Gå til innhold

Er det noen brukere dere liket ekstra godt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Peonjenta og @Sirah , de virker så hyggelige og jeg har lagt merke til de i hud og kosmetikkdelen av forumet i lang tid , svarer så hjelpsomt og snillt. Blir litt glad bare jeg ser nickene, får sånn god lang bry-seg-venninde klem vibber og at de bryr seg (i andre deler av forumet også) og ikke sånn fake-jente vibber. 

Egentlig de eneste nickene jeg har sånn positive assosiasjoner til og lagt merke til i den grad at jeg kjenner igjen og husker nickene :dagens-rose:

Anonymkode: 563d2...280

Så utrolig hyggelig ❤️ Tusen takk! 

Jeg har veldig mange brukere jeg liker. Jeg husker ikke brukernavnet akkurat nå, men det er en bruker jeg krangler så busta fyker med i den ene tråden og er fullstendig enig med i den neste. Syntes det er fint med brukere som klarer å skille tråder på den måten :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like barn leker best, så det er helt naturlig å like dem som har samme mening som deg :)  

Samtidig liker jeg også de som diskuterer saken uten å gå til personangrep eller bruke hersketeknikk. Jeg har et par favoritter her uten at jeg vil si det høyt, hehe 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere favoritter her inne. Ofte er jeg rivende uenig med dem, men det er givende å diskutere med dem og jeg må alltid lese når jeg ser de er aktive i tråder jeg ikke deltar i selv. Jeg er særlig svak for de som er skriveføre og har selvironi og humoristisk sans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker stort sett de som klarer å skille sak og person, ikke kommer med stråmenn, kan god debattskikk, samt kan vise til kilder :)

Endret av Jolene
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Jolene said:

Liker stort sett de som klarer å skille sak og person, ikke kommer med stråmenn, kan god debattskikk, samt kan vise til kilder :)

De er sikkert bra folk, men akk så kjedelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem da? 🙂 Du skal se han finnes her fortsatt, under en annen nick?!

Hvis vi er mange nok, og forteller hvem vi savner, kanskje vi kan få dem frem igjen?? :klem1:

Det gjelder ihvertfall for min egen del, holder betydelig lavere profil enn den første tiden her på KG. Følte det begynte å brenne litt...

 

Anonymkode: 423b5...1d8

Wubwub tror jeg det var. Med kaniner som bilde. ☺

Anonymkode: 525d0...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jolene skrev:

Liker stort sett de som klarer å skille sak og person, ikke kommer med stråmenn, kan god debattskikk, samt kan vise til kilder :)

Jeg synes du er en god debattant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: ea004...40e

Blir feil å skulle begynne og liste opp brukere man ikke liker, da blir det bare dårlig stemning i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mange flotte brukere på Kvinneguiden. Liker brukerne som gir støttende tilbakemeldinger til de som trenger det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Winza skrev:

@Salka og @Moondance er to brukere som jeg har kommet ekstra godt overens med :) Kg ville ikke vært det samme uten dem :rodmer:

Ååååå, så hyggelig skrevet! Tusen takk 😊 Samme til deg @Winza, du er så snill og god atte 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste denne tråden før jeg la meg i går, og våkna opp av mareritt om at folk skrev at jeg var en av brukerne dem virkelig ikke likte:cry3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...