Gå til innhold

Hvordan vite om tindermannen bare er ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe de skriver som gjør at bjellene bør ringe??? Har likt han lenge, så det ble litt surrealistisk å få match med han. Men mange på tinder er jo ute bare etter en ting....?

Anonymkode: 6ff65...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg har aldri chattet med menn via Tinder før :)  

Men min enkle teori for å filtre dem ut:
Hvis personen nevner sex eller vitser om sex allerede før dere har møtt (spesielt de første dagene etter match), er sjansen stor for at han er bare ute etter sex. De som ikke er ute etter sex kommer sannsynligvis ikke til å nevne det før dere eventuell har gjort det (altså, sex).

PS! Det er bare en teori - jeg vet ikke hvordan menn egentlig er.

Endret av matrobot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han spør om snapchat. 

Om han inviterer på å ta en drink , hjem på film,  eller om han sender deg melding i helgene om spør om du skal ut på byen. 

En liten indikasjon på at de muligens er mer seriøse er at de inviterer på restaurant/cafe eller annen dagtid aktivitet som ikke innebærer å være hjemme hos noen, minst de fem første gangene. Og at han spør om dypere ting for å bli kjent med den du er på innsiden og dine verdier og drømmer og ikke bare spørsmål som hva du jobber med, og hva du har gjort i dag eller skal til helga. 

Anonymkode: e5b78...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, matrobot skrev:

Vel, jeg har aldri chattet med menn via Tinder før :)  

Men min enkle teori for å filtre dem ut:
Hvis personen nevner sex eller vitser om sex allerede før dere har møtt (spesielt de første dagene etter match), er sjansen stor for at han er bare ute etter sex. De som ikke er ute etter sex kommer sannsynligvis ikke til å nevne det før dere eventuell har gjort det (altså, sex).

PS! Det er bare en teori - jeg vet ikke hvordan menn egentlig er.

Stemmer ikke. Menn juger for å få seg sex og fremstår ofte som de er bra. Men så stikker de etter sex likevel. Menn på Tinder har dårlig moral. 

Anonymkode: cbb3e...79b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å vite forskjell 🙄 folk er forskjellige. Tror det er mange menn, og damer, som har lärt seg et kynisk spill og taktikker for å få seg noe. 

Dette er èn av grunnene til at jeg ikke nettdatet lengre. Ble så styr. Fant en jovial og stødig en ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Veldig vanskelig å vite forskjell 🙄 folk er forskjellige. Tror det er mange menn, og damer, som har lärt seg et kynisk spill og taktikker for å få seg noe. 

Dette er èn av grunnene til at jeg ikke nettdatet lengre. Ble så styr. Fant en jovial og stødig en ❤️😍

Hvor fant du han? Jeg møter jo ingen menn liksom, selv om jeg bor i Oslo. Syns mannfolka her er så useriøse. 

Anonymkode: cbb3e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor fant du han? Jeg møter jo ingen menn liksom, selv om jeg bor i Oslo. Syns mannfolka her er så useriøse. 

Anonymkode: cbb3e...79b

Jepp, kjenner på det samme.

Anonymkode: f395a...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eplejuice123 skrev:

Veldig vanskelig å vite forskjell 🙄 folk er forskjellige. Tror det er mange menn, og damer, som har lärt seg et kynisk spill og taktikker for å få seg noe. 

Dette er èn av grunnene til at jeg ikke nettdatet lengre. Ble så styr. Fant en jovial og stødig en ❤️😍

Må signere det... Nettdating oppleves som et stort spill der det er vanskelig å vite hva intensjonen egentlig er. 

Anonymkode: 283cd...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo de åpenbare som skriver om "spenning" og er veldig opptatt av om du er en "leken" person. Eller de som er direkte. Men flest er det nok av de som spiller date-spillet bare for å få seg noe. Da er det nok vanskelig å se dem i kortene før man møter dem ansikt til ansikt og kan fange opp signaler. 

Anonymkode: 143e1...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...