Gå til innhold

Andreas Nørstrud


Pøbelkråka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på han; er han så gammeldags i virkeligheten, eller er det bare et spill?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, chi skrev:

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på han; er han så gammeldags i virkeligheten, eller er det bare et spill?

Neida han er faktisk sånn. Og kona er 22 år, han ville ha en ung kone han kunne forme. Sammen har de 5 barn, bare jenter. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Neida han er faktisk sånn. Og kona er 22 år, han ville ha en ung kone han kunne forme. Sammen har de 5 barn, bare jenter. 

Og det er hennes oppgave å ta seg av ungene, han sover for seg selv..🙄

(han har og 1 sønn fra før...)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moongirl skrev:

Og det er hennes oppgave å ta seg av ungene, han sover for seg selv..🙄

(han har og 1 sønn fra før...)

Jepp. Helt nydelig fyr. Flott at vi gir slike folk en plattform på tv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, og han er spent på hvordan det skal gå når "han må finne ektemenn til alle jentene"... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av døtrene som han skal forme og finne mann til. Sover ikke sammen med kona (har de i det hele tatt sex? Utenom når de lager barn) hun må ta seg av alle ungene, lage mat, husvask, han bestemmer hvordan hun skal gå kledd, te seg osv. Hvilket tiår lever de i egentlig ?

Men 5 jenter? Synes ikke det var lenge siden de fikk tvillingene  :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det må være rom for noe annet en "alt er likestilt og likedelt" -livet for de som ønsker det og velger det selv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jeg ikke mye til overs for. Spesielt med utsagn som ''Det er viktig å tukte sine barn» og Farmen"-Andreas forbeholder seg retten til å tukte sin kvinne, hvis hun ikke respekterer ham som sjefen i forholdet. Er det mulig :(

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konditorfrue
Akkurat nå, Konditorfrue skrev:

..en player.. Sklir rett inn i ex on tre Beach.. 😵😂

(måtte bare) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Konditorfrue skrev:

Uansett, kona godtar og vil dette,de må velge selv..

Men ungene har ikke valgt å bli født inni dette. Stakkars jenter som må vokse opp med en far som mener at de er mindreverdige fordi de ikke er gutter. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått 5 barn på 4 år, hvis jeg har forstått det rett. siste gang ble det vel tvillinger. Stakkars dame, som konstant går gravid.... 

Endret av Vampyrina
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han ikke oppfører seg som alminnelige mennesker og at det må skyldes noe. Hva vet jeg ikke, det blir bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...