Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Lager en egen tråd slik at de som ikke ser på torpet ikke får det spoilet i farmen tråden :)

Håper at Vidar vinner tvekampen, hvem heier dere på?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint! Blir oppgitt over at selv brukere med lang forumgang her inne driter i reglene og spoiler i vei.

Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som vinner denne kampen på Torpet, syns det er gøy å se på med de tre som var der nå før han nye kom inn jeg, så for min del kunne det godt ha vært de tre(fire) en uke til :)

Skulle ønske episodene var lenger! :)

Anonymkode: 5eb4a...946

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint! Blir oppgitt over at selv brukere med lang forumgang her inne driter i reglene og spoiler i vei.

Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som vinner denne kampen på Torpet, syns det er gøy å se på med de tre som var der nå før han nye kom inn jeg, så for min del kunne det godt ha vært de tre(fire) en uke til :)

Skulle ønske episodene var lenger! :)

Anonymkode: 5eb4a...946

Jeg synes det har vært så morsomt med Andreas, Camilla og Lasse, vi kunne fint hatt bare de 3 der i 8 uker og det ville blitt sykt underholdende 🤣🤣🤣 Men jeg har fått sansen for Vidar så da må jeg nok heie på han her

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint! Blir oppgitt over at selv brukere med lang forumgang her inne driter i reglene og spoiler i vei.

Jeg bryr meg ikke så mye om hvem som vinner denne kampen på Torpet, syns det er gøy å se på med de tre som var der nå før han nye kom inn jeg, så for min del kunne det godt ha vært de tre(fire) en uke til :)

Skulle ønske episodene var lenger! :)

Anonymkode: 5eb4a...946

Enig. Alltid noen fjolls som må spoile 🙄

Men artig å se de 3 igjen. Tror nok Andreas er en grei fyr, men med et tulete kvinnesyn. Kona ser jo ut som en budeie

Anonymkode: 17616...a79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Andreas har et legendarisk kvinnesyn, 

Det har vært en del legendariske skrullinger oppgjennom Farmens historie. Men jeg tror Andreas tar kaka. Han danker til og med ut Finn og co.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Kjetil E skrev:

Det har vært en del legendariske skrullinger oppgjennom Farmens historie. Men jeg tror Andreas tar kaka. Han danker til og med ut Finn og co.

Ingen kan provosere mer enn Olav Harald dog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vintage skrev:

Jeg synes nesten Torpet er morsommere enn selve Farmen 😍

Samme, jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye av en realityserie 😅 Bare håper at Lasse blir værende, jeg digger humøret hans :P Var han så blid og artig i farmen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Camilla gjør så mye ut av seg, så hadde vært gøy å se Andreas, Lasse og Vidar. Men med tanke på kvinnesynet til Andreas, hadde det vært så gøy å se om det ble noe mer underholdning hvis Camilla, Andreas og Lasse ble værende:)

 

Anonymkode: afd25...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke Camilla gjør så mye ut av seg, så hadde vært gøy å se Andreas, Lasse og Vidar. Men med tanke på kvinnesynet til Andreas, hadde det vært så gøy å se om det ble noe mer underholdning hvis Camilla, Andreas og Lasse ble værende:)

 

Anonymkode: afd25...b6f

De er en artig trio de tre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, vintage skrev:

Jeg synes nesten Torpet er morsommere enn selve Farmen 😍

Samme her. Skulle ønske episodene var lengere da. Hvem håper dere vinner kampen? Håper litt på Andreas jeg. Tenk han inne på Farmen og får vite to av de er lesber? 🙊

Anonymkode: 17616...a79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Skulle ønske episodene var lengere da. Hvem håper dere vinner kampen? Håper litt på Andreas jeg. Tenk han inne på Farmen og får vite to av de er lesber? 🙊

Anonymkode: 17616...a79

Hadde vært sabla gøy å fått Andreas helt inn på Farmen, ja. Underholdningsverdi til tusen på den fyren 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Skulle ønske episodene var lengere da. Hvem håper dere vinner kampen? Håper litt på Andreas jeg. Tenk han inne på Farmen og får vite to av de er lesber? 🙊

Anonymkode: 17616...a79

Dumt de ikke kommer inn før uke 8 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Himmelblå10

Aldri sett farmen før i år, og derfor ikke fått med meg Andreas før. Men tuller han? Kan ikke tenke meg at noen er sånn i den virkelige verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Himmelblå10 skrev:

Aldri sett farmen før i år, og derfor ikke fått med meg Andreas før. Men tuller han? Kan ikke tenke meg at noen er sånn i den virkelige verden

Han er slik, han var slik forrige gang med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Winza skrev:

@æøå*

Andreas og Vidar skal kjempe sammen :)

Lurt med egen tråd.

Men håper virkelig Andreas vinner. Hva skal de kjempe i og når?

Skaffer meg ikke sumo hvis Andreas ryker ut, altså☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...