Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Charterfeber 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Svein virker veldig ufordragelig. Flørter i vei med hun guiden som tydelig synes at det er ukomfortabelt. Hva med å ta et hint?

Men virker som hans holdning til kvinner ikke er særlig god generelt.

Anonymkode: a410a...c94

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Svein virker veldig ufordragelig. Flørter i vei med hun guiden som tydelig synes at det er ukomfortabelt. Hva med å ta et hint?

Enig. Han er en ekkel type rett og slett. Finnes ikke sjarmerende

Anonymkode: 05e80...459

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en årsak til at mannen er kronisk singel.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Snaskesnusken said:

Det er vel en årsak til at mannen er kronisk singel.

Har han ikke vært gift og har barn? Mener jeg har hørt det.

Anonymkode: eefda...717

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han ikke vært gift og har barn? Mener jeg har hørt det.

Anonymkode: eefda...717

Har han?? 😳

Skrevet
1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Har han?? 😳

Jo, stemmer det. I første sesongen av Charterfeber er jo Svein på tur med de to sønnene sine + en kamerat (mener kameraten var lav og muskuløs). Var sånn han ble kjent. 

Anonymkode: 05723...026

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. At han ikke ser det selv. Jeg blir hvertfall flau. 

Anonymkode: 113be...341

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, stemmer det. I første sesongen av Charterfeber er jo Svein på tur med de to sønnene sine + en kamerat (mener kameraten var lav og muskuløs). Var sånn han ble kjent. 

Det har jeg ikke fått med meg. Festlig for barna å se pappa på TV 🙄

• Liker 2
Skrevet

Buskerud-damene er jo bare uhøflige og negative. Skjønner ikke at de noen gang koser seg eller har det bra. 

• Liker 10
Skrevet

Folk er så blodharry at eg får helt vondt😂  Måten han fyren med hanekammen reagerer på å spise en bit blekksprut? Kjære vene...blir nesten irritert. Heldigvis hadde han vett til å ta seg en tur.

Hilde...syns hun var en herlig dame tidligere...nå blir det bare too much..både hun og Svein. Disse "røykedamene " fra Buskerud..sikkert artige de...eller nei..

Regner med det vi ser på tv er godt klippet...for de karakterene vi får se..må være grunnen til at eg ikke reiser til typiske norske charter turist destinasjoner ;) 

Anonymkode: a8c68...7c3

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Buskerud-damene er jo bare uhøflige og negative. Skjønner ikke at de noen gang koser seg eller har det bra. 

De er helt forferdelige! Lurer på om hotellet var fult på ordentlig nå da de ville forlenge oppholdet, eller om hotellet ikke ønsket å ha de der lenger! De var jo frekke mot de ansatte fra de sjekket inn..

Anonymkode: 70c02...513

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

De er helt forferdelige! Lurer på om hotellet var fult på ordentlig nå da de ville forlenge oppholdet, eller om hotellet ikke ønsket å ha de der lenger! De var jo frekke mot de ansatte fra de sjekket inn..

Anonymkode: 70c02...513

De gikk en hel episode og freste "jævla spanjakker". Noe så harrytass. 

• Liker 6
Skrevet

Får seriøst vondt i øynene og ørene av det programmet. 🙈🙄 

fitnessjentene er litt gøy å se på. Livlige og godt trente. Klesstilen derimot. 😂🤦🏼‍♀️

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett alle episodene, er det noen som vet hvorfor Pokémonparret ikke snakker sammen? Hvorfor hun tar alle beslutninger, hvorfor de ikke gjør kjæresteting som å holde hender, smile til hverandre,  berøre, le litt osv?

Anonymkode: e6741...bd2

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet

De har gjort det til en greie at de ikke har snakket så har vel bare blitt slik. Han fyren er bare uforståelig .

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror de ungene var kameraten sine barn.

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, Peonjenta skrev:

Tror de ungene var kameraten sine barn.

Ja det stemmer. 

Anonymkode: 8e6a8...fc3

Skrevet
9 timer siden, padawan skrev:

De har gjort det til en greie at de ikke har snakket så har vel bare blitt slik. Han fyren er bare uforståelig .

Han minner meg om Bjørn Terje i Tangerudbakken når han snakker.

Skjønner ikke hvorfor Hilde og Svein får så mye plass. Jeg spoler alltid forbi de to.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...