Gå til innhold

Hjelp en bygdetulling - buss i Oslo...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til Aker sykehus. Såvidt jeg forstår går det buss fra jernbanetorget. Men hvor? Er det foran Oslo S? Hvor hen er bussene der, da? Er det mange spor så jeg blir forvirret og går feil? Hvor stopper bussen ift aker sykehus' plassering? Hva heter bussen jeg må ta hjem? Er det sant at det bare tar 15 min? :P Huff... 

Anonymkode: a83df...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det buss nr. 31, som det enten står Grorud T eller Tonnsenhagen på. Det stopper rett på intensiven av Oslo S, på motsatt side av Vitus Apotek, Nille, Narvesen. 

Anonymkode: ca17d...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruter.no eller RuterReise appen fungerer kjempebra. 

Men fra sentrum til Aker Sykehus kan du ta 31 bussen. Den stopper nedenfor Oslo S. (Like ved det høye tårnet).
Håper det var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen stopper rett på utsiden av Aker sykehus. Skal du til hovedinngangen går du ut av bussen og rundt bygget til sykehuset, retning venstre. Bussen stopper ved bygg 2. Du kan også gå inn i bygg 2, der sitter det Sykehusverter som kan vise deg veien dit du skal. 

Anonymkode: ca17d...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme buss tilbake til Jernbanetorget, nr. 31 (Fornebu eller Snarøya). Bussen går fra motsatt side av veien, det er en undergang ved Aker sykehus. Bussturen tar ca. 15 min, litt mer i rushtiden. 

Anonymkode: ca17d...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...