Gå til innhold

Strømpeholdere - trusa under eller utenpå hempene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hentet en pakke sist uke med bl a et par strømpeholdere og strømper. Jeg er så lei strømpebukser. Har prøvd det på i ettermiddag, er såååå fornøyd, men et spørsmål; Har dere trusa utenpå eller under hempene? Litt mye styr ved toalettbesøk om de er under vel ….? 

Anonymkode: 63861...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er penest under, men mest praktisk utenpå. Tenker da toalettbesøk, ved sex osv..... 

Utrolig flott at kvinner velger strømper og strømpeholdere. 

Hilsen mann :) 

Anonymkode: 8d5ee...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidene forandrer seg. Nå er strømper, stayups, strømpeholder/hofteholder, korsett, rollon, spesialbehåer såååå sexy. Da jeg var ung, var dette vanlig å bruke. Da strømpebuksen ble introdusert, så vi det som en velsignelse å slippe glippen mellom strømpene og holderen.

Anonymkode: 21a9a...76d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da får jeg prøve meg litt frem, det blir utenpå først tenker jeg. Og joda, tidene forandrer seg. Jeg har testet hold-ups også, men stoler ikke helt på at de holder seg opp en hel arbeidsdag/fest, så da tenkte jeg å prøve strømpeholder.  

Anonymkode: 63861...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere, høres det ikke mye mere sexy ut med STROPPER eller enda bedre, strømpestroppene, enn hemper som jakker og håndklær henger etter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker første gangen jeg brukte strømpeholder, tok da trusa under siden det er det man ser på alle bildene, og satt og klipset av strømpene hver gang jeg gikk på do :ler: Det gjør jeg ikke nå, har lært at der er det stor forskjell på hva modellene gjør når de viser frem undertøyet og hva folk flest faktisk gjør i virkeligheten fordi det er mest praktisk. 

Bruker gjerne små truser under med tynne stropper på sidene, da er det ikke så stor forskjell visuelt på om de er over eller under egentlig. 

Men foretrekker helt klart stay ups, blir mindre klumpete under kjolen eller å sitte på. De holder seg fint oppe altså. Men strømpeholder er sexy, så bruker de jo iblant for å overraske en mann.

Anonymkode: 122da...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎09‎.‎2018 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Det er penest under, men mest praktisk utenpå. Tenker da toalettbesøk, ved sex osv..... 

Utrolig flott at kvinner velger strømper og strømpeholdere. 

Hilsen mann :) 

Anonymkode: 8d5ee...ae3

Hvorfor ikke droppe trusa? Perfekt sexy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2018 at 7:55 AM, Lettskya said:

Dere, høres det ikke mye mere sexy ut med STROPPER eller enda bedre, strømpestroppene, enn hemper som jakker og håndklær henger etter ?

Som en jekkestropp, liksom? Eller som i " Det kjennes i kroppen når du henger i stroppen" fra Kaptein Sabeltann-sangen. Uansett, er det et poeng at det skal høressexy ut?

Anonymkode: 1e21a...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kjempen skrev:

Hvorfor ikke droppe trusa? Perfekt sexy:)

Finnes ikke sexy å gå uten truse.

Anonymkode: 37a74...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke selges ordentlige strømpeholdere i Norge. De her som bruker strømper i det daglige handler vel på nettet, antar jeg. Og de er enige i denne oppsummeringen av hvilke kvaliteter som er viktige for en strømpeholder, eller...?

En truse som dekker hele strømpeholderen slik at bare stroppene synes, er sexy. Og definitivt mest praktisk. Min mening!

 

Anonymkode: 2a39c...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke selges ordentlige strømpeholdere i Norge. De her som bruker strømper i det daglige handler vel på nettet, antar jeg. Og de er enige i denne oppsummeringen av hvilke kvaliteter som er viktige for en strømpeholder, eller...?

En truse som dekker hele strømpeholderen slik at bare stroppene synes, er sexy. Og definitivt mest praktisk. Min mening!

 

Anonymkode: 2a39c...b87

Enig i alt som videoen forteller. Mine favoritter kommer fra Kiss Me Deadly og What Katie Did. Det er i hvertfall der jeg har mine fra. Rent personlig foretrekker jeg What Katie Did, fordi de føles mykere mot huden, og er mer behagelige.

Angående trusevalg, så kommer det an på årstiden for min del. Om sommeren kan jeg fint velge en hipster string, men har gjerne et lite underskjørt under kjolen/skjørtet. Er det vinter velger jeg en struse eller hipster string og mamelukk for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da ar jeg testet et par uker, og det er uten tvil mest praktisk med trusa utenpå. Jeg er ellers godt fornøyd, og har nok brukt kjoler og skjørt mer flittig nå siden jeg slipper strømpebukser rundt livet. For å være på den helt sikre siden om at hempene ikke skal vises for godt, har jeg også kjøpt et par underskjørt. 

Anonymkode: 63861...0e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Da ar jeg testet et par uker, og det er uten tvil mest praktisk med trusa utenpå. Jeg er ellers godt fornøyd, og har nok brukt kjoler og skjørt mer flittig nå siden jeg slipper strømpebukser rundt livet. For å være på den helt sikre siden om at hempene ikke skal vises for godt, har jeg også kjøpt et par underskjørt. 

Anonymkode: 63861...0e3

Det er lurt! Hvor kjøpte du underskjørt? Har noen fra Lindex, i tillegg til underkjoler, men greit med tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jolene skrev:
 

Det er lurt! Hvor kjøpte du underskjørt? Har noen fra Lindex, i tillegg til underkjoler, men greit med tips :)

Kjøpte ett på Lindex og ett på kapp ahl. Helt enkle i silkestoff og med strikk i livet.  

Anonymkode: 63861...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjøpte ett på Lindex og ett på kapp ahl. Helt enkle i silkestoff og med strikk i livet.  

Anonymkode: 63861...0e3

Aha! Lindex sine er supre! Kan også anbefale underkjole til vinteren. Change har noen deilige i silke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎10‎.‎2018 den 14.52, AnonymBruker skrev:
 

Da ar jeg testet et par uker, og det er uten tvil mest praktisk med trusa utenpå. Jeg er ellers godt fornøyd, og har nok brukt kjoler og skjørt mer flittig nå siden jeg slipper strømpebukser rundt livet. For å være på den helt sikre siden om at hempene ikke skal vises for godt, har jeg også kjøpt et par underskjørt. 

Anonymkode: 63861...0e3

Så bra! Du er ikke den første her på forumet som har samme erfaring etter å ha brukt strømper en stund. Forutsetter selvfølgelig en ordentlig strømpeholder. Stemmer også godt med mine personlige erfaringer. Mye fordommer ute og går når det gjelder strømper vs strømpebukser.

Anonymkode: 2a39c...b87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så bra! Du er ikke den første her på forumet som har samme erfaring etter å ha brukt strømper en stund. Forutsetter selvfølgelig en ordentlig strømpeholder. Stemmer også godt med mine personlige erfaringer. Mye fordommer ute og går når det gjelder strømper vs strømpebukser.

Anonymkode: 2a39c...b87

Det er veldig sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 14.52, AnonymBruker skrev:
 

Da ar jeg testet et par uker, og det er uten tvil mest praktisk med trusa utenpå. Jeg er ellers godt fornøyd, og har nok brukt kjoler og skjørt mer flittig nå siden jeg slipper strømpebukser rundt livet. For å være på den helt sikre siden om at hempene ikke skal vises for godt, har jeg også kjøpt et par underskjørt. 

Anonymkode: 63861...0e3

"Hempene ikke skal vises FOR godt" .  Slikt liker vi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...