Gå til innhold

Han gnir kukost over sofaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

48 minutter siden, Gasellen skrev:

Ferska en kompis i å tørke pikken på gardinene etter å ha pult dama når vi var på fest en gang. 

Noen menn skjønner ikke selv at de er ekle.

:hakeslepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han dusjer faktisk overraskende ofte (normalt ofte), men det samler seg fort lukt og smegma hos han har jeg merket for lengst. Av og til når han vil pule skal han "bevise" at han ikke har smegma og bretter ned forhuden og jeg bare ser det pipler fram. Da ler han og sier "åja, ja, det var litt men det gjør ingenting"

Anonymkode: e22b8...d00

Kanskje han har enorm produksjon. Eller så har han ikke lært å trekke tilbake forhuden når han vasker seg. Da hjelper det ikke mye å dusje ofte.

Jeg har aldri noe sånt, men vasker meg uansett før sex. Det burde i alle fall han gjøre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han kommer hjem fra jobb vrenger han av seg buksa og sitter i boxer i sofaen. Veldig ofte hiver han kuken ut fra den og gnir seg (men ikke seksuelt), og ofte får han øye på smegma der som han piller av og lar være på fingrene eller på sofaen! Ofte kjenner jeg eimer av intens ostelukt derfra sånn at jeg nærmest brekker meg og det synes han er morsomt! Enda jeg sier KLART FRA at jeg IKKE aksepterer det!! Denne sofaen sover venna våre på!

Anonymkode: e22b8...d00

Hadde en slik jeg også. Han like å slikke på det også, samt jukke på putene. 

Han ble kastrert.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Perle skrev:

Hadde en slik jeg også. Han like å slikke på det også, samt jukke på putene. 

Han ble kastrert.  

Hadde en sånn en jeg også... Den hadde fire bein og hale og mjauet når jeg kjeftet... Den ble også kastrert...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han dusjer ofte, så vasker han ikke kuken skikkelig når han dusjer. Jeg hadde aldri aldri aldri vært sammen med en sånn en, men om dump ikke er et alternativ må du vel bare dra han med deg i dusjen og vise han hvordan en kuk skal vaskes. For det vet ikke han der. Og han he du sex med? Æsj. Bare æsj. 

Å tørke kuken på gardinene gjorde eksen min også, btw. Han fortalte meg det med latter en gang mora hans klagde til meg fordi «noen alltid griser noe greier på gardinet, og det var så stivt». Jepp, han bodde hjemme hos mora. Og jeg ante ikke at han gjorde det. 

Anonymkode: 6dc0e...416

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om alle de sprø kjærestene her inne, er jeg glad at min mann bare gnafser snop han rapper fra skapet!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han kommer hjem fra jobb vrenger han av seg buksa og sitter i boxer i sofaen. Veldig ofte hiver han kuken ut fra den og gnir seg (men ikke seksuelt), og ofte får han øye på smegma der som han piller av og lar være på fingrene eller på sofaen! Ofte kjenner jeg eimer av intens ostelukt derfra sånn at jeg nærmest brekker meg og det synes han er morsomt! Enda jeg sier KLART FRA at jeg IKKE aksepterer det!! Denne sofaen sover venna våre på!

Anonymkode: e22b8...d00

Herremin, er det virkelig sånn? Så ekkelt!!! Hvorfor vil du være sammen med en som oppfører seg sånn? 

Anonymkode: 0e771...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han kommer hjem fra jobb vrenger han av seg buksa og sitter i boxer i sofaen. Veldig ofte hiver han kuken ut fra den og gnir seg (men ikke seksuelt), og ofte får han øye på smegma der som han piller av og lar være på fingrene eller på sofaen! Ofte kjenner jeg eimer av intens ostelukt derfra sånn at jeg nærmest brekker meg og det synes han er morsomt! Enda jeg sier KLART FRA at jeg IKKE aksepterer det!! Denne sofaen sover venna våre på!

Anonymkode: e22b8...d00

æsj! tror jeg brekker meg😖 for en GRIS, kast han ut!! En slik fyr villa aldri jeg ha vært sammen med!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen endre trådtittelen?! Jeg sitter her og spiser, og mister jo matlysten av dette her! :kjefte:

Anonymkode: a4ed4...1a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Isambard skrev:

Å fy faen. Hvorfor måtte jeg klikke meg inn på denne tråden. Jeg ble fysisk kvalm. 

Samme her, jeg fikk et syn som jeg aldri ville ha 🤢

Anonymkode: e0f4c...98b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha! 🤣

Jeg vurderer å lage en reality med korte innslag fra hjemmene til diverse folk på KG.

først ut er vi hos han hvor kona fikk en negerbaby, så drar vi å besøker Ronja som ikke deler godtesnop og deretter et kort innslag fra stua til Mr.kukost og hans samboer før vi avslutter første sending med en visitt hos hun svigermora som stjal mopeden til barnebarnet sitt 😆

Anonymkode: 1e1dd...040

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han kommer hjem fra jobb vrenger han av seg buksa og sitter i boxer i sofaen. Veldig ofte hiver han kuken ut fra den og gnir seg (men ikke seksuelt), og ofte får han øye på smegma der som han piller av og lar være på fingrene eller på sofaen! Ofte kjenner jeg eimer av intens ostelukt derfra sånn at jeg nærmest brekker meg og det synes han er morsomt! Enda jeg sier KLART FRA at jeg IKKE aksepterer det!! Denne sofaen sover venna våre på!

Anonymkode: e22b8...d00

Hadde gjort det slutt med han😂

Anonymkode: 94ff6...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, blir kvalm..men har ikke du laget flere lignende tråder om dette ts,skjønner ikke at du orker å lage tråd om dette..Du må jo sette han på plass en gang for alle, sorry asså... 

Anonymkode: ef339...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som han vasker kuken riktig el i heletatt når han dusjer. Det hjelper ikke å dusje hver dag el ørten ganger om dagen hvis han ikke drar forhuden tilbake og vasker med intimsåpe rundt snoppen, og ikke minst bruker klut med såpe i rompa og i skrukken mellom skinkene. Og oppførselen hans er jo til de grader kvalm og unormalt. Skulle tro han var et dyr som burde kastreres og puttes i bur. 

Anonymkode: 3b5ec...2d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...