Gå til innhold

Beundrer så folk som klarer å holde på forholdet med sin utenladske partner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

folk som treffer kjærligheten i utlandet, og enten flytter til det landet etter hvert eller partner flytter hit. Og at de klarer å holde på til tross for avstanden.
Jeg forelsket meg selv i utlandet. men jeg tenkte at det bare var dødfødt fordi så mange rundt meg sa at det var det :( er jeg uselvstendig da? 
jeg føler jeg er det...... og nå sitter jeg her og bare føler at livet går forbi fordi jeg ikke handler på egne følelser. 

Jeg sliter med å glemme fordi jeg ikke fant ordentlig ut. 

Hvorfor kutter ikke de andre ut sin utenlandske forelskelse? for det dukker jo så garantert opp en lokal en en dag ! 

Anonymkode: 3c5db...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare å prøve. Ikke hør på andre. Jeg flyttet pga kjæresten, detble slutt, men nå har jeg ny samboer i samme land og trives kjemoebra:) 

Anonymkode: bdf50...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på andre. Traff min på ferie 20 år gammel. Sammen på snart 15 året. Bodd i begge land. Men nå fast i Norge. 3 barn, hus og volvo. Aldri angret. Det går om man vil nok :)

Anonymkode: d2efb...586

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde avstandsforhold + pluss at han var i militæret. 4 år før vi bodde sammen første gang. I blandt savner jeg tiden med avstand.  Nedtelling til neste gang osv. 100 prosent tilstede når vi først var sammen, og spenningen første gang han besøkte meg i Norge. Er ikke bare ulemper med avstand, og man har gjennomgått en stor prøvelse, som jeg tror stryker forholdet. Vi har ett sterkt og lykkelig ekteskap. Vet (99%) at vi aldri kommer til å skilles. Tror det er pga alt vi har gått gjennom,  sammen :)

Anonymkode: d2efb...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interressant å høre andres erfaringer. Selv er jeg i situasjone, der daten bor i en annen kontinent. Kun én date som varte i flere dager, stupforelsket begge to, og nå prøver vi å forstå hva dette er. Alle rundt meg snakker om hvor urealistisk dette er, men trenger det å være så ille?  

Anonymkode: ed9c6...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Interressant å høre andres erfaringer. Selv er jeg i situasjone, der daten bor i en annen kontinent. Kun én date som varte i flere dager, stupforelsket begge to, og nå prøver vi å forstå hva dette er. Alle rundt meg snakker om hvor urealistisk dette er, men trenger det å være så ille?  

Anonymkode: ed9c6...a9b

Han dukket opp når jeg minst ventet det. Men alle begynte å prate om hvor urealistisk det var ja! :( hørte på dem og skal til psykolog snart. Ikke bare pga dette asså :)

Anonymkode: 3c5db...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blås i det hva andre sier. Føler du for å ta opp kontakten, gjør det. Aldri for sent å finne ut av det. Hva om han er sen rette? Hva om det klaffer fullstendig? Ja, lang avstand, dyrere opplegg, hva så? Hvis ikke annet, så blir det litt dyrere eventyr. Go for it!

Hilsen Meg, stupforelsket i en utlending

Vi har forøvrig blitt enige om å gi det en sjangse. Avtalt et nytt møte om noen uker. Det blir litt dyrere dating, men hva så.. finner ut av det

Anonymkode: ed9c6...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blås i det hva andre sier. Føler du for å ta opp kontakten, gjør det. Aldri for sent å finne ut av det. Hva om han er sen rette? Hva om det klaffer fullstendig? Ja, lang avstand, dyrere opplegg, hva så? Hvis ikke annet, så blir det litt dyrere eventyr. Go for it!

Hilsen Meg, stupforelsket i en utlending

Vi har forøvrig blitt enige om å gi det en sjangse. Avtalt et nytt møte om noen uker. Det blir litt dyrere dating, men hva så.. finner ut av det

Anonymkode: ed9c6...a9b

Fint å se at det går bra for noen også, og at dere er positive. En del av det som ødelegger for meg er at folk alltid skal si at "de har dårlig moral. De har dårlig kvinnesyn (fordi Norge er liksom det eneste landet hvor det er fint å være kvinne, i tillegg til Sverige og Finnland). Så jeg vet ikke..kanskje de har rett? Kan jo hende jeg er en norsk "hore"? :( men dette har gjort meg sur for st jeg er norsk. Vil ikke bli sett på som en hore i utlandet.

Anonymkode: 3c5db...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat? Hvor har du det fra? Jeg er opprinnelig utenlands, men jeg har bodd lenge og anser meg selv som mer norsk enn en utlending. Generelt sett, ja. Jeg synes norske jenter kan være pripne, festglade flotte jenter. Men aldri horer, hva enn det betyr når du sier det. 

Vet ikke jeg, men det høres ut som du lar deg selv bli påvirket av andre way too much. Det er fint å høre andres mening, men du må tråkke på raken selv for å skjønne at det gjør vondt. Du kan ikke være redd for alt og alle, bare fordi folk med fordommer sier det. 

Anonymkode: ed9c6...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2018 den 22.13, AnonymBruker skrev:
 

Whaat? Hvor har du det fra? Jeg er opprinnelig utenlands, men jeg har bodd lenge og anser meg selv som mer norsk enn en utlending. Generelt sett, ja. Jeg synes norske jenter kan være pripne, festglade flotte jenter. Men aldri horer, hva enn det betyr når du sier det. 

Vet ikke jeg, men det høres ut som du lar deg selv bli påvirket av andre way too much. Det er fint å høre andres mening, men du må tråkke på raken selv for å skjønne at det gjør vondt. Du kan ikke være redd for alt og alle, bare fordi folk med fordommer sier det. 

Anonymkode: ed9c6...a9b

ja og jeg kommer ikke over det. jeg har ikke gjenopptatt kontakten med han, for han har garantert gått videre. jeg kommer liksom ikke helt dit at jeg slutter helt å bry meg. fordi jeg følte at det var riktig å bli kjent,

Anonymkode: 3c5db...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...