Gå til innhold

Er det vanskeligere å finne en kjæreste, dersom man aldri har hatt det før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.9.2018 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, har aldri hatt kjærest men møter eg ein menn som mener det gjør meg meir «attraktiv» skyr eg han som pesten. Forteller mye om menneske synet hans..

Anonymkode: c3754...5ff

De fleste foretrekker ny fremfor bruktbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, Horten Market said:

De fleste foretrekker ny fremfor bruktbil.

Godt de fleste blir sammen med mennesker og ikke med biler, da😌

Anonymkode: c3957...0c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Horten Market skrev:

De fleste foretrekker ny fremfor bruktbil.

Og nettopp den slag utsagn gjør at jeg mister all interesse 

Anonymkode: c3754...5ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. september 2018 den 4.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 24 og kunne nok ikke blitt sammen med en mann som aldri har hatt kjæreste før, føler da at det må være en grunn for det... Er for meg uatraktivt. (Kommer jo helt an på selvsagt, er jo noen menn som er veldig attraktive men som har likt å leve livet og derfor valgt bort alle potensielle kjærester også fordi de ikke har orket det "maset" jeg likte en fyr en gang som aldri hadde hatt kjæreste, men som virkelig hadde draget og kunne godt ha hatt 20 kjærester allerede, men han var for "kul" for å ha kjæreste 🤣)Men tror ikke det er sånn for menn, tror de setter pris på det at du ikke har hatt kjæreste før... vet ikke hvorfor det er forskjell på det, men jeg er ganske sikker på at det er en forskjell der. 

Anonymkode: 66981...be5

Da har du noe usikkert i deg. Du må liksom vite at noen andre har godtatt han først?

Jeg faller for helheten i en mann. Og liker jeg han som person, utsende og helhet, er det faktisk det som teller! Ikke om han har hatt eller evt hvor mange damer han har hatt...

Slutt å tenke så firkantet og begrenset. Da kan du gå glipp av en bra mann. 

Anonymkode: 6dd69...543

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 11.43, Katten.2.0 skrev:

Jeg anser det som en ulempe. Et forhold er (overraskende) mye arbeid, og det er mye lettere med noen som har erfaring med seg selv og en motpart i et forhold.

Enig i dette. 

Jeg er veldig glad for at kjæresten min har hatt både forhold, ons, samboerskap og datet andre før han traff meg. Han vet hva det vil si å være i et forhold, å bo sammen med noen, og at et forhold faktisk ikke skurer å går av seg selv. Samme med meg, jeg har et par forhold bak meg, samt litt dating og moro i singeltiden, så jeg var veldig sikker på meg selv når jeg skulle slå meg til ro igjen. Jeg visste, med de andre forholdene, hva jeg ikke ville ha. 

selvfølgelig ikke veldig tiltrekkende om han hadde hatt en haug av damer før meg, men at han har opplevd litt, er bare en fordel. Det er det som skjedde i mitt første forhold, jeg hadde liten erfaring, det hadde også min daværende samboer. Hans nysgjerrighet gikk over i utroskap mot meg, og min sorg over dette, gjorde at jeg ble nysgjerrig på om det fantes noe annet der ute. Så et år etter utroskapen hans, brøt jeg ut av forholdet. 

Jeg sier ikke at det må bli sånn, men man har desverre ofte, med manglende erfaring, en tendens til å stille seg spørsmål og bli nysgjerrig med tiden. Nå vet jeg at det forholdet jeg er i nå, det er bra. Jeg trenger ikke tenke tanken 'hva hvis'. Og for meg er det betryggende å vite at samboer har erfart litt, og allikevel syns at det er helt super å være med meg, basert på hans erfaringer :)

men igjen, det er ikke sikkert alle tenker slik ts. I tillegg er du jo ikke så veldig gammel, og har vel litt erfaring fra dating og slikt :)

Anonymkode: 9ca69...884

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2018 at 5:04 PM, AnonymBruker said:

Hvis du er 35+ og aldri har hatt kjæreste, kan du glemme det. I alle fall hvis du er mann.

Jeg gledet meg til å lese denne tråden, for å se om TS fikk noen tips eller oppløftende ord som jeg kunne adoptere til meg selv, men så leste jeg dette, og det visket ut alt det positive som andre hadde skrevet.  

M/41

Anonymkode: 68b33...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gledet meg til å lese denne tråden, for å se om TS fikk noen tips eller oppløftende ord som jeg kunne adoptere til meg selv, men så leste jeg dette, og det visket ut alt det positive som andre hadde skrevet.  

M/41

Anonymkode: 68b33...3b7

Hev deg over dette utsagnet. Jeg leste det selv og ble umiddelbart litt lei meg. Men så kom jeg på at det er jo disse menneskene jeg styrer unna og som dels er grunnen til at det har blitt slik. Ønsker deg lykke til ❤️

Kvinne 37. 

Anonymkode: c257f...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hev deg over dette utsagnet.

Burde nok det ja, men når utsagnet faktisk stemmer med virkeligheten min så blir det et tungt løft. 😜

Men takk for oppløftende ord. 😊🌹




 

Anonymkode: 68b33...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...