Gå til innhold

Julekalender til samboer. Hvordan lage den på en fin måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en julekalender til samboer. Jeg har pakket inn alle gavene og alt er klart. Det er bare selve kalenderen som er problemet. Jeg hadde tenkt å bruke en vegghengt kalender som jeg sydde for noen år siden, men mange av pakkene er alt for store til det. De største er oppi 25x25 cm. Hvordan kan jeg lage en fin kalender med såpass store pakker? Noen kreative sjeler med gode ideer?

Ps. Jeg er ikke så interessert i en debatt om hvorvidt folk er for eller mot julekalender til voksne. Bare råd til hvordan jeg kan gjøre den fin :) 

Anonymkode: 72d04...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen som hadde brukt ei lang list/planke, malt den og skrudd i kroker bortover. Så hang den oppunder taket/høyt oppe på veggen - og pakkene hang i tråder med varierende lengde fra krokene. Så da ble det plass til alle selv om flere av pakkene var nokså store, og krokene var relativt tett. De hadde den hengende i gangen, og pynte opp fint der :) men krever jo noe veggplass

Anonymkode: c22e4...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salvie skrev:

Jeg støtter denne. Lagde stige-kalender til samboer i fjor. Det var mange tunge og store gaver. Jeg bare la de tunge og store på gulvet rundt stigen, og knyttet gavetrådene på nederste og nest nederste trinn på stigen. Ble fornøyd med den :laugh: Jeg dekorerte ikke med lys og glitter, men syns det var et flott ide! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...