Gå til innhold

Environ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Environ reddet min hud! Fikk plutselig masse kviser og dårlig hud etter fylte 30. Jeg begynte bare med hudkremen, det hadde enorm effekt. Bruker ett serum og øyekrem i tillegg nå. Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Magda85 skrev:

Environ reddet min hud! Fikk plutselig masse kviser og dårlig hud etter fylte 30. Jeg begynte bare med hudkremen, det hadde enorm effekt. Bruker ett serum og øyekrem i tillegg nå. Veldig fornøyd.

Hvilke hudkrem da?😊

Anonymkode: 1a8d7...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skin essentiA, AVST Moisturiser 1. Begynte med den. Så gikk jeg opp til 2 når den var tom. Finnes også i 3 og 4. Jeg er på tre nå. Jo høyere tall, jo mer virkning for huden. Men huden må tilvennes, derfor ble jeg anbefalt å starte på 1. Jeg ville ha snakket med noen som selger disse, de vet hva du bør bruke. 

Defintivt det hudpleieproduktet som har hatt mest virkning hos meg i hele mitt 30 årige liv. Jeg ble kvitt med den urene huden og kan endelig gå uten foundation hver dag 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Magda85 skrev:

Skin essentiA, AVST Moisturiser 1. Begynte med den. Så gikk jeg opp til 2 når den var tom. Finnes også i 3 og 4. Jeg er på tre nå. Jo høyere tall, jo mer virkning for huden. Men huden må tilvennes, derfor ble jeg anbefalt å starte på 1. Jeg ville ha snakket med noen som selger disse, de vet hva du bør bruke. 

Defintivt det hudpleieproduktet som har hatt mest virkning hos meg i hele mitt 30 årige liv. Jeg ble kvitt med den urene huden og kan endelig gå uten foundation hver dag 😀

Wow, hørtes bra ut 😊 jeg prøvde en behandling av det merket, og ble veldig fornøyd nemlig ☺️

Anonymkode: 1a8d7...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...