Gå til innhold

Hvor finner jeg kappelaken/kantbeskytter


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei

 Jeg trenger noe jeg kan dekke kantene på kontinental sengen min. Enten kappelaken eller kantbeskytter. Jeg har sett litt rundt på forskjellige sider men finner mest i hvit og det syns jeg ikke matcher med sengen min. Sengen min har grå farge. Legger ved bilde. Kan noen hjelpe meg med det?

Tusen takk ☺☺☺

20180922_095157.jpg

20180922_095222.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
11 minutter siden, Ayesh skrev:

Takk hvilken farge tror du j burde ta? Det er flere grå farger

Det er nok vanskelig for meg å svare på. Kanskje en som er mørk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeSuisLouise skrev:

Jeg har lik seng som degn ts, og jeg kjøpte nettopp et hvitt kappelaken på Ellos:

https://www.ellos.no/ellos-home/sengekappe-dena-i-vasket-bomull/1025554-01 

Hvilken farge du vil ha får du vurdere selv, er mye å velge mellom. Jeg valgte hvitt fordi det er klassisk og fint. 

Så du bruker kun hvit kappelaken, og ikke samme farge som sengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Ayesh skrev:

Så du bruker kun hvit kappelaken, og ikke samme farge som sengen?

Du må faktisk bare velge det kappelakenet som du har lyst på og som du tror passer best hos deg. Hva vi andre har betyr jo ingen verdens ting, det som teller er hva du synes. Det er heller ikke bare fargen på sengen som betyr noe, men resten av rommet også. Og det har vi ingen forutsetning for å vite hvordan ser ut. 

Ellers koster jo kappelakenet bare 200 kr, så hva med å prøve ett av hvert og se hva du liker best? Det er jo uansett OK å ha noe å bytte på med hvis du først skal ha kappelaken. 

Anonymkode: 2112f...e98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Ja? 

Føler du at den  sklir her og der og ikke står fast der den skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
56 minutter siden, Ayesh skrev:

Føler du at den  sklir her og der og ikke står fast der den skal være?

Har ikke fått den jeg bestilte fra Ellos enda, så aner ikke. Men hadde et annet kappelaken fra Ikea og det var aldri noe problem med at det skled nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeSuisLouise skrev:

Har ikke fått den jeg bestilte fra Ellos enda, så aner ikke. Men hadde et annet kappelaken fra Ikea og det var aldri noe problem med at det skled nei.

Ok hvilken var det den fra ikea? Har du link/navn til den? Og kan du vær så snill fortelle meg når du har prøvd den fra ellos?:-)

Og hvor ofte vasker man kappelaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
18 minutter siden, Ayesh skrev:

Ok hvilken var det den fra ikea? Har du link/navn til den? Og kan du vær så snill fortelle meg når du har prøvd den fra ellos?:-)

Og hvor ofte vasker man kappelaken?

Ser ikke ut som Ikea selger den lenger, er sikkert en 6-7 år siden jeg kjøpte den. Husker ikke hva slags stoff det var men det var veldig tungt og litt upraktisk. Siden jeg har katt så vasker jeg det kanskje 1 gang i mnd, litt avhengig av hvor støvete det blir. Skal oppdatere ang den fra Ellos, jeg får den nok til uka tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeSuisLouise skrev:

Ser ikke ut som Ikea selger den lenger, er sikkert en 6-7 år siden jeg kjøpte den. Husker ikke hva slags stoff det var men det var veldig tungt og litt upraktisk. Siden jeg har katt så vasker jeg det kanskje 1 gang i mnd, litt avhengig av hvor støvete det blir. Skal oppdatere ang den fra Ellos, jeg får den nok til uka tenker jeg :) 

Ok håper du blir fornøyd med den. Og håper å høre fra deg snart 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det noen her som har prøvd kappelaken fra jysk? Tenker først å kjøpe en billig type fra jysk for å prøve siden jeg aldri har brukt kappelaken før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kappelakenet helt ned til gulvet? Senga vår er 65 cm uten overmadrass og har bare funnet kappelaken opptil 60 cm. Ser vel rart ut med 5 cm over gulvet så beina synes? Nå har vi bare bunnen synlig, laken til madrassen og eget laken til overmadrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kamelia83 skrev:

Har dere kappelakenet helt ned til gulvet? Senga vår er 65 cm uten overmadrass og har bare funnet kappelaken opptil 60 cm. Ser vel rart ut med 5 cm over gulvet så beina synes? Nå har vi bare bunnen synlig, laken til madrassen og eget laken til overmadrassen.

Er ikke 65 cm veldig høyt?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...