Gå til innhold

Tinder - du får opp «du har en match» etter å ha sveipa, hva gjør du?


Ariana807

Anbefalte innlegg

On 9/28/2018 at 11:34 PM, Ariana807 said:

Jeg er så møkka lei av at det kanskje kommer opp i feeden min «jeg har en match», en jeg sveipa på denne uka har sveipa på meg, «like». Da har jo selvsagt han fått opp «du har en match». Men har har faktisk gjort noe mer!?!? Nei. Hvis han faktisk sveipa på meg så skulle man jo tro at han var interessert, men... ingen medling... Blir gal av tinder og menn noen gang!!! 🤯🤯🤯 

Kan kanskje være fordi at kvinner uansett aldri svarer når man skriver til de? Normal folkeskikk gjelder tydeligvis ikke på sosiale medier, datingapper, eller på internett generelt. Jeg skulle ønske at jeg kunne finne ei som ville bli kjent ved å faktisk treffes og snakke sammen, men den fantasien er det bare å legge bort en gang for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Kan kanskje være fordi at kvinner uansett aldri svarer når man skriver til de? Normal folkeskikk gjelder tydeligvis ikke på sosiale medier, datingapper, eller på internett generelt. Jeg skulle ønske at jeg kunne finne ei som ville bli kjent ved å faktisk treffes og snakke sammen, men den fantasien er det bare å legge bort en gang for alle.

Jeg svarer faktisk alltid! Og pleier å prøve å få til eg fysisk møte ganske fort for å finne ut av om dette er noe som er verdt å bruke tid på; altså kjemien må stemme, ofte er ting helt dødt når man møtes 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Kan kanskje være fordi at kvinner uansett aldri svarer når man skriver til de? Normal folkeskikk gjelder tydeligvis ikke på sosiale medier, datingapper, eller på internett generelt. Jeg skulle ønske at jeg kunne finne ei som ville bli kjent ved å faktisk treffes og snakke sammen, men den fantasien er det bare å legge bort en gang for alle.

Herregud, det var skikkelig sutrete. Jeg er kvinne og jeg svarer alltid, hvor vi har en match. På Tinder må man ha matchet for å skrive, men det lille jeg prøvde de andre var bare rot. Du kan ikke forvente svar fra alle på badoo, sukker etc. hvis de ikke har matchet med deg, henvendelsene er for mange og useriøse.  

Har du tre-fire FINE og tydelige bilder av deg selv i skikkelige klær uten å være dresset opp? Uten grimaser, håndgester og snapfilter? Ingen uten klær, fleksa muskler, etter selfier opp i nesa? Bilder av kun deg, ikke venner, bestemor, hunden og katten? Har du i tillegg en beskrivende tekst om deg selv uten mange emojis? For hvis du kan svare ja på alt dette OG skriver noen hyggelige meldinger hvor du viser damen interesse uten store komplimenter, bør du ha en date om ikke lenge. Du vil i så fall skille deg ut positivt. Få hjelp av en venninne til å ta og velge bilder. 

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS. Jeg har mange matcher, og det har sikkert mennene jeg matcher med også. Man kan bare skrive med noen om gangen, ellers går man surr i samtalene. Jeg gjorde faktisk det i helgen, litt småpinlig men tror ikke han merket det. :P Innimellom når jeg kjeder meg sveiper jeg litt, og får nye matcher, men kan ikke alltid ta kontakt med dem fordi jeg er i for mange samtaler allerede. OK, jeg burde kanskje vente med å sveipe da, men jeg synes ikke det er noe problem å ha matchene liggende der. Innimellom tar en av de kontakt, innimellom tar jeg kontakt med en av dem når de andre chattene faller fra. Det er jo et fesjå dette her, man får ta det for det det er. Ikke bli sur og lei for chatter som ikke blir noe av eller renner ut i sanden. Tenk så mye tid du sparer i forhold til å sette av en hel kveld på byen til hver og en av matchene. Nå har man først en utvelgelse "match" så sjekk av profilen og et lite hei. Hvis det funker skriver man litt og ser om man har kjemi, også, hvis magefølelsen er skikkelig god så treffes man. Tenker jeg da. Har ikke møtt noen ennå, men har fått veldig lyst til å møte en som også sier han vil møte meg, så da er jeg på vei. Jeg har ALDRI tenkt at den som matcher som nr 2 har ansvar for å ta kontakt! Som regel er det mannen som tar kontakt uansett, men han jeg vil møte var det jeg som tok kontakt med først. Der var jeg nr 2 også, helt etter din bok. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Ariana807 said:

Jeg svarer faktisk alltid! 

Godt å høre, skulle ønske det var flere som deg! 😊

4 hours ago, McMary said:

Herregud, det var skikkelig sutrete. 

Det var et svar som var tilpasset TS, og siden HI også var sutrete så la jeg meg på det nivået. Mulig det var feil taktikk. 😜

4 hours ago, McMary said:

Jeg er kvinne og jeg svarer alltid, hvor vi har en match.  

