Gå til innhold

Hvorfor lager kvinner så inni helvetes mye unnskyldninger for menn? kvinner oppfører seg egentlig som lydige hunder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner må egentlig være det dumme kjønn? Forelsker vi oss så er det unnskylning etter unnskyldning for mannen. Jeg ser det jo her. Menn derimot, gir meg faen, får ikke dårlig samvittighet...de kan kjøre på som de vil, for kvinnen vil alltid lage en unnskyldning og slippe alt hun har i hendene så fort han gir lyd fra seg.

Til og med hvis man er alvorlig syk og søker støtte hos mannen, så viser kvinnen forståelse for at han kan gå lei. "Det er min feil at forholdet ble slutt" "jeg burdte svart annerledes" 

 

Anonymkode: 891f8...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner må egentlig være det dumme kjønn? Forelsker vi oss så er det unnskylning etter unnskyldning for mannen. Jeg ser det jo her. Menn derimot, gir meg faen, får ikke dårlig samvittighet...de kan kjøre på som de vil, for kvinnen vil alltid lage en unnskyldning og slippe alt hun har i hendene så fort han gir lyd fra seg.

Til og med hvis man er alvorlig syk og søker støtte hos mannen, så viser kvinnen forståelse for at han kan gå lei. "Det er min feil at forholdet ble slutt" "jeg burdte svart annerledes" 

 

Anonymkode: 891f8...214

Beklager jeg kjenner ikke til det ordet. Er det et ord du akkurat fant på ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke særlig populær av å kalle kvinner for hunder og det dumme kjønn. 

Hvorfor er det galt å ha empati, omsorg og å sette seg i andres sko for å forstå? Er det noen du bør rette din kjeft og frustrasjon mot så er det jo i såfall mennene som gir faen og aldri får dårlig samvittighet. Urimelig av deg å angripe kvinnen her.

Anonymkode: 05627...0aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner må egentlig være det dumme kjønn? Forelsker vi oss så er det unnskylning etter unnskyldning for mannen. Jeg ser det jo her. Menn derimot, gir meg faen, får ikke dårlig samvittighet...de kan kjøre på som de vil, for kvinnen vil alltid lage en unnskyldning og slippe alt hun har i hendene så fort han gir lyd fra seg.

Til og med hvis man er alvorlig syk og søker støtte hos mannen, så viser kvinnen forståelse for at han kan gå lei. "Det er min feil at forholdet ble slutt" "jeg burdte svart annerledes" 

 

Anonymkode: 891f8...214

Kunne ikke vært mer enig. Når det er snakk om en drittsekk, kjendis eller privatperson, går det i "men han er ikke dum, da...stakkar.." og forsøk på å retferdiggjøre og forklare ham med det ene og andre.

En ting er å ha empati, en annen ting er å være fullstendig dumsnill. Hilsen kvinne.

Anonymkode: 0f7e3...fc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke særlig populær av å kalle kvinner for hunder og det dumme kjønn. 

Hvorfor er det galt å ha empati, omsorg og å sette seg i andres sko for å forstå? Er det noen du bør rette din kjeft og frustrasjon mot så er det jo i såfall mennene som gir faen og aldri får dårlig samvittighet. Urimelig av deg å angripe kvinnen her.

Anonymkode: 05627...0aa

Men de er "hunder", de blir så lydige når de er forelsket, sier ikke ALLE, men en del. De sitter og venter og venter, han slipper jo å ha bånd på kvinnen, for hun blir der sittende og finner på alle slags unnskyldninger om han ikke dukker opp, kommer for sent osv. 

Jeg deler litt syn med mennene. Jeg ser ikke på de fleste kvinner slik, men det finnes bimboer der ute. Det er sånne kvinner som det liksom er vanskelig å respektere. 

Anonymkode: 891f8...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kvinner og menn og andre kan jo bli litt vel medgjørlige under en forelskelse. Og så er det ikke alltid lett å leve sammen. Man har kanskje forskjellig personlighet.

Kvinner kan kanskje være "lydige", men de samme forventer ofte å bli materielt forsørga, at mannen kjører og fikser praktiske ting med hage og bil, at mannen tjener mer og har hus og hjem, og selvfølgelig å få 1-3 barn i løpet av forholdet osv. Så hvem er egentlig svak og sterk? Det handler om at man fastholder det man vil ha. Ingen blir i et forhold når de ikke får noe igjen for det. 

Anonymkode: bcdb0...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du har missforstått om du tror menn generelt ikke bryr seg eller har samvittighet. Det finnes både mannlige og kvinnelige "tøfler" på samme måte som det finnes drittsekker av begge kjønn, og drittsekkene virker å vite hvordan de skal finne disse menneskene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er laget for å tjene og behage andre. Ofte på bekostning av seg selv.

