Gå til innhold

Går du fremdeles med skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, elsker dem. 😍 og ser litt bedre ut på meg enn andre jeans pga jeg er forholdsvis lav. (163).

Anonymkode: ca92b...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som pølseskinnbuksens æra er over. Selv har jeg vært lei en stund, og har nettopp gitt bort siste paret. Liker ikke den looken lenger - det ser litt utdatert ut. Men jeg husker ennå med en viss nostalgi da jeg kjøpte mitt første par på ungdomsskolen i 2005 😍 

 

Anonymkode: 8f279...9a2

Skinny jeans er jo på vei inn igjen da, så du er litt sent ute, mom jeans og vide jeans har vært inn i 5-6 år

Anonymkode: a2000...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans er jo på vei inn igjen da, så du er litt sent ute, mom jeans og vide jeans har vært inn i 5-6 år

Anonymkode: a2000...d13

Skinnyjeans har vært in i åresvis og har ikke vært "ute" nylig.   

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder andre buksetyper enn jeans, har jeg gjerne noe løstsittende. Derimot ser jeg ut som ei kjerring med litt vidde i jeans'ene, men blir så fin med skinny jeans. Gir blankt f... i om det er in eller ikke, motene er ofte dritstygge likevel og skifter uansett fortere enn jeg gidder å kjøpe klær.

Hvilke jeans tror dere forresten mannfolka liker best å se?

Anonymkode: 4418e...54e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2018 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Ja. Boot cut ser bare ikke bra ut på meg. Jeg har slank guttefasong, jeg har ikke hofter. Å gå med noe annet enn skinny jeans fjør at jeg ser rar ut. Eneste stedet beg får fasong i annet enn skinny jeans er nede ved anklene liksom. Haha! Ser ikke ut!

 

Anonymkode: 4a92a...670

Regner med du faktisk har hofter ;) Når man er slank med smale hofter ser man jo fin ut med de 90-tallsbuksene med rett fasong som mange går med nå. Har man brede hofter og litt stor rumpe, slik som jeg har, ser man jo diiiger ut med sånne, uansett hvor slank man er.

Jeg er høy og slank, men har absolutt mest fett på hofter, rumpe og lår. Da ser bukser som er forholdsvis ettersittende hele veien best ut. Bukser med rette bein er det verste, da ser man ut som om man er like brei som det breieste punktet hele veien ned... De med smale hofter og slanke bein kan se fine ut i 90-tallsbukser, men jeg gjør ikke det.

Har aldri likt bukser som er veldig skinny; da kan jeg like gjerne gå i leggings, liksom. Men liker at de er forholdsvis ettersittende helt fra hoftene til leggene, ellers ser man som sagt større ut enn man er når man har kraftige lår. Viktigere å kle seg etter kroppsfasong enn mote. 

Dessuten synes jeg den 90-tallsstilen som så mange går i nå er grusom...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i svarte skinny jeans og har alltid gjort det.

Det har forøvrig ikke vært ut, kanskje på 90-tallet men vi som var litt raddis/punk/alternative ga jo blanke i hva Britney Spears-fansen gikk i. Det var jo egentlig kulere å gå i skinny jeans og converse da ingen andre gjorde det, da var det mer en identitet og et statement i stedet for en standard. Håper nesten det blir helt ut igjen sånn at vi rockere får det for oss selv, men det tviler jeg på. 

Kjøper jo bukser som er mer forbigående trender også og veksler litt, men de havner fort bakerst i skapet imens skinny jeansen min får du aldri.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg bor i svarte skinny jeans og har alltid gjort det.

Det har forøvrig ikke vært ut, kanskje på 90-tallet men vi som var litt raddis/punk/alternative ga jo blanke i hva Britney Spears-fansen gikk i. Det var jo egentlig kulere å gå i skinny jeans og converse da ingen andre gjorde det, da var det mer en identitet og et statement i stedet for en standard. Håper nesten det blir helt ut igjen sånn at vi rockere får det for oss selv, men det tviler jeg på. 

Kjøper jo bukser som er mer forbigående trender også og veksler litt, men de havner fort bakerst i skapet imens skinny jeansen min får du aldri.

Var ikke in på 90 og 10 tallet. da.   Kanskje helt på slutten av 10 tallet men gikk hovedsaklig med hiphopbukser på 90 tallet og bootcutbukser på 10 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Var ikke in på 90 og 10 tallet. da.   Kanskje helt på slutten av 10 tallet men gikk hovedsaklig med hiphopbukser på 90 tallet og bootcutbukser på 10 tallet.

Du må være fra bygda hvor de er senere ute, 10-tallet var jo skinny jeansens storhetstid.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker dem ja. Behagelig å ha på da jeg liker kroppnære plagg på bein og sko 🙂 det må sitte liksom. Og det kan kombineres med mange overdeler. Som jeg kan like å ha litt armslengi, eller gode vomullstopper. Svermer til det og fine tights til hverdags. Asymmetriske litt lange topper til tight da. Blåser kan i om at det er in eller mote. Men er dessverre forfengelig nok til å kjøpe årets ytterjakker og -sko. Til mitt forsvar bruker bruker jeg de hele vinteren, og har lite skift der. Og jeg gir de til Fretex e.l.. ja, bøter på samvittigheten. Dessuten kjøper jeg selv klær der. Fant en heklet topp sist, som var tettsitrende ril livet, og heklet lik utover fra rompa og til under den. Den var grønn, og passer til skinney jeans og grønne sneakers. Bukser og tights sverger jeg til.

Rettelse : skiskinny jeans 🙂

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt skinny jeans som sitter klistra til kroppen hele veien har jeg aldri eid. Liker ikke bukser med for mye stretch heller.  Jeg vil at buksene skal smalne nedover leggene samtidig som de sitter litt løst.  Denne buksefasongen har jeg brukt i mange år, og kommer nok til å fortsette med det så lenge det er å få tak i :) 

Anonymkode: 38131...d99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Helt skinny jeans som sitter klistra til kroppen hele veien har jeg aldri eid. Liker ikke bukser med for mye stretch heller.  Jeg vil at buksene skal smalne nedover leggene samtidig som de sitter litt løst.  Denne buksefasongen har jeg brukt i mange år, og kommer nok til å fortsette med det så lenge det er å få tak i :) 

Anonymkode: 38131...d99

Det synes jeg også er penest, når de ikke er helt stamme nederst. Men har problemer å finne det! Hvilke bukser kjøper du?

Anonymkode: 77213...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker skinny jeans, ja, helt uavhengig av trender. Først og fremst liker jeg skinny jeans best, og det er det som sitter mest flatterende på meg.

Anonymkode: 7e382...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg kaster ikke jeansen min selv om det ikke er like moderne. Det var ikke derfor jeg kjøpte de i utgangspunktet. Jeg liker at benklærne er ettersittende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 21.37, Kendall skrev:

Er det sånn jeans du mener? Hvis du mente den, så ja jeg bruker det. Er fortsatt i mote

38FE0A54-0641-4C92-B3AB-E4B984D60995.jpeg

Hvor er disse jeansene fra? :hakeslepp: Fine!

Anonymkode: 58ebb...0e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Bryr meg lite om buksetrender. Der kjøper jeg det som sitter best på min kropp. Skinny leg high waist stretch gir meg finest former og sitter best på. Om det er 90 talls bryr jeg meg fint lite om. De gangene jeg ser folk i uflatterende klær er det hos de folka som på død og liv skal følge moter og hva som er "in" istedenfor å ta hensyn til kroppsfasong og hva de faktisk kler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...