Det er veldig bra, men fortsatt så er det bare ytterst få som svarer på alle, 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 9.58, AnonymBruker skrev:

 

Once again: For mange er dette tidsfordriv, bekreftelse, fritidsaktivitet - ikke en god arena hvis en søker kjærligheten.

Anonymkode: 27e9a...f4b

Og hvis du vil ha kjæreste er nok tinder helt feil for deg...

Anonymkode: c0791...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis du vil ha kjæreste er nok tinder helt feil for deg...

Anonymkode: c0791...e54

Si det til han jeg vet om som skal gifte seg med sin tindermatch, og til to andre som har kjøpt leilighet sammen, og andre jeg og vet om som faktisk har funnet en kjæreste på tinder. Det er ikke lengre den samme «ONS» appen den eg gang var. Joda, brukes enda til det, men og av dem som ser etter «The One» :) Men søker og andre steder i tillegg for det finnes mye «pretty boyz» på tinder 😕 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ariana807 skrev:

Si det til han jeg vet om som skal gifte seg med sin tindermatch, og til to andre som har kjøpt leilighet sammen, og andre jeg og vet om som faktisk har funnet en kjæreste på tinder. Det er ikke lengre den samme «ONS» appen den eg gang var. Joda, brukes enda til det, men og av dem som ser etter «The One» :) Men søker og andre steder i tillegg for det finnes mye «pretty boyz» på tinder 😕 

Jeg synes også at mennene på Tinder er veldig ærlige på hva de ønsker. De fleste spør etter kort stund for å få det avklart. Effektivt og ærlig, det liker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis du vil ha kjæreste er nok tinder helt feil for deg...

Anonymkode: c0791...e54

Samboeren min ligger ved siden av meg i sengen i skrivende stund. For halvannet års tid siden traff jeg han på tinder. ❤

Så jo, det er fint mulig å treffe kjærligheten på tinder. Enda vi begynte med å bli enige om at forhold kanskje ikke var det noen av oss jaktet der og da, så vi ble enige om å bare være venner 😅 failet litt der... 😅

En kompis av meg har barn og samboer i dag, han var også på tinder før. En venninne av meg er gift med sin tinderdate :)

Men jo, det er mye søppel og useriøst på tinder, absolutt! Men det er mulig også 😊

Anonymkode: 50821...513

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 23.34, Ariana807 skrev:

Jeg er så møkka lei av at det kanskje kommer opp i feeden min «jeg har en match», en jeg sveipa på denne uka har sveipa på meg, «like». Da har jo selvsagt han fått opp «du har en match». Men har har faktisk gjort noe mer!?!? Nei. Hvis han faktisk sveipa på meg så skulle man jo tro at han var interessert, men... ingen medling... Blir gal av tinder og menn noen gang!!! 🤯🤯🤯 

Noen andre som gjør slik som kanskje kan belyse hvorfor en ikke tar det neste steget og sier noe? «Hei» er ikke så veldig kreativt, men det en nå noe!! Og andre som vil dele hva de gjør om de får opp en match? Tar du kontant? 

Hater disse "a".endingene...

Anonymkode: 971da...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater disse "a".endingene...

Anonymkode: 971da...c2e

Nå handler denne tråden heldigsvis om Tinder og ikke om rettskriving (som allerede kommentert; det er jeg elendig i).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Ariana807 said:

Si det til han jeg vet om som skal gifte seg med sin tindermatch, og til to andre som har kjøpt leilighet sammen, og andre jeg og vet om som faktisk har funnet en kjæreste på tinder. Det er ikke lengre den samme «ONS» appen den eg gang var. Joda, brukes enda til det, men og av dem som ser etter «The One» :) Men søker og andre steder i tillegg for det finnes mye «pretty boyz» på tinder 😕 

Ja huff, hvorfor skal det være så vanskelig å møte folk i dag 😕 Jeg kjenner også flere som har funnet kjæresten sin på Tinder, men det kan tidvis virke som en ganske umulig oppgave da det virker som de fleste jentene som er der faktisk ikke egentlig er interessert i å prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drifter i det siden tinder bare er underholdning for min del😊

Anonymkode: 6f199...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, LoneWolf skrev:

Ja huff, hvorfor skal det være så vanskelig å møte folk i dag 😕 Jeg kjenner også flere som har funnet kjæresten sin på Tinder, men det kan tidvis virke som en ganske umulig oppgave da det virker som de fleste jentene som er der faktisk ikke egentlig er interessert i å prate.

Eller de fleste menn 😅😂 

Kanskje Tinder sveiping er blitt det nye mobilspillet 🤯 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ariana807 said:

Eller de fleste menn 😅😂 

Kanskje Tinder sveiping er blitt det nye mobilspillet 🤯 

Ja jeg tviler ikke på at menn er like ille på dette her. Hadde det bare vært like lett å møte folk i virkeligheten som på nettet :P

Jeg vet om flere venninner som bruker det som en mobilspill og selvtillitsboost siden de bare sveiper i vei og chatter uten noen som helst intensjoner om å møte noen da de allerede har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...