Gå til innhold

Selge bilen går vel ikke nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bilen til kjæresten er lagt ut for salg på finn.no, min kontaktinfo står i annonsen. Han reiser litt i jobben sin, jeg er mer tilgjengelig om dagene. Han tenkte at jeg bare kunne gi mer info om bilen, og vise den om noen vil se den.. Så selges den når han kommer fra jobb innen noen dager.

Nå har jeg blitt kontaktet av noen som vil komme langveisfra og kjøpe den, i dag. Jeg har nøklene til bilen, og vognkortene. Men ikke signatur fra kjæresten, så da kan den ikke selges i dag, ikke sant?

Typisk at kjæresten reiste på jobb for noen timer siden, og at han akkurat denne gangen blir borte i flere dager enn vanlig... Det har så langt vært lite respons, så synd om den ikke blir solgt nå 

Anonymkode: c46de...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilen til kjæresten er lagt ut for salg på finn.no, min kontaktinfo står i annonsen. Han reiser litt i jobben sin, jeg er mer tilgjengelig om dagene. Han tenkte at jeg bare kunne gi mer info om bilen, og vise den om noen vil se den.. Så selges den når han kommer fra jobb innen noen dager.

Nå har jeg blitt kontaktet av noen som vil komme langveisfra og kjøpe den, i dag. Jeg har nøklene til bilen, og vognkortene. Men ikke signatur fra kjæresten, så da kan den ikke selges i dag, ikke sant?

Typisk at kjæresten reiste på jobb for noen timer siden, og at han akkurat denne gangen blir borte i flere dager enn vanlig... Det har så langt vært lite respons, så synd om den ikke blir solgt nå 

Anonymkode: c46de...3dc

Han kan fikse omregistrering fra mobiltelefonen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Illuminatum skrev:

Han kan fikse omregistrering fra mobiltelefonen sin.

Fant ut at han kunne signere digitalt ja, så da ordnet det seg 👍

Anonymkode: c46de...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...