Gå til innhold

LEI AV Å BLI LURT AV TS!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. En annen bruker avslørte ts sine løgner.

Anonymkode: 3fb61...9e6

Hvilken tråd var det? Jeg hadde en tråd for en ukes tid siden eller to der en mente jeg løy og at tråden var oppspinn fordi jeg ikke skilte mellom Finn.no og Shpock i en enkelt kommentar som dreide seg om stjernevurdering av kjøper. Tråden handler om salg på begge steder men siden jeg ikke skrev at kommentaren om stjernevurdering spesifikk kun handlet om Shpock mente personen jeg var troll. Helt tullerusk i mine øyne å holde på sånn og henge seg opp i urelevante detaljer.  Har også opprettet tråd i samlivsdelen der jeg har prøvd å skrive så lite gjenkjennende og utleverende som mulig i hovedinnlegget men etterhvert som folk engasjerer seg blir jeg nødt til å fremlegge fler detaljer som jeg først anså urelevant men pga trådens utvikling blir relevant for flere råd eller få frem mer forståelse for selve problemstillingen.  Så tanken om at noen troller bare fordi nye opplysninger kommer fram har faktisk aldri slått meg. Det kan være du har rett men i mitt hode tenker jeg det er du som kanskje en unaturlig mistenkelighet til folk (som hun i Finn/shpocktråden min) for kan liksom ikke se for meg det er noen som bruker tida si på å trolle om sånne ting? 

Anonymkode: f3edc...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken tråd var det? Jeg hadde en tråd for en ukes tid siden eller to der en mente jeg løy og at tråden var oppspinn fordi jeg ikke skilte mellom Finn.no og Shpock i en enkelt kommentar som dreide seg om stjernevurdering av kjøper. Tråden handler om salg på begge steder men siden jeg ikke skrev at kommentaren om stjernevurdering spesifikk kun handlet om Shpock mente personen jeg var troll. Helt tullerusk i mine øyne å holde på sånn og henge seg opp i urelevante detaljer.  Har også opprettet tråd i samlivsdelen der jeg har prøvd å skrive så lite gjenkjennende og utleverende som mulig i hovedinnlegget men etterhvert som folk engasjerer seg blir jeg nødt til å fremlegge fler detaljer som jeg først anså urelevant men pga trådens utvikling blir relevant for flere råd eller få frem mer forståelse for selve problemstillingen.  Så tanken om at noen troller bare fordi nye opplysninger kommer fram har faktisk aldri slått meg. Det kan være du har rett men i mitt hode tenker jeg det er du som kanskje en unaturlig mistenkelighet til folk (som hun i Finn/shpocktråden min) for kan liksom ikke se for meg det er noen som bruker tida si på å trolle om sånne ting? 

Anonymkode: f3edc...37d

Jeg kan ikke si hvilken tråd, da det er regelbrudd. Jeg er ikke unaturlig mistenksom. Jeg er derimot alt for godtroende om andre mennesker. En annen bruker, som er mye mer oppmerksom en meg, fortalte i tråden om store selvmotsigelser som ts hadde servert.

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si hvilken tråd, da det er regelbrudd. Jeg er ikke unaturlig mistenksom. Jeg er derimot alt for godtroende om andre mennesker. En annen bruker, som er mye mer oppmerksom en meg, fortalte i tråden om store selvmotsigelser som ts hadde servert.

Anonymkode: 3fb61...9e6

Det er ikke regelbrudd å legge frem kilder eller vise til andre tråder? 

Anonymkode: f3edc...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst nitti prosent av alle trådene her på Kvinneguiden består vel av kvinner som klager over kjæresten (eller samboer / ektefellen) sin...

Anonymkode: 0d313...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner en funksjon som gjør at man kan lese TS sine innlegg i en tråd, eller at innlegg får en eller annen indikasjon om at det er TS sin post, en kryptisk anonymkode er ikke nok.
Ellers virker det heller som folk er glad i å unnlate vitale detaljer og så komme med de senere når svarene ikke gjør TS til et offer i sin tråd. Ser det til stadighet "samboer gjorde XYZ" og så et par poster komme senere, "Åh ja, foresten, han har slått meg daglig i tre år".

Men synd å se skepsisen starte tidlig i tråder, det ødelegger for de få muligens seriøse.

Anonymkode: d8f2d...e8f

Skjønner du ikke at slike detaljer er noe man helst ikke vil dele? Det skjønner jeg... Ser ofte det du nevner ja men det betyr jo ikke at det er troll, bare at det er lettere for ts å åpne seg når man mottar støtte og styrke eller fler private detaljer blir mer relevant for tråden og andres forståelse for situasjonen. Det finnes folk som  velger å tilgi vold og da er ikke det det første man vil nevne for å få råd om noe annet.. 

Anonymkode: f3edc...37d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ingen av oss er egentlig her... :ninja:

Anonymkode: d41f3...23f

Joda. Men jeg er her inkognito. Derfor vises jeg ikke. Mulig flere er det også.

Anonymkode: 3d7a4...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk i fella igjen :) Men denne gangen var det en nokså underholdende tråd :hoho:

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 23.9.2018 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Jeg savner en funksjon som gjør at man kan lese TS sine innlegg i en tråd, eller at innlegg får en eller annen indikasjon om at det er TS sin post, en kryptisk anonymkode er ikke nok.
Ellers virker det heller som folk er glad i å unnlate vitale detaljer og så komme med de senere når svarene ikke gjør TS til et offer i sin tråd. Ser det til stadighet "samboer gjorde XYZ" og så et par poster komme senere, "Åh ja, foresten, han har slått meg daglig i tre år".

Men synd å se skepsisen starte tidlig i tråder, det ødelegger for de få muligens seriøse.

Anonymkode: d8f2d...e8f

Ja, sånt er komisk! 

Ts får ikke svarene som ts ville ha, og plutselig endrer historien seg ved at ts legger til detaljer som setter ts i bedre lys. 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå gikk jeg i fella igjenn!  :klaske:

Anonymkode: 3fb61...9e6

Jeg er ikke riktig sikker på det, men jeg er skeptisk til en viss "huseier" i singelliv og dating :Nikke:

Anonymkode: 3fb61...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt så mistenksom av å henge her at jeg tror ikke jeg går på noe lenger.

Anonymkode: 70c6f...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har gått igjen i lang tid er at ts opplever at noen, en venn, mannen, daten eller noen gjør noe helt uforståelig og ts skjønner ingenting. Om ts har kjent personen lenger så har de "aldri gjort noe sånt før". Vi får heller aldri forklaring på dette og tråden blir milelang med alle slags ville gjetninger. At folk ikke skjønner...

Anonymkode: 70c6f...8d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå blir det nok mye rare tråder fremover. En fugl hvisket meg i øret at barna har en slags  ferie noen steder i landet nå, og de har allerede  hentet frem noen eventyrlige tråder :jolie:

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Nå blir det nok mye rare tråder fremover. En fugl hvisket meg i øret at barna har en slags  ferie noen steder i landet nå, og de har allerede  hentet frem noen eventyrlige tråder :jolie:

Anonymkode: 3fb61...9e6

Ah....lurte litt på oppblomstringen av disse trådene.

Anonymkode: 70c6f...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trolletråder er morsomme og kreative, eller dumme, men underholdende. De fleste er dog smakløse og respektløse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når er vinterferien ferdig? :) 

Anonymkode: 3fb61...9e6

Noen steder er den ferdig nå. Andre steder begynner den på mandag.

Anonymkode: 8b5d9...dbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen steder er den ferdig nå. Andre steder begynner den på mandag.

Anonymkode: 8b5d9...dbb

Takk! :)  Enda en uke med barnlige påfunn altså? :ac:

Anonymkode: 3fb61...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...