Gå til innhold

Han gnir kukost over sofaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når han kommer hjem fra jobb vrenger han av seg buksa og sitter i boxer i sofaen. Veldig ofte hiver han kuken ut fra den og gnir seg (men ikke seksuelt), og ofte får han øye på smegma der som han piller av og lar være på fingrene eller på sofaen! Ofte kjenner jeg eimer av intens ostelukt derfra sånn at jeg nærmest brekker meg og det synes han er morsomt! Enda jeg sier KLART FRA at jeg IKKE aksepterer det!! Denne sofaen sover venna våre på!

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fytti! Hadde klappa han på ballene hver gang det hadde skjedd!!! Og ny sofa skulle han også fått kjøpt, enten det, eller ut og finne egen bolig!!!

Anonymkode: b6b4a...a6f

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj for en ekkel type du har:spy: Hvorfor er du sammen med ham? 

Anonymkode: e9172...847

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kast han i dusjen. Og aldri gi bj. Makan.

Anonymkode: 94049...bf8

Det er bedre å suge en gatehund enn han der. 

Man må ha ektremt dårlig hygiene for at sånt skal hope seg opp. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy helvette!🤢🤮🤢  håper for guds skyld at du har skinnsofa så han kan vaske etter seg! Rensemaskin eller fyrstikk neste om det er tøysofa🤬 kjenner jeg blir fysisk uvel av tanken på hva vennene mine holder på med i sofaene jeg sitter i når jeg er på besøk🤢

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde kjøpt ny sofa og kastet han på dør. For en vanvittig ekkel type du har.

Anonymkode: fde5c...e3f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pinto2013 skrev:

Oi... hva slags kvaliteter har han som du tenker veier opp for dette? 

Han er voldsomt good looking, og rolig og avslappende å være rundt når han har klær på. 

Kan bare si med en gang at dette er 100% ren fakta. Han har roet det LITT ned etter jeg har vært streng mange nok ganger, men det forekommer enda.

Senest i går satt jeg og spiste et deilig smørbrød på senga. Da hev han av seg alle klærne og dyna og fikla med kuken mens jeg spiste. Ba han ta på seg dyna. Han overså meg... Da gikk jeg i stua å spiste og det syntes han var utrolig barnslig av meg

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kast han i dusjen. Og aldri gi bj. Makan.

Anonymkode: 94049...bf8

Han dusjer faktisk overraskende ofte (normalt ofte), men det samler seg fort lukt og smegma hos han har jeg merket for lengst. Av og til når han vil pule skal han "bevise" at han ikke har smegma og bretter ned forhuden og jeg bare ser det pipler fram. Da ler han og sier "åja, ja, det var litt men det gjør ingenting"

Anonymkode: e22b8...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...