Pøbelkråka Skrevet 1. oktober 2018 #1 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hva tenker dere om han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 1. oktober 2018 #2 Del Skrevet 1. oktober 2018 Kjenner jeg er litt nysgjerrig på han; er han så gammeldags i virkeligheten, eller er det bare et spill? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 1. oktober 2018 #3 Del Skrevet 1. oktober 2018 33 minutter siden, chi skrev: Kjenner jeg er litt nysgjerrig på han; er han så gammeldags i virkeligheten, eller er det bare et spill? Neida han er faktisk sånn. Og kona er 22 år, han ville ha en ung kone han kunne forme. Sammen har de 5 barn, bare jenter. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. oktober 2018 #4 Del Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, Tipptoppi skrev: Neida han er faktisk sånn. Og kona er 22 år, han ville ha en ung kone han kunne forme. Sammen har de 5 barn, bare jenter. Og det er hennes oppgave å ta seg av ungene, han sover for seg selv..🙄 (han har og 1 sønn fra før...) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 1. oktober 2018 #5 Del Skrevet 1. oktober 2018 Akkurat nå, Moongirl skrev: Og det er hennes oppgave å ta seg av ungene, han sover for seg selv..🙄 (han har og 1 sønn fra før...) Jepp. Helt nydelig fyr. Flott at vi gir slike folk en plattform på tv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 1. oktober 2018 #6 Del Skrevet 1. oktober 2018 Han er pen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 1. oktober 2018 #7 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jo, og han er spent på hvordan det skal gå når "han må finne ektemenn til alle jentene"... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 2. oktober 2018 #8 Del Skrevet 2. oktober 2018 Får vondt av døtrene som han skal forme og finne mann til. Sover ikke sammen med kona (har de i det hele tatt sex? Utenom når de lager barn) hun må ta seg av alle ungene, lage mat, husvask, han bestemmer hvordan hun skal gå kledd, te seg osv. Hvilket tiår lever de i egentlig ? Men 5 jenter? Synes ikke det var lenge siden de fikk tvillingene 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2018 #9 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hvem er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. oktober 2018 #10 Del Skrevet 2. oktober 2018 Stakkars dame. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 2. oktober 2018 #11 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg kunne skrevet så mye, men det kommer til å bli slettet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 2. oktober 2018 #12 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg tenker at det må være rom for noe annet en "alt er likestilt og likedelt" -livet for de som ønsker det og velger det selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 2. oktober 2018 #13 Del Skrevet 2. oktober 2018 Han har jeg ikke mye til overs for. Spesielt med utsagn som ''Det er viktig å tukte sine barn» og Farmen"-Andreas forbeholder seg retten til å tukte sin kvinne, hvis hun ikke respekterer ham som sjefen i forholdet. Er det mulig 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 2. oktober 2018 #14 Del Skrevet 2. oktober 2018 ..en player.. Sklir rett inn i ex on tre Beach.. 😵😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 2. oktober 2018 #15 Del Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, Konditorfrue skrev: ..en player.. Sklir rett inn i ex on tre Beach.. 😵😂 (måtte bare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 2. oktober 2018 #16 Del Skrevet 2. oktober 2018 Uansett, kona godtar og vil dette,de må velge selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 3. oktober 2018 #17 Del Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Konditorfrue skrev: Uansett, kona godtar og vil dette,de må velge selv.. Men ungene har ikke valgt å bli født inni dette. Stakkars jenter som må vokse opp med en far som mener at de er mindreverdige fordi de ikke er gutter. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 3. oktober 2018 #18 Del Skrevet 3. oktober 2018 22 timer siden, Zemira skrev: Hvem er det ? En som var med på Farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 3. oktober 2018 #19 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) De har fått 5 barn på 4 år, hvis jeg har forstått det rett. siste gang ble det vel tvillinger. Stakkars dame, som konstant går gravid.... Endret 3. oktober 2018 av Vampyrina 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 3. oktober 2018 #20 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg tenker at han ikke oppfører seg som alminnelige mennesker og at det må skyldes noe. Hva vet jeg ikke, det blir bare spekulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg