Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #221 Skrevet 9. oktober 2018 44 minutter siden, tonebelinda skrev: Husk at vi kun ser noen få minutter da - vi vet ikke om det var noe som skjedde rett på forhånd. Og dette blir klippet for at vi skal se på dette vet dere Det endrer ikke det faktum at han skjelte henne ut og kalte henne for kjerring... 17 minutter siden, vintage skrev: Farmen når ikke Torpet til anklene engang 😂 Enig 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vertfall ikke han der arrogante mannen der! Håper for guds skyld han går ut Anonymkode: ee9f2...f46 Jeg som trodde at han var en rolig person 😂 Haha, tenk at vi kunne få så mye drama med Vidar etter at han røk ut farmen 😛 Bare tenk om torpet fantes sist sesong når Line var med
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #222 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg tror ikke Vidar hadde tenkt til å jukse, men han fikk en mulighet til å kjefte på henne. Han har nok gått i dager og irritert seg over ho. Men han sank i mine øyne. Fyre seg så opp og kalle henne for kjerring. Makan! Jeg håper Camilla vinner, selv om jeg vil ha Charlie der. Anonymkode: 7a456...fa5 5
Gjest Belle âme Skrevet 9. oktober 2018 #223 Skrevet 9. oktober 2018 Hadde sett på om Eunike, Andreas og Frank var der.
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #224 Skrevet 9. oktober 2018 6 timer siden, Belle âme skrev: Hadde sett på om Eunike, Andreas og Frank var der. Hadde vært morsomt om Eunike og Geir Magne var på torpet sammen
RødeDrage Skrevet 9. oktober 2018 #225 Skrevet 9. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper Camilla vinner, selv om jeg vil ha Charlie der. Anonymkode: 7a456...fa5 Jeg er veldig dratt mellom begge to. Føler at Camilla fortjener å vinne fordi hun har hatt det så dritt, samtidig som at da blir den neste uka helt jævlig, fordi det blir enda en uke med henne og "tvillingene". Synes også at Charlie ble tvunget ut av Farmen uforskammet tidlig og fortjener en ny sjangse, OG det blir en mye triveligere uke på Torpet om han vinner.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #226 Skrevet 10. oktober 2018 7 timer siden, RødeDrage skrev: Jeg er veldig dratt mellom begge to. Føler at Camilla fortjener å vinne fordi hun har hatt det så dritt, samtidig som at da blir den neste uka helt jævlig, fordi det blir enda en uke med henne og "tvillingene". Synes også at Charlie ble tvunget ut av Farmen uforskammet tidlig og fortjener en ny sjangse, OG det blir en mye triveligere uke på Torpet om han vinner. Velle heller ha Lasse i kamp og han tapte så klart. På tide å splitte opp tvillingene. Jeg vil ha både Camilla og Charlie der. Vinner Camilla, så er hun stuck med tvillingene noen dager til Men neste uke MÅ enten Lasse eller Vidar ut i kamp Anonymkode: 7a456...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #227 Skrevet 10. oktober 2018 På 8.10.2018 den 22.56, Winza skrev: Dette minte meg veldig om Lasse og Laila sin konfrontasjon Fy faen for et temperament på han Vidar, dette kom som et sjokk for meg O: Jeg trodde han var en rolig og grei person men så plutselig klikker han i alle vinkler, det er i hvert fall ingen tvil om at han må være i slekt med Lasse.. Kalte ikke han henne for kjerring med? Det er virkelig ikke okey, hvis Camilla vinner tvekampen så blir det en ekstremt klein og ubehagelig uke for alle 3. Men Charlie har alle sjanser til å vinne i kunnskap da han kan alt om gårdsdrift, dermed så blir det pølsefest på gården 🌭 Kommer Vidar inn igjen på Farmen gården så venter det vel en lignende konfrontasjon på Tonje, håper Vidar unnskylder seg til Camilla før hun eventuelt må reise derfra Det der var en veldig mild klikking av Vidar, i virkeligheten kan han skremme fanden på flatmark. Anonymkode: a4ba5...c79 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #228 Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der var en veldig mild klikking av Vidar, i virkeligheten kan han skremme fanden på flatmark. Anonymkode: a4ba5...c79 Hvordan vet du det? Kjenner du han? Anonymkode: 4f81d...1c1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #230 Skrevet 10. oktober 2018 8 timer siden, Winza skrev: Hadde vært morsomt om Eunike og Geir Magne var på torpet sammen Eller Geir Magne og Andreas Anonymkode: d38d5...d56 1
Gjest Winza Skrevet 10. oktober 2018 #231 Skrevet 10. oktober 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der var en veldig mild klikking av Vidar, i virkeligheten kan han skremme fanden på flatmark. Anonymkode: a4ba5...c79 Kjenner du han? 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller Geir Magne og Andreas Anonymkode: d38d5...d56 Pluss Eunike, hun hadde blitt gal
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #232 Skrevet 10. oktober 2018 10 timer siden, RødeDrage skrev: Jeg er veldig dratt mellom begge to. Føler at Camilla fortjener å vinne fordi hun har hatt det så dritt, samtidig som at da blir den neste uka helt jævlig, fordi det blir enda en uke med henne og "tvillingene". Synes også at Charlie ble tvunget ut av Farmen uforskammet tidlig og fortjener en ny sjangse, OG det blir en mye triveligere uke på Torpet om han vinner. Han ble jo ikke tvunget ut av Farmen, han tapte en tvekamp. Anonymkode: 5c4e8...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #233 Skrevet 10. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Kjenner du han? Anonymkode: 4f81d...1c1 Det skal nok bli hengende i luften...😏 Anonymkode: 1dad0...88d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #234 Skrevet 10. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Kjenner du han? Anonymkode: 4f81d...1c1 Ja kjenner han. Jeg synes han er en alright fyr, men han kan virkelig hisse seg opp og klikke, og som sagt mye verre enn på det klippet. Så han har blitt fremstilt "pusete" frem til nå. Anonymkode: a4ba5...c79 2
Gjest Winza Skrevet 10. oktober 2018 #235 Skrevet 10. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja kjenner han. Jeg synes han er en alright fyr, men han kan virkelig hisse seg opp og klikke, og som sagt mye verre enn på det klippet. Så han har blitt fremstilt "pusete" frem til nå. Anonymkode: a4ba5...c79 Så litt slik Karl Reverud?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #236 Skrevet 10. oktober 2018 9 minutter siden, Winza skrev: Så litt slik Karl Reverud? Ha ha spot on 😉 Anonymkode: a4ba5...c79 1
Gjest Winza Skrevet 10. oktober 2018 #237 Skrevet 10. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha spot on 😉 Anonymkode: a4ba5...c79 Jeg som trodde at Lasse var den hissige
RødeDrage Skrevet 10. oktober 2018 #238 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Velle heller ha Lasse i kamp og han tapte så klart. På tide å splitte opp tvillingene. Jeg vil ha både Camilla og Charlie der. Vinner Camilla, så er hun stuck med tvillingene noen dager til Men neste uke MÅ enten Lasse eller Vidar ut i kamp Anonymkode: 7a456...fa5 Åh, enig, skulle jo helst hatt Lasse i kamp, så er vel bare å glede seg til neste uke! Spent på hvordan de kommer fram til hvem av dem som skal ut. Spår at Vidar kommer til å si noe ala "Jeg har allerede hatt en kamp, så nå er det din tur". 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ble jo ikke tvunget ut av Farmen, han tapte en tvekamp. Anonymkode: 5c4e8...0bf Må lære meg å være nøyere på ordbruken min på internett ass 🙄 Jeg brukte "tvunget" i mangel av ett bedre ord. Ville ikke si "kasta ut" heller liksom. Poenget var at han valgte jo ikke frivillig å forlate farmen, han måtte gjøre det fordi han a) ble valgt som førstekjempe og b) tapte tvekampen, på tross av at JEG mener han fortjener å være der lenger, så da unner jeg ham en ny sjangse. Endret 10. oktober 2018 av RødeDrage Skriveleif 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #239 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg håper uansett Vidar er neste mann ut. Makan til hissigpropp! Anonymkode: 7a456...fa5 4
Snuppah00 Skrevet 10. oktober 2018 #240 Skrevet 10. oktober 2018 Står at episoden blir lagt ut kl 18.00, men står den ikke blir lagt it før om 20 minutter! Åh irriterende 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå