AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #1 Del Skrevet 23. september 2018 Siden her er minst en trafikkslolelærer som svarer Anonymkode: aa06a...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. september 2018 #2 Del Skrevet 23. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden her er minst en trafikkslolelærer som svarer Anonymkode: aa06a...85f Hva er en trafikkskolelærer? Jeg er trafikklærer, og ja du får T kode 144. Dette kunne du funnet selv på statens vegvesen: https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Personbil+med+tilhenger+(klasse+BE) eller i førekortforskriften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #3 Del Skrevet 23. september 2018 33 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Hva er en trafikkskolelærer? Jeg er trafikklærer, og ja du får T kode 144. Dette kunne du funnet selv på statens vegvesen: https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Personbil+med+tilhenger+(klasse+BE) eller i førekortforskriften. Trafikklærer da Nå har jo nettopp SVV vært ute å beklaget feilinformasjon om hva man har førerrett for på siden sin, så man kan ikke bare tro blindt på alt. Samt at det om jeg husker feil så var det en periode BE ikke ga førerrett for T. Anonymkode: aa06a...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. september 2018 #4 Del Skrevet 23. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trafikklærer da Nå har jo nettopp SVV vært ute å beklaget feilinformasjon om hva man har førerrett for på siden sin, så man kan ikke bare tro blindt på alt. Samt at det om jeg husker feil så var det en periode BE ikke ga førerrett for T. Anonymkode: aa06a...85f Bare sjekk førekortforskriften da. Den er aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå