Gå til innhold

bo alene i hybelleilighet resten av livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung mann tidlig i 20 årene, har psykiske problemer som har stor innvirkning på min funksjon i hverdagen, trives veldig godt med å bo alene og jeg har lyst til å jobbe deltid slik at jeg har nok til å overleve. jeg har 0 interesse for status, finne på ting med venner, høy inntekt, hva andre syns om meg. det eneste som gjør at det her blir et dilemma er at jeg ønsker å få meg kjæreste. Men for å få kjæreste så må jo masse av de tingene nevnt ovenfor være på plass, jeg er bare interessert i gaming/tv serier, går nesten aldri ut og møter nesten aldri familien min, og jeg tror faktisk jeg ønsker kjæreste for de feil grunnene, hva er deres mening om dette? er det verdt det å lide seg gjennom alt det sosiale bare for å få kjæreste? jeg er forvirra over meg selv og hva jeg faktisk vil her i livet.... det er liksom ikke noe følelser involvert, føles ut som svart/hvitt tenkning, fordi jeg har mulighet til å dra på date men jeg er for likegyldig, blir aldri noe ut av noen ting..

Anonymkode: 31c96...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare tull at alle de tingene absolutt må være på plass - det er ei sånn livsløgn som kommer fra endel gutter som ikke klarer å få seg dame.

Du må bare lete etter ei dame som er litt sånn som deg, og som heller ikke bryr seg om statusjag, ikke orker mye folk og helst bare er hjemme og ser serier og kanskje gamer selv. Og tro meg, de damene finnes også :)

Om du ønsker deg dame for å fylle tomrommet i livet ditt eller noe, uten å bry deg noe særlig med hvem den personen egentlig er og bare jager etter et drømmebilde - så ja, da er det på helt feil premisser, og vil nesten garantert bli skuff, uansett om du får deg dame eller ei.

Anonymkode: 9dcd9...225

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ha høy inntekt, men de psykiske plagene dine kan være utfordrende i forhold, særlig siden de tydeligvis påvirker følelsene dine på en sånn måte at du blir både nummen og tiltaksløs. Selv introverte film- og gamerdamer liker å føle at typen er tilstede og bryr seg om dem.  

Anonymkode: d32cc...117

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du i behandling? Nå trenger du ikke å bli supersosial og få en karriere for å få deg dame. Men det er greit å prøve å ha det best mulig psykisk. Og komme seg litt ut, om det så bare er å gå en liten tur. Har du jobb nå?

Anonymkode: 4ffaa...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...