Gå til innhold

LEI AV Å BLI LURT AV TS!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Store deler av KG er jo som en stor vitsebok? Altså tull og tøys i underforum som man skulle tro at var seriøs?  Er det meningen at det skal være slik?

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jada, nå er det liksom en "mann" som har skrevet noe smart på FB. 

Anonymkode: 3fb61...9e6

Denne smarte personen skriver dårlig norsk har jeg lagt merke til.

Anonymkode: 70c6f...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle kjerringer står for en del av trolletrådene tenker jeg.

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollene skriver jo bare dummere og dummere innlegg for tiden.

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Gamle kjerringer står for en del av trolletrådene tenker jeg.

Anonymkode: 3fb61...9e6

Som skriver dårlig norsk?

Anonymkode: 70c6f...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som skriver dårlig norsk?

Anonymkode: 70c6f...8d5

Jeg vet  ikke om noen av de også skriver innlegg med dårlig norsk. Noen gjør kanskje om språket sitt litt og skriver inn litt skrivefeil her og der også.

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at man kan anta at de fleste KG-brukerne er kvinner, og en god del av de er godt voksne, så kan man vel anta at en del av denne gruppen også troller? Eller hva tenker dere?

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Er de? Sitter flesteparten av trådstarterne bare og dikter opp ting?

Anonymkode: 3fb61...9e6

Ja!

Anonymkode: 0253f...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!

Anonymkode: 0253f...f82

Takk for svar! :) I hvilke underforum er det mest av dette? I samliv feks?

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om trådens tema er reelt eller ikke - så lenge det henger litt på greip! Sånn type rasistiske, eller tråder laget for å latterliggjøre andre tråder, eller uføre trådene som florerer, der klarer jeg ikke å la være å kommentere at agendaen bak tråden er åpenlys - for å få folk til å slutte å kommentere.

Ellers, når tematikken er ganske uskyldig, tenker jeg at det uansett kommer gode tips og refleksjoner (det er utrolig mange flotte mennesker her inne, som hjelper og gir gode råd!) som kan hjelpe andre som sitter i samme situasjon. Man må også huske at mange forandrer litt på historien underveis for å slippe gjenkjennelse osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg aldri tar noe som helst serisøt nok til og la meg lure av slikt innpå her. Det på er av netttroller her. Man kan til tider se veldig kjapt hvem som troller for mye. 

Anonymkode: 391ac...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at det er litt vittig, når et HI som er trolleinnlegg får stå, og moderatorer rydder bort trolleinnlegg fra andre brukere i trolletråden, mens strådstarterens innlegg får stå i fred 😁

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes at det er litt vittig, når et HI som er trolleinnlegg får stå, og moderatorer rydder bort trolleinnlegg fra andre brukere i trolletråden, mens strådstarterens innlegg får stå i fred 😁

Anonymkode: 3fb61...9e6

Jeg la også nettopp merke til det, en tulletråd ryddet for tulleinnlegg :hoho:

Anonymkode: 70c6f...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la også nettopp merke til det, en tulletråd ryddet for tulleinnlegg :hoho:

Anonymkode: 70c6f...8d5

😁

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke sant for TS så kan det være sant for andre. Finnes mange sprø mennesker der ute😉

Anonymkode: 0a6a5...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2019 den 4.50, AnonymBruker skrev:

Er det kommet et troll nå som skriver ufattelig dårlig norsk?

Anonymkode: 70c6f...8d5

Ja, siste tiden har det dukket opp en bruker, ung etter skrivemåten å dømme, som lager så innlysende trolleinnlegg. Men klart h*n fortsetter, når folk svarer. Og skrivefeilene er så distinkte, at det er tydelig at det er samme bruker. Er det ikke mulig å få utestengt brukeren på bakgrunn av mye trolling?

Anonymkode: cf28b...ff7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, siste tiden har det dukket opp en bruker, ung etter skrivemåten å dømme, som lager så innlysende trolleinnlegg. Men klart h*n fortsetter, når folk svarer. Og skrivefeilene er så distinkte, at det er tydelig at det er samme bruker. Er det ikke mulig å få utestengt brukeren på bakgrunn av mye trolling?

Anonymkode: cf28b...ff7

Det hender nok at brukere blir utestengt grunnet mye trolling. Men om de hovedinnleggene som blir rapportert som trolling ikke blir slettet, så ser vel ikke moderator på det som trolling? Jeg leste også at det er tillatt å poste oppkonstruerte historier, og at det ikke automatisk blir sett på som regelbrudd.

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, siste tiden har det dukket opp en bruker, ung etter skrivemåten å dømme, som lager så innlysende trolleinnlegg. Men klart h*n fortsetter, når folk svarer. Og skrivefeilene er så distinkte, at det er tydelig at det er samme bruker. Er det ikke mulig å få utestengt brukeren på bakgrunn av mye trolling?

Anonymkode: cf28b...ff7

Samle innleggene og send listen til moderatorene så de også kan se forbindelsen mellom trådene.

Anonymkode: 70c6f...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...