Det er bare slik naturen har laget oss. Ingen grunn til å kritisere kvinner for å gjøre som de er programmert til.

Anonymkode: 5cde2...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner er laget for å tjene og behage andre. Ofte på bekostning av seg selv.

Det er bare slik naturen har laget oss. Ingen grunn til å kritisere kvinner for å gjøre som de er programmert til.

Anonymkode: 5cde2...3a6

Det ene øyeblikk er vi kalde manipulative horer og i det andre øyeblikket er vi svake følelsesstyrte hunder. Bestem dere. 

Anonymkode: cf6a3...2a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ene øyeblikk er vi kalde manipulative horer og i det andre øyeblikket er vi svake følelsesstyrte hunder. Bestem dere. 

Anonymkode: cf6a3...2a8

Kommer alt an på hvilket dagshumør som gjelder, PMS, mens, hormoner, humør og bla bla bla......  som bestemmer det. Dere finner alltids noe å skylde på

Anonymkode: 34fd2...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2018 at 7:37 PM, AnonymBruker said:

Kvinner må egentlig være det dumme kjønn? Forelsker vi oss så er det unnskylning etter unnskyldning for mannen. Jeg ser det jo her. Menn derimot, gir meg faen, får ikke dårlig samvittighet...de kan kjøre på som de vil, for kvinnen vil alltid lage en unnskyldning og slippe alt hun har i hendene så fort han gir lyd fra seg.

Til og med hvis man er alvorlig syk og søker støtte hos mannen, så viser kvinnen forståelse for at han kan gå lei. "Det er min feil at forholdet ble slutt" "jeg burdte svart annerledes" 

 

Anonymkode: 891f8...214

Det høres ut som om du beskriver en tøffel.....nei vent du kritiserer jo menn som kjører på som de vil. Carry on.... fortsett med fordommene dine. 

Anonymkode: 3c35f...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder menn og, men de skriver ikke her inne, om den slemme kona si.

Jeg har aldri funnet meg i å bli behandlet dårlig av en mann, da går jeg, så enkelt er det. Men kjenner noen menn som pokker meg aksepterer så mye dritt fra konene sine, at jeg fatter ikke hvorfor de ikke går. 

Så dette gjelder begge kjønn.

Anonymkode: 510bd...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det ene øyeblikk er vi kalde manipulative horer og i det andre øyeblikket er vi svake følelsesstyrte hunder. Bestem dere. 

Anonymkode: cf6a3...2a8

Greit, greit. Jeg kaller inn til et mannsmøte så vi kan komme til enighet om hva alle menn mener om aller kvinner. Har alle tid førstkommende onsdag?

Anonymkode: 08647...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi at enkelte av oss tror at de kan endre den andre parten, noe som aldri har gått bra

Anonymkode: 39f4d...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke at flertallet er som du beskriver, for nok av damer som ikke finner seg i særlig mye også.

Men jeg tror ofte at vi har en tendens til "å forstå oss ihjel", og stakkarsligjør og unnskylder menn litt for ofte. Akkurat som det å være mann fratar dem å vise ansvar, påta seg plikter osv.

Men som nevnt, så gjelder det ikke alle. Det skulle ikke gjeldt så mange det gjør heller. Hva vi kvinner finner oss i er vårt ansvar. Kan ikke skyve det over på fks mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg sluttet å forstå meg ihjel på menn som seksuelt trakasserer kvinner, så har jeg fått et mye bedre liv, TS. Takk Gud for metoo, Nå gidder jeg ikke unnskylde dem lenger, selv om skyldige fortsetter å unnskylde seg selv.

Anonymkode: eb9f0...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det å såre menns ego går bare ikke

da er det ambulanse og tvangsinnlegging på flekken, rabiati, skum og det som verre er ( det er som å mikse vann og olje )

dette vet kvinner

vi bare skadereduserer. 

Er vi ikke flinke?

Anonymkode: d2cd7...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2018 den 15.12, AnonymBruker skrev:

Kvinner er laget for å tjene og behage andre. Ofte på bekostning av seg selv.

Det er bare slik naturen har laget oss. Ingen grunn til å kritisere kvinner for å gjøre som de er programmert til.

Anonymkode: 5cde2...3a6

Ingen kvinner har behaget meg, utenom noen ytterst få. De fleste er jo ikke noe underholdningsverdig. Kanskje derfor vi har fb. Man har såååå lyst til å være gjenstand for underholdning. Bare måååååååååå. Kan ikke holde seg. 

Anonymkode: d2cd7...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...