Gå til innhold

Kan noen se om du stalker dem på insta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har ingen bevis for hvem som har sett på instagrammen din (eller facebooken din) dersom den er åpen. Det har de sikret for. Apper som hevder at de kan vise dette er falske. De bruker bare algoritmer og velger brukere som er sannsynlige.

Du kan derimot se hvem som har sett storyene dine.

Anonymkode: 616ce...0d9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Men kan man se hvem som har vært og sett på storyen sin, hvis vedkommende  som gikk inn bare googlet navnet ditt. Altså bare gikk inn på din åpne profil uten å selv ha instagram?  Men det er kanskje et irrelevant spørsmål. Man kommer vel kanskje ikke inn på storyen når man bare går inn og ser på bildene som er lagt ut. Jeg spør, fordi det samme skjedde med meg. Har vært noen ganger inne og sett på en åpen profil slik som ts. Uten å ha instagram selv. Men kommer navnet mitt opp på en eller annen måte?

Anonymkode: 34165...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men kan man se hvem som har vært og sett på storyen sin, hvis vedkommende  som gikk inn bare googlet navnet ditt. Altså bare gikk inn på din åpne profil uten å selv ha instagram?  Men det er kanskje et irrelevant spørsmål. Man kommer vel kanskje ikke inn på storyen når man bare går inn og ser på bildene som er lagt ut. Jeg spør, fordi det samme skjedde med meg. Har vært noen ganger inne og sett på en åpen profil slik som ts. Uten å ha instagram selv. Men kommer navnet mitt opp på en eller annen måte?

Anonymkode: 34165...5ab

Du kan se bilder på en åpen konto om du går inn på Instagram via nettleser men får beskjed om å logge inn for å se stories.

Det var apper tidligere man kunne bruke for å «se» inkognito men ikke nå lengre. Man risikerer også å bli stengt ute fra profilen sin om man bruker slike tredjepartspper som Unfollow etc.

Anonymkode: c3473...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan se bilder på en åpen konto om du går inn på Instagram via nettleser men får beskjed om å logge inn for å se stories.

Det var apper tidligere man kunne bruke for å «se» inkognito men ikke nå lengre. Man risikerer også å bli stengt ute fra profilen sin om man bruker slike tredjepartspper som Unfollow etc.

Anonymkode: c3473...043

Takk for svar!

Anonymkode: 34165...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...