig kristne som er full av selvmotsigelser😂 Er visst helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...