Gå til innhold

Sexpress på asylmottak: Unge menn føler seg utnyttet av norske kvinner


Gjest Vanlig fyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, O.G. skrev:

Du tror ikke mennene forstår hva som foregår? 

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Desverre ser de fleste på dette som helt ok.

Anonymkode: c846f...914

Point

Anonymkode: c846f...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ops2 skrev:

Noen ganger er ryktene sanne, som i dette tilfellet.

Det er vel sant at det er mye penger i omløp i Norge. Kvinnene det er snakk om, er på min alder. Jeg hadde aldri hatt råd til å bruke så mye penger på sex.

Det er kvalmt. Hvorfor lar familien deres få slik tett kontakt med ungdommene? De må da se at det er sykelig. Jeg husker et program på TV, om noen gærne norske kvinner som reiste til Frankrike fordi "barna" deres fra Afghansitan hadde rømt dit. "Barna" skulle utvises fra Norge.Disse kvinnene hadde egne, biologiske barn, men det virket som om de ikke betydde noe for de.

I lys av denne artikkelen tenker jeg mange ektemenn får en mistanke til konene sine. Og godt er det.

De norske batikheksene kom fram i lyset. Enig at det er kvalmende. Det bør også være straffbart for kvinnene og jeg håper mennene og barna deres avslører dem. Dette er ekle holdninger og jeg håper flere og flere kommer fram, helst ikke anonymisert.

 

7 timer siden, magic carpet skrev:

Dette er vel hvorfor kvinner er så positive til flyktninger selv om flyktningene er 90% menn.

 

Du har et poeng der med tanke på batikheksene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt, hva hadde dere sagt hvis kilden var Resett eller Document?

"Dette er ikke sant, det er en upålitelig kilde".

Det har vært tatt opp saker fra Sverige mange ganger i de to overnevne nettavisene. Hvorfor tror vi alltid at Norge er et unntak? Sylvi Listhaug blir hatet for å snakke om svenske tilstander. Abid Raja benekter alt som Oslopolitiet sier om økning i kriminaliteten. Batikkheksene er tatt opp flere ganger i Sverige. Arbogakvinnan drev hjem for asylsøkere, tok en av de som elsker og lovet han ekteskap og opphold hvis han drepte foreldrene hennes.

https://www.expressen.se/nyheter/chef-pa-asylboende-anklagas-for-sexbrott/

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/det-har-ar-johanna-moller/

Men kudos til VG for å skrive om dette. Det var en fin motvekt til Halal-hotell reportasjen. Selv om jeg skjønner at det er for å skape sympati for ungdommene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm, er jo det samme disse mennene som importerer asiatiske damer gjør... Gjensidig utnyttelse er det vel de liker å kalle det.

Anonymkode: 91d1e...dda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 timer siden, herzeleid skrev:

Ganske sykt egentlig. Dette er nok siste sortering kvinner som ser dette som eneste mulighet for å få utløp for en del drifter etter at toget har gått fra dem på andre måter. Får håpe en tar tak i dette og at det får oppmerksomheten det fortjener. En kan jo bare tenke seg oppstandelsen om det var menn som holdt på med dette mot kvinner. 

Virker som dette er ressurssterke, etablerte kvinner. 

Men ja, sykt..

5 timer siden, Zikkzakk skrev:

Du trenger ikke skamme deg på norske kvinners vegne, men på vegne av disse individene. På akkurat samme måte som at jeg ikke tror alle menn er voldtektsmenn heller. Vi må som et samfunn begynne å se på overgripere som individer, noe individer av begge kjønn er i stand til. Det er bare sånn vi kan få vekk problemet med f.eks at denne saken ikke har gitt noe engasjement fordi samfunnet generelt ser på menn og spesielt innvandrere som overgripere, så det blir tull i hodet til folk når det er innvandrermenn som blir utsatt for overgrep av vestlige kvinner. Folk liker ikke tanken på at vestlige mennesker også kan være overgripere, og spesielt ikke kvinner. 

👏👏👏

Nettopp derfor er det viktig at man ikke setter folk i båser.

"Kvinne. Omsorgsfull."

"Mann. Mektig"

"Asylsøker. Overgriper."

Det blir så _feil_.

2 timer siden, ops2 skrev:

Jeg lurer litt, hva hadde dere sagt hvis kilden var Resett eller Document?

"Dette er ikke sant, det er en upålitelig kilde".

Det har vært tatt opp saker fra Sverige mange ganger i de to overnevne nettavisene. Hvorfor tror vi alltid at Norge er et unntak? Sylvi Listhaug blir hatet for å snakke om svenske tilstander. Abid Raja benekter alt som Oslopolitiet sier om økning i kriminaliteten. Batikkheksene er tatt opp flere ganger i Sverige. Arbogakvinnan drev hjem for asylsøkere, tok en av de som elsker og lovet han ekteskap og opphold hvis han drepte foreldrene hennes.

https://www.expressen.se/nyheter/chef-pa-asylboende-anklagas-for-sexbrott/

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/det-har-ar-johanna-moller/

Men kudos til VG for å skrive om dette. Det var en fin motvekt til Halal-hotell reportasjen. Selv om jeg skjønner at det er for å skape sympati for ungdommene

Vi tror vel ikke at norge er et unntak. Ei heller at dette er et symptom på svenske tilstander. Kvinner har reist på sexferier i årevis, bl.a til Gambia, Cuba, osv. Legger ved et link som dukka opp da jeg googla.

https://www.tv2.no/a/3902753/

 

Endret av tunaen
Glemte å svare på et sitat.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ops2 skrev:

Jeg lurer litt, hva hadde dere sagt hvis kilden var Resett eller Document?

"Dette er ikke sant, det er en upålitelig kilde".

