Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn som er feminister er bare så jævla sexy!! Takk til dere som står på for kvinners rettigheter 😍

Anonymkode: 87651...cb9

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at de kalles seg bare feminister for å få seg sex ikke sant?

Anonymkode: cc5ee...a1a

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som er feminister er bare så jævla sexy!! Takk til dere som står på for kvinners rettigheter 😍

Er det ikke enda mer sexy med folk som står på for menneskers rettigheter, uavhengig av kjønn?

• Liker 9
Skrevet
11 minutter siden, Påkrevd skrev:

Er det ikke enda mer sexy med folk som står på for menneskers rettigheter, uavhengig av kjønn?

Ikke for meg, men om du syns det kan du lage deg en egen tråd. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror jeg ingenting på.

• Liker 4
Skrevet

Så du mener det er sexy med sexistiske menn? Deg om det.

Anonymkode: e9d9e...c75

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakker du om deg selv nå?

Anonymkode: 4acfa...a49

• Liker 3
Skrevet

Jaja, vi er forskjellige. For min del er det skikkelig turn-off! Typ snu i døra, ha det bra, see you never!

Anonymkode: afeec...e7b

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener det er sexy med sexistiske menn? Deg om det.

Anonymkode: e9d9e...c75

?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, vi er forskjellige. For min del er det skikkelig turn-off! Typ snu i døra, ha det bra, see you never!

Interessant. Hvorfor?

• Liker 3
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Ytre dannelse for indre barbarer. Dette er gutta som fingrer deg om du sovner på narsch.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. Hvorfor?

En mann som er feminist er jo så lite mann som det går an å få det. De som er erkefeminister ser du det jo på, mens de som er "feminister" kun er det for å få sex. 

Jeg er for gamle kjønnsroller, jeg vil at det skal være normen at kvinner er hjemme med barn og ta seg av hjemmet, og at menn er forsørgeren og beskytteren. Jeg vil ha tilbake samfunnet der det ikke var normalt å ha 30+ sexpartnere før ekteskapet, at skilsmisser og samlivsbrudd er unntakene og ikke regelen. Jeg vil ha tilbake samfunnet slik det var, også demografisk, før 1960.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann som er feminist er jo så lite mann som det går an å få det. De som er erkefeminister ser du det jo på, mens de som er "feminister" kun er det for å få sex. 

Jeg er for gamle kjønnsroller, jeg vil at det skal være normen at kvinner er hjemme med barn og ta seg av hjemmet, og at menn er forsørgeren og beskytteren. Jeg vil ha tilbake samfunnet der det ikke var normalt å ha 30+ sexpartnere før ekteskapet, at skilsmisser og samlivsbrudd er unntakene og ikke regelen. Jeg vil ha tilbake samfunnet slik det var, også demografisk, før 1960.

Hvor gammel er du? Dette er bare helt feil for meg.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Dette er bare helt feil for meg.

Jeg er 32 år.

Skrevet
6 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Ytre dannelse for indre barbarer. Dette er gutta som fingrer deg om du sovner på narsch.

Har ingen menn tro på at andre menn kan være gode??

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 32 år.

Det er jeg også. Jeg får ikke innlegget ditt til å stemme altså (om du ikke er kristen da?). Det kan da ikke være mulig å mene at kvinner er underdanig mannen?? 

• Liker 3
Skrevet

Det er jeg også. Jeg får ikke innlegget ditt til å stemme altså (om du ikke er kristen da?). Det kan da ikke være mulig å mene at kvinner er underdanig mannen?? 

Jeg er ikke kristen nei. Tror ikke på noen religion. Jeg går i kirken når det er bryllup, dåp, begravelser og konserter av div slag. Julekonserter feks. 

Selvfølgelig er det mulig å mene det, likevel mener jeg ikke at kvinnen er underdanig i alt heller. Kvinnen skal feks være sjefen over husholdningen/hjemmet. Det finnes likevel en balanse i forholdet selv om menn er de som er ute og tjener penger, mens kvinnen er hjemme. Hun må ikke underkaste seg han i alt, likevel er det nok slik at han i de fleste tilfeller har siste ordet på avgjørelser. Om man har valgt riktig mann vil man jo være enig i de avgjørelsene for det meste, så jeg ser i grunnen ikke problemet heller.

Skrevet (endret)

Å være feminist i disse dager hvor kvinner har alle rettigheter og muligheter som menn (på flere områder mer) er arkaisk. Å være mann og feminist er uforståelig. Å jobbe for at motparten skal opp og frem på bekostning av en selv og ens egen gruppe er selvutslettende og hjernedødt.

Endret av Brannslangen
  • Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du føler deg underlegen som mann er ingen grunn til å skape din egen virkelighet der «alle menn hater kvinner, og de som sier de ikke gjør det, lyver for å få seg sex».

Jeg har noen mannlige feminister i omgangskretsen. Høyt utdannede, intelligente familiemenn med lederstillinger i kultursektoren. Felles for disse er en uttalt selvtillit, og en tillit til både eget og det andre kjønn. Og det kan jo være sexy, det. Men mest av alt får man en respekt for dem få menn kan matche.

Å sitte og sutre over kvinner, «Chads» og utlendinger på nett fra kjelleren sin er ikke akkurat sexy. Eller tror du det selv? Du har ansvar for deg selv, ingen andre.

Anonymkode: a1049...0d2

• Liker 4
Skrevet

Støtter man likestilling og like rettigheter er man egalitær ikke feminist.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...