Gå til innhold

Charterfeber 2018


Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør den legefamilien med 5 unger der? Skein tydelig igjennom at de var misfornøyd, mye bedre med Dubai, liksom..Spesielt mannen virket snobbete, han var jo fra verdens rikeste land, sa han. Og de bodde jo i en gedigen villa i Norge..

Anonymkode: 1c4cc...aa3

Tenker de kanskje har lyst til å vise at innvandrerfamilier er helt normale de og, og liker å dra på ferie de som alle andre? Mye stigma og terrorfrykt blant befolkningen, så jeg synes det er forfriskende at de er med på å ufarliggjøre. Liker dem godt jeg, synes de har humor😊

Anonymkode: c1f12...dda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker de kanskje har lyst til å vise at innvandrerfamilier er helt normale de og, og liker å dra på ferie de som alle andre? Mye stigma og terrorfrykt blant befolkningen, så jeg synes det er forfriskende at de er med på å ufarliggjøre. Liker dem godt jeg, synes de har humor😊

Anonymkode: c1f12...dda

De er ikke normale, de er mye rikere enn gjennomsnittet.  Chanelvesker og DET overfylte klesskapet! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peonjenta skrev:

De er ikke normale, de er mye rikere enn gjennomsnittet.  Chanelvesker og DET overfylte klesskapet! 

Joda, men mener at de vil vise at innvandrere og kan være normale, vellykkede familier som er norske? At ikke alt handler om terror, islam osv. Nå setter jeg det på spissen, men du skjønner sikkert hva jeg mener. 😉 Var i hvert fall dette jeg tenkte.

Anonymkode: c1f12...dda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne legefamilien er gjengangere på realityprogrammer. De har vært med på Hellstrøm rydder opp hjemme og Er du smartere enn en femteklassing (hun).  Hun har også vært med i et program om endring av klesstil,  mulig det var Trinny og Suzannah (ikke hovedpersonen, men en liten rolle).

Anonymkode: b3160...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2018 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Denne legefamilien er gjengangere på realityprogrammer. De har vært med på Hellstrøm rydder opp hjemme og Er du smartere enn en femteklassing (hun).  Hun har også vært med i et program om endring av klesstil,  mulig det var Trinny og Suzannah (ikke hovedpersonen, men en liten rolle).

Anonymkode: b3160...da7

Det var da voldsomt til linselus i den familien.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK! Eg har lurt lenge på hvor eg hadde den utenlandske familien fra! Kjente igjen moren med en gang.. Eg trodde først det var fra boligjakten men det må være feil?

Kan dere skrive de programmene dere vet de har vært med i? For eg ser verken på hellstrøm rydder opp hjemme eller er du smartere enn en 5klassing. Men jeg har alikevel sett de en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kindagirl skrev:

TAKK! Eg har lurt lenge på hvor eg hadde den utenlandske familien fra! Kjente igjen moren med en gang.. Eg trodde først det var fra boligjakten men det må være feil?

Kan dere skrive de programmene dere vet de har vært med i? For eg ser verken på hellstrøm rydder opp hjemme eller er du smartere enn en 5klassing. Men jeg har alikevel sett de en plass.

Hellstrøm rydder opp

Er du smartere enn en 5. klassing? 

Rådet på NRK 

God morgen Norge 

Charterfeber 

 

Noen andre som kommer på mer? 

Anonymkode: dfc90...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Peonjenta skrev:

Denne episoden var døll!  Han pensjonisten med hunden! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ja.. og så synes jeg det der opplegget om at Hilde skal jobbe for å få råd til svømmebasseng er så falskt!! 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fortunatus skrev:

Ja.. og så synes jeg det der opplegget om at Hilde skal jobbe for å få råd til svømmebasseng er så falskt!! 

 

Enig. Hun jobber jo bare noen få timer på hvert sted.  Hvor mye penger blir det av det liksom?  Syns det er slitsomt at hun ler av ALT!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Denne episoden var døll!  Han pensjonisten med hunden! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Nei, jeg ler meg ihjel av Tom og Lucas, hunden. 😅 men det er kanskje pga "ja, vi elsker camping". 

Lurer på om han er i slekt med Chris Holsten, ikke så vanlig navn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Meadow skrev:

Nei, jeg ler meg ihjel av Tom og Lucas, hunden. 😅 men det er kanskje pga "ja, vi elsker camping". 

Lurer på om han er i slekt med Chris Holsten, ikke så vanlig navn. 

Hva var morsomt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hva var morsomt? 

Eneste som var litt morsomt var da han skulle dra tørkestativet ut døra.. Hva med å ta vekk klærne først, og så legge det sammen? Og så klaget han på vaskedama hele tiden !

Anonymkode: 1c4cc...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legefamilien har en utleiedel i kjelleren og hun som bor der er hun som nylig var med på luksusfellen? 

Men ellers syns jeg legefamilien er veldig show off. 

Anonymkode: 113be...341

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insta Heidi er jo helt forferdelig! Da hun skulle kjøpe håndklær, for en frekk kjerring! 😱😡

Anonymkode: 70c02...513

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.10.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hellstrøm rydder opp

Er du smartere enn en 5. klassing? 

Rådet på NRK 

God morgen Norge 

Charterfeber 

 

Noen andre som kommer på mer? 

Anonymkode: dfc90...6b4

Rådet er det selvfølgelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Er det ikke de som har vært med sofa og?

Anonymkode: c0f97...27e

Tenkte det jeg og med en gang jeg så moren, men de som var med i sofa hadde vel kun jenter og barna var litt eldre? Eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hellstrøm rydder opp

Er du smartere enn en 5. klassing? 

Rådet på NRK 

God morgen Norge 

Charterfeber 

 

Noen andre som kommer på mer? 

Anonymkode: dfc90...6b4

Hvorfor var de på god morgen Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Insta Heidi er jo helt forferdelig! Da hun skulle kjøpe håndklær, for en frekk kjerring! 😱😡

Anonymkode: 70c02...513

Fy søren så ekkel hun er..Stakkars ekspeditøren hadde ikke sjanse mot den megga👿

Anonymkode: 1c4cc...aa3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...