Gå til innhold

Flere elskerinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gift i 22 år, og de siste 7 årene hatt to elskerinner som jeg treffer noen få ganger i året hver. 

Jeg har hyppig kontakt med de via meldinger, og jeg er gode venner med alle, også min kone. 

Problemet er at jeg fremdeles ikke synes det er nok og ønsker meg enda en elskerinne. 

Er det en diagnose for dette? 

Anonymkode: 83d73...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var kona di. Ble skilt da jeg fant ut hva som skjedde bak min rygg. 

Anonymkode: d7eac...263

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da umulig være fornøyd i ekteskapet ditt? Jeg vil gi deg diagnosen feig. Du tør ikke stå for det du egentlig vil, være fri. Skjønner det, behagelig med en kone. Tror ikke du egentlig forstår hvordan hun vil reagere hvis hun finner ut av dette. Livet ditt er en løgn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Du kan da umulig være fornøyd i ekteskapet ditt? Jeg vil gi deg diagnosen feig. Du tør ikke stå for det du egentlig vil, være fri. Skjønner det, behagelig med en kone. Tror ikke du egentlig forstår hvordan hun vil reagere hvis hun finner ut av dette. Livet ditt er en løgn.

Vi har faktisk et veldig bra ekteskap, det har ikke noe med det å gjøre. Det er nok på grunn av noe annet ved meg.

Hun oppdaget det for noen år siden, og ble veldig opprørt, men siden vi har det så bra sammen så ville hun ikke gå fra meg.  

Men, hun vet ikke at jeg fremdeles har de samme to elskerinnene.

Anonymkode: 83d73...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har faktisk et veldig bra ekteskap, det har ikke noe med det å gjøre. Det er nok på grunn av noe annet ved meg.

Hun oppdaget det for noen år siden, og ble veldig opprørt, men siden vi har det så bra sammen så ville hun ikke gå fra meg.  

Men, hun vet ikke at jeg fremdeles har de samme to elskerinnene.

Anonymkode: 83d73...7bd

Hvis hun oppdaget det for noen år siden, så har dere ikke et veldig bra ekteskap, nei! Dere har en hverdag som fungerer. Og hun er like feig, redd for å være alene, redd for å miste alt dere har av hus og ting. Klassisk.

Hun har det IKKE bra inni seg, det kan jeg love!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at du unner din kone å gjøre akkurat det samme; skrive meldinger med andre mannfolk og ligge med dem noen ganger i året. 

 

Anonymkode: c11ed...882

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at du unner din kone å gjøre akkurat det samme; skrive meldinger med andre mannfolk og ligge med dem noen ganger i året. 

 

Anonymkode: c11ed...882

Godt spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis hun oppdaget det for noen år siden, så har dere ikke et veldig bra ekteskap, nei! Dere har en hverdag som fungerer. Og hun er like feig, redd for å være alene, redd for å miste alt dere har av hus og ting. Klassisk.

Hun har det IKKE bra inni seg, det kan jeg love!

Enig! 

Anonymkode: d7eac...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har faktisk et veldig bra ekteskap, det har ikke noe med det å gjøre. Det er nok på grunn av noe annet ved meg.

Hun oppdaget det for noen år siden, og ble veldig opprørt, men siden vi har det så bra sammen så ville hun ikke gå fra meg.  

Men, hun vet ikke at jeg fremdeles har de samme to elskerinnene.

Anonymkode: 83d73...7bd

Hvor mange tråder skal du lage om dette, Casanova?

Anonymkode: f16e4...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...