Det har vært tatt opp saker fra Sverige mange ganger i de to overnevne nettavisene. Hvorfor tror vi alltid at Norge er et unntak? Sylvi Listhaug blir hatet for å snakke om svenske tilstander. Abid Raja benekter alt som Oslopolitiet sier om økning i kriminaliteten. Batikkheksene er tatt opp flere ganger i Sverige. Arbogakvinnan drev hjem for asylsøkere, tok en av de som elsker og lovet han ekteskap og opphold hvis han drepte foreldrene hennes.

https://www.expressen.se/nyheter/chef-pa-asylboende-anklagas-for-sexbrott/

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/det-har-ar-johanna-moller/

Men kudos til VG for å skrive om dette. Det var en fin motvekt til Halal-hotell reportasjen. Selv om jeg skjønner at det er for å skape sympati for ungdommene

Må vell innrømme at selv om jeg nok hører til blant de "innvandringskritiske" så har også jeg tenkt at det med eldre kvinner som ligger med asylsøkere har vært kraftig overdrevet. Jeg tror fortsatt det er overdrevet fra enkeltes side, men det er nok samtidig betraktelig mer utbredt enn jeg har trodd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir provosert av dette her. Det er abslutt ikke mulig at NOAS ikke har fått med seg batikheksenes fremmarsj i Sverige. Skjer det i Sverige, så skjer det også her. Det er ikke noe unikt svenske godt voksne kåte damer som utnytter unge EMA. Våre øyne har vært åpne, det er NOAS og andre organisasjoner som dem som har benektet realiteten så langt. Men nå ble de avslørt.

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8w8vdE/noas-vi-har-ikke-vaert-bevisste-nok

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder dessverre ikke bare asylsøkere, men også enkelte afrikanere. Eksen min fortalte om et firma, der den kvinnelige lederen hadde sex hver dag med en av de yngre ansatte. Den ansatte fikk dyre gaver, men tok medisin for å klare å prestere. Dette var ikke et enestående tilfelle.

Da jeg møtte eksen første gang, ble han forsøkt sjekket opp av en dame type 20 år eldre enn meg, men han ville bli bedre kjent med meg fordi jeg var på hans alder. Han er afrikaner. Han har fortalt om flere type 20 år eldre som vil bli kjent med han. 

Det var heller ikke uvanlig at hvite kvinner gikk etter afrikanere på byen for en ting. 

 

Endret av liljene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, Tassen10 said:

 

Alle disse YouTube videoene.....

 

Det er vel ikke sikkert at alle disse kvinnene som er avbildet her har utnyttet noen seksuelt? Det ser ut som om det en video samling av bilder fra media av frivillig arbeid med flyktninger. Det er temmelig stigmatiserende å sette kvinnene i en slik kontekst, uten bevis for at akkurat den avbildede kvinnen faktisk i det hele har hatt seksuell omgang med en enslig mindreårig asylsøker. Det er mange som gjør en uvurderlig innsats for disse barna, uten at de utnytter og forgriper seg på noen som helst. 

Det er selvsagt bra at VG setter søkelys på dette problemet, slik at man kan opprette systemer hvor det ikke er like lett tilgjengelig for overgriperen å få kloa i sine offer. At samfunnet bedre får beskyttet de individene de har påtatt seg ansvar for. Kanskje en må begrense frivilligheten på dette feltet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kristina Schwartz said:

Litt avsporing, men flyktningbarn?:klo: Jeg så ingen barn her, bare menn. 

 Image result for Batikhäxor

På facebooken deres så er samtlige under 16 år eller 16 år når dette bildet ble tatt (siden de vil garantere inngang til Norge og få ekstra penger som "barn"), og en 19 åring som den nest siste der og ukjent person på siste bildet. Så felles nevneren er at gamle (monster) feminister tar inn "barn" i huset, og legger ut ganske creapy bilder av seg selv og "barnet".

Derfor sier folk "barn" og rent teknisk sett bør disse kvinnene få barnevernet på døren for å sjekke tilstanden til disse "barnene". 

Anbefaler ikke at du går til disse kvinnens facebook med mindre du ønsker å sette noe fast i halsen.       

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist å lese, og trist å vite at det finnes. Har selv jobbet med flyktninger, og kan se at mange av disse unge mennene er yndige objekter for eldre kvinner. MEN å utnytte sin situasjon og makt på den måten er ikke greit. Dette er jo det samme som når man "importere" ektefelle, det være seg fra Thailand for menn eller Tyrkia for kvinner..... Bare trist!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristina Schwartz skrev:

Litt avsporing, men flyktningbarn?:klo: Jeg så ingen barn her, bare menn. 

I Sverige er også godt voksne menn barn siden dette garanterer opphold. De plasseres sammen med andre barn på skolen, får utdelt kosebamser, osv. Tenk deg en 25-30-åring som går på ungdomsskole sammen med tenåringene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jimmi skrev:

Trist å lese, og trist å vite at det finnes. Har selv jobbet med flyktninger, og kan se at mange av disse unge mennene er yndige objekter for eldre kvinner. MEN å utnytte sin situasjon og makt på den måten er ikke greit. Dette er jo det samme som når man "importere" ektefelle, det være seg fra Thailand for menn eller Tyrkia for kvinner..... Bare trist!! 

Ikke det samme, nei. Forskjell på å gifte seg, og hente brud eller brudgom fra utlandet, og å misbruke sin posisjon som ansatt eller frivillig i et asylmottak. 

De kan vel fint bli straffet på samme måte som en lege som utnytter en pasient eller en lærer som utnytter en elev. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Litt avsporing, men flyktningbarn?:klo: Jeg så ingen barn her, bare menn. 

Såkalte #oktoberbarn 😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...