Gå til innhold

shoppingpenger


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leola

Hvor mye man bruker på klær og kosmetikk har ingenting å si.

Det er dersom denne shoppingen går på bekostning av annet, f.eks. huslån, regninger, barn, osv.. at man har et alvorlig problem og bør søke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Jeg bruker minimalt med penger på klær,sko og sminke.

Kjøper bare den sminken jeg virkelig trenger, og faktisk varer den ganske lenge (noe som er rart, siden jeg faktisk bruker ganske mye sminke :P )

Jeg kjøper meg et klesplagg på eBay i ny og ne (blir bare oftere og oftere..de har jo så mye herlig der :hjerte: ) åsså kjøper jeg undertøy og sånt på H&M.

Og sko, det kjøper jeg nesten aldri. Jeg har moonboots, "fritidsjoggesko" (blå nike sko) og treningssko. Og flipflap sandaler. Og det er det .

Skal kjøpe meg noen søte ballerina sko til våren tenkte jeg... :tunge1:

Sånn gjennomsnittilig regna bruker jeg vel kanskje.. hm.. maks 200 kroner i mnd.

Går aldri til hudpleier og er hos frisøren kasnkje en gang eller to i året. Og neglene bare filer og klipper jeg selv.

Sparer masse penger på det og :tunge1:

Gleder meg til å bli ferdig med studietid og studiegjeld men. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og sambo er i full jobb og har foreløpig ingen barn. Vi deler likt på alle utgifter utenom bilen. Den er hans og jeg har ikke førerkort. Hender jeg betaler bensin, for han kjører jo endel på meg også.

Det jeg har igjen av lønna mi etter betaling av regninger, bruker jeg på meg selv og det samme gjør han. Jeg kunne ALDRI tenkt meg å ha "delt økonomi"...

Jeg bruker mye penger på klær og ting til meg selv, men jeg aner ikke hvor mye... Jeg shopper klær, sko, vesker, kosmetikk og jeg trener på treningsstudio. Hårtuppene mine klipper jeg selv (sparer alltid til lengre hår) og etter flere år med støpte negler, pleier jeg nå mine egne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...