Gå til innhold

Noen som kan hjelpe en med sosial angst med et spørsmål? Coop obs bygg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle.
Jeg skal lage et stuebord og trenger derfor en hobbyplate på 90 x 90 cm om det er mulig.
Har Coop Obs bygg i nærheten og tenkte kanskje at de kunne hjelpe meg med å sage til. Det beste er om jeg får en hel bordplate, men kan også dele det i to viss det er bedre for betjeningen.

Har ikke så veldig lyst å spørre de som jobber der pga sosial angst. Noen som tror at dette er mulig?

Anonymkode: 48838...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med du tenker på coop bygg? Jeg spurte der en gang om hjelp til å sage noe lister. Fikk blankt nei, og beskjed om at det må jeg gjøre selv. Dro derfra og handlet i stedet hos en mindre forhandler. Hos de mindre nærforhandlerene får jeg ALLTID hjelp. 

Anonymkode: 510c7...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du tenker på coop bygg? Jeg spurte der en gang om hjelp til å sage noe lister. Fikk blankt nei, og beskjed om at det må jeg gjøre selv. Dro derfra og handlet i stedet hos en mindre forhandler. Hos de mindre nærforhandlerene får jeg ALLTID hjelp. 

Anonymkode: 510c7...9b4


Såpass? Nei da får det bare være. Får heller finne en mindre butikk da ja. Tusen takk for svar. 

Anonymkode: 48838...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på de som jobber der. Hvis du sier hvilke butikk det gjelder er det kanskje lettere å hjelpe. Kanskje noen kan være med deg også?

Anonymkode: 890fa...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke sage selv? Etterpå kan du være enda mer stolt over det du har laget dersom du sager selv. :)

Anonymkode: 5ecff...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle.
Jeg skal lage et stuebord og trenger derfor en hobbyplate på 90 x 90 cm om det er mulig.
Har Coop Obs bygg i nærheten og tenkte kanskje at de kunne hjelpe meg med å sage til. Det beste er om jeg får en hel bordplate, men kan også dele det i to viss det er bedre for betjeningen.

Har ikke så veldig lyst å spørre de som jobber der pga sosial angst. Noen som tror at dette er mulig?

Anonymkode: 48838...d68

Har de den str i det hele tatt? https://coop.no/obsbygg/search-result-page/#0///hobbyplate ubehandlet

Jeg ville hørt på en trelasthandel. Der får du kanskje kjøpt det mye billigere også, hvis de har en rest/ avkapp  som passer i str til deg :) 

Anonymkode: 9c3be...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel litt an på de som jobber der. Hvis du sier hvilke butikk det gjelder er det kanskje lettere å hjelpe. Kanskje noen kan være med deg også?

Anonymkode: 890fa...3c9


Tusen takk. Det er i Stavanger:  Samboeren kunne vert med, men han er borte frem til onsdag, så tenkte det skulle være en overraskelse. Men viss det ikke funker så får jeg vente til han kommer, sånn at han kan hjelpe.
 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke sage selv? Etterpå kan du være enda mer stolt over det du har laget dersom du sager selv. :)

Anonymkode: 5ecff...202


Jeg kan prøve, men tror ikke det blir pent. Synes det er lettere viss noen gjør det for meg, men det er bare fordi jeg er redd det ikke blir pent nok. Men ser poenget ditt så klart. :) 
 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Byggmakker har større utvalg. Kanskje de har 90 cm x 90  cm? https://www.byggmakker.no/trelast-og-byggevare/hobbyplater/

Anonymkode: 9c3be...3d6

Tusen takk. Skal ta en kikk. :) 

Anonymkode: 48838...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:


Tusen hjertelig takk.

Anonymkode: 48838...d68

Lykke til! :kghjerte:

Anonymkode: 9c3be...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! :kghjerte:

Anonymkode: 9c3be...3d6


Tusen takk! Setter stor pris på hjelpen dere gir meg 😊

Anonymkode: 48838...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps. jeg har bare positive erfaringer med betjeningen på Obs Bygg, Byggmakker og andre trelasthandlere. De har alltid vært hyggelige og behjelpelige når jeg har spurt om hjelp til å sage/ kappe materialer.

Anonymkode: 9c3be...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps. jeg har bare positive erfaringer med betjeningen på Obs Bygg, Byggmakker og andre trelasthandlere. De har alltid vært hyggelige og behjelpelige når jeg har spurt om hjelp til å sage/ kappe materialer.

Anonymkode: 9c3be...3d6


Ok tusen takk. Får se i morgen da om jeg kjører innom. Er ikke sikkert jeg tør spørre betjeningen, men kan bare kikke og se om jeg finner det jeg skal ha. 

Anonymkode: 48838...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...