Gå til innhold

Livhøyden på Lee bukser.


Linselus

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg mot til meg og fant ut at jeg skulle prøve Lee bukser (iom at alle snakker så varmt om dem og at de bør passe til meg som har "kvinnelige fomer")

Trasket nå iallfall inn i butikken, og plukket opp en Desoto bukse (som visstnok iflg Woman skulle være bra om man har litt rund rumpe, fordi den er høy på livet) og en Leola buksa (buksa alle har).

Vel inne i prøverommet trakk jeg på meg Desoto buksa, som var noget lav på livet iflg meg. Tok den av og kikka inni, der sto det pent og pyntelig "low waist", kikka så på Leola buksa og der sto det "very low waist".

Så kommer spm: eksisterer disse buksene som med forskjellig høyde på livet, eller er det bare jeg som har misforstått helt som trodde at den ene skulle være "litt lav" (dvs Leola) og Desoto skulle være høy (det sto jo som sagt i Woman)???

Forøvrig passet Desoto buksa finfint *stolt* men det ble ikke noe kjøp, da jeg ble så forvirra :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

De finnes bare i en livhøyde, som tydeligvis defineres annerledes enn det vi tror (jeg kan bare tenke meg hvordan en bukse med "normal waist" ville sett ut *grøss*)...Etter min oppfatning er Desoto ganske høy på livet, mens Leola er relativt lav, men kortere foran enn bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...