Gå til innhold

LEI AV Å BLI LURT AV TS!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme oppskrift igjen. Ts får inspirasjon av det deltakerne i tråden skriver, og fletter disse detaljene inn i historien. (Som sist, nå når noen skrev Hva om han gjør det slutt? og  ts deretter skriver Nå har han truet med å gjøre det slutt og skjegget vil sitte godt i postkassa osv...

Nå har jeg lært, etter å ha blitt lurt for 2. gang på kort tid.

Flere som har det slik?

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er drit lei tråder som åpenbart eller med stor sannsynlighet er tull. 

Anonymkode: 42d20...c41

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god øvelse i år øve på kritisk sans jeg. 

Dessuten trur jeg du bløffer nå TS! 

Anonymkode: 1a011...02c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, nei, jeg blir ikke så lett lurt, men skjønner hva du mener. Jeg er blant dem som påpeker slike inkonsekvenser i trådstarters innlegg - "endring av forklaring". Kommer av en hang til å analysere det jeg leser; men skulle kanskje vært etterforsker, jeg. :laugh:

Anonymkode: d41f3...23f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmm, nei, jeg blir ikke så lett lurt, men skjønner hva du mener. Jeg er blant dem som påpeker slike inkonsekvenser i trådstarters innlegg - "endring av forklaring". Kommer av en hang til å analysere det jeg leser; men skulle kanskje vært etterforsker, jeg. :laugh:

Anonymkode: d41f3...23f

Du er flink! :) Jeg burde lære av deg :) 

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

3 svar og 0 visninger av tråden?

Anonymkode: 3fb61...9e6

Ja, ingen av oss er egentlig her... :ninja:

Anonymkode: d41f3...23f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt at noe sånt er troll,  det er jo ikke uvanlig at i forhold med problemer der det pågår en situasjon så på randen at man oppsøker råd på et forum,  også kan innebære at partneren legger frem å gjøre det slutt når man prater om det på nytt etter å ha skrevet her. 

Det er mange trolletråder her, hovedsakelig med hensikt i å provosere og rakke ned på kvinner i kjønnsdebatter, men det du beskriver tror jeg heller bare er din paranoia?

Anonymkode: f3edc...37d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, ingen av oss er egentlig her... :ninja:

Anonymkode: d41f3...23f

:sulosi: :redd:

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har aldri tenkt at noe sånt er troll,  det er jo ikke uvanlig at i forhold med problemer der det pågår en situasjon så på randen at man oppsøker råd på et forum,  også kan innebære at partneren legger frem å gjøre det slutt når man prater om det på nytt etter å ha skrevet her. 

Det er mange trolletråder her, hovedsakelig med hensikt i å provosere og rakke ned på kvinner i kjønnsdebatter, men det du beskriver tror jeg heller bare er din paranoia?

Anonymkode: f3edc...37d

Absolutt ikke. En annen bruker avslørte ts sine løgner.

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er flink! :) Jeg burde lære av deg :) 

Anonymkode: 3fb61...9e6

Takk og takk :takke: Det hjelper å lese mye og nøye, gi seg tid til å tenke over hva forfatteren egentlig mener, spørre seg om hva som egentlig står der. Noen er mestere i å dynge på med hauger av ord uten at de egentlig sier noe.

Slike tråder som du forteller om, er nyttige å lese nøye igjennom, og spesielt følge med på trådstarters innlegg. da er det lettere å oppdage slike selvmotsigelser.

Anonymkode: d41f3...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tenkt at noe sånt er troll,  det er jo ikke uvanlig at i forhold med problemer der det pågår en situasjon så på randen at man oppsøker råd på et forum,  også kan innebære at partneren legger frem å gjøre det slutt når man prater om det på nytt etter å ha skrevet her. 

Det er mange trolletråder her, hovedsakelig med hensikt i å provosere og rakke ned på kvinner i kjønnsdebatter, men det du beskriver tror jeg heller bare er din paranoia?

Anonymkode: f3edc...37d

I tillegg var det mange selvmotsigelser i ts sine innlegg i de trådene som jeg tenker på.

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det spiller ingen rolle om det er virkelighet eller ikke. Det interessante er jo å diskutere og finne ting man selv kan reflektere over. Kanskje man kan bli litt klokere.

Endret av exictence
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk og takk :takke: Det hjelper å lese mye og nøye, gi seg tid til å tenke over hva forfatteren egentlig mener, spørre seg om hva som egentlig står der. Noen er mestere i å dynge på med hauger av ord uten at de egentlig sier noe.

Slike tråder som du forteller om, er nyttige å lese nøye igjennom, og spesielt følge med på trådstarters innlegg. da er det lettere å oppdage slike selvmotsigelser.

Anonymkode: d41f3...23f

Takk for råd! :kghjerte:

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mistenkelig mange forhold som tar slutt på direkten i løpet av noen timer på kg. "Jeg skal snakke med ham", og fem minutter senere "nå har jeg snakket med ham" og fem minutter senere er det slutt til stor jubel fra kg. Tar det med mer enn en klype salt.

Anonymkode: a321d...ec0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme oppskrift igjen. Ts får inspirasjon av det deltakerne i tråden skriver, og fletter disse detaljene inn i historien. (Som sist, nå når noen skrev Hva om han gjør det slutt? og  ts deretter skriver Nå har han truet med å gjøre det slutt og skjegget vil sitte godt i postkassa osv...

Nå har jeg lært, etter å ha blitt lurt for 2. gang på kort tid.

Flere som har det slik?

Anonymkode: 3fb61...9e6

Du er på nettet. Du vet aldri når eller om en tråd er hentet fra virkelige problemer folk står oppe i der og da eller om alt er oppdktet for å engasjere og provosere. Hvilke tråder du ønsker å engasjere deg i bestemmer bare du, altså risikoen for å bli lurt ligger i å tørre å prøve eller velge å lukke tråden uten noen kommenar eller engasjement fra din side.

Anonymkode: c0f8a...1c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en funksjon som gjør at man kan lese TS sine innlegg i en tråd, eller at innlegg får en eller annen indikasjon om at det er TS sin post, en kryptisk anonymkode er ikke nok.
Ellers virker det heller som folk er glad i å unnlate vitale detaljer og så komme med de senere når svarene ikke gjør TS til et offer i sin tråd. Ser det til stadighet "samboer gjorde XYZ" og så et par poster komme senere, "Åh ja, foresten, han har slått meg daglig i tre år".

Men synd å se skepsisen starte tidlig i tråder, det ødelegger for de få muligens seriøse.

Anonymkode: d8f2d...e8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...