Gå til innhold

Er det noen brukere dere liket ekstra godt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på forumet her i et år ca så har jeg lagt ekstra godt merke til enkelte brukere het inne. Disse brukerne har alltid veldig like meninger som meg og/eller at jeg ofte ser at de gir veldig gode svar på ting. 

Har dere også noen favoritt brukere ? 

Anonymkode: ea004...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, UhmmHæ? skrev:

Gi deg til kjenne, og fortell om hvilke brukere du digger. Herregud 'brukere' lissom, jobber du i helsetjenesten?  

Ja brukere, er det det heter. Profil? Er det bedre?

Ja jobber i helsetjenesten 🙈

Anonymkode: ea004...40e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt, jeg har noen brukere jeg liker bedre enn andre. Enkelte av disse er faktisk brukere som har helt andre meninger enn meg selv, og som jeg regelrett har kranglet med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Synes anonym er ganske spesiell, h*n klarer aldri å bestemme seg for meningen sin. 

AB er awsome 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter en stund her inne, så liker jeg noen ekstra godt ja. Vi trenger ikke være enige, men de svarer så bra. Gjerne med humor. Eller ironi. 

Når det er sagt så er det ingen jeg misliker annet enn de som må svare så jævi korttenkt uten å begrunne meningene sine. De kan egentlig holde fingrene borte fra tastaturet 

Så er det et par jeg alltid er enig med. De svarer akkurat det jeg tenker å svare  🙂

folk som provoserer har jeg lært meg å overse( troll)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken brukere er det dere liker da ? 😄

Anonymkode: ea004...40e

Overraskende mange! Og noen ville sikkert bli jævlig forundret over at jeg liker akkurat dem, siden jeg stort sett ikke deler deres meninger. Det betyr ikke at jeg ikke respekterer deres meninger, eller anser dem som idioter. Så er det noen som jeg ofte deler meninger med, men de er faktisk i fåtall...merkelig nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde, men han forsvant. 😞

Anonymkode: 525d0...f3b

Hvem da? 🙂 Du skal se han finnes her fortsatt, under en annen nick?!

Hvis vi er mange nok, og forteller hvem vi savner, kanskje vi kan få dem frem igjen?? :klem1:

Det gjelder ihvertfall for min egen del, holder betydelig lavere profil enn den første tiden her på KG. Følte det begynte å brenne litt...

 

Anonymkode: 423b5...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Peonjenta og @Sirah , de virker så hyggelige og jeg har lagt merke til de i hud og kosmetikkdelen av forumet i lang tid , svarer så hjelpsomt og snillt. Blir litt glad bare jeg ser nickene, får sånn god lang bry-seg-venninde klem vibber og at de bryr seg (i andre deler av forumet også) og ikke sånn fake-jente vibber. 

Egentlig de eneste nickene jeg har sånn positive assosiasjoner til og lagt merke til i den grad at jeg kjenner igjen og husker nickene :dagens-rose:

Anonymkode: 563d2...280

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta virker smart, reflektert og bra. Like holdninger som meg selv når det kommer til politikk og feminisme, lar seg ikke lure til meningsløse debatter av mannetrollene og ser hun ofte gi gode og reflekterte råd i singel eller samlivsforumet også. Sånne jenter man danner sisterhood med 😊 

Anonymkode: 563d2...280

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så rart at man kan ha så forskjellig syn på brukere. Enkelte andre digger har jeg langt oppi halsen. Har også troen på at det finnes de som missliker mine favoritter sterkt (og ikke minst meg selv) 😂 

Anonymkode: 6ae14...71d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig  nok er det kun de jeg ikke liker som jeg legger merke til. Er det lov å si hvem? 

Anonymkode: 34cf4...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig  nok er det kun de jeg ikke liker som jeg legger merke til. Er det lov å si hvem? 

Anonymkode: 34cf4...301

Ja

Anonymkode: ea004...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...