Gå til innhold

Charterfeber 2018


Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Peonjenta skrev:
 

Tror de ungene var kameraten sine barn.

I 1. Sesong er Svein på tur med kameraten Viggo og hans to døtre. 

Anonymkode: aed9f...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den gjengen fra Kløfta? wtf? skikkelig ekle ass! er det mulig?? jeg spoler over svein, hilde og den harrygjengen med damer som jeg gledet meg til skulle hjem men de skal være 5 dager til ekstra.😩😓

Anonymkode: 5c545...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Den gjengen fra Kløfta? wtf? skikkelig ekle ass! er det mulig?? 

Anonymkode: 5c545...dbc

Jeg synes de er nesten like kjipe mot hverandre som den guttegjengen er. Hvem er egentlig interessert i å ha venner som gjør så mye dritt mot hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Den gjengen fra Kløfta? wtf? skikkelig ekle ass! er det mulig?? jeg spoler over svein, hilde og den harrygjengen med damer som jeg gledet meg til skulle hjem men de skal være 5 dager til ekstra.😩😓

Anonymkode: 5c545...dbc

Da er det jo nesten like greit og ikke se på. Hva er det igjen til slutt da? Ikke så mye 😂.

Anonymkode: c0427...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
Men nå var det Kim Kardashian han følte seg som, ikke Kim Jong-un Anonymkode: 70c02...513

Slikt kan man aldri være sikker på hvis det ikke er spesifisert. ;) 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
Men virker som hans holdning til kvinner ikke er særlig god generelt. Anonymkode: a410a...c94

Virker ikke helt god på det jevne syns jeg. Han gjør ugjenopprettelig skade for sitt rykte med en slik oppførsel i alle fall.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
Jeg har ikke sett alle episodene, er det noen som vet hvorfor Pokémonparret ikke snakker sammen? Hvorfor hun tar alle beslutninger, hvorfor de ikke gjør kjæresteting som å holde hender, smile til hverandre,  berøre, le litt osv? Anonymkode: e6741...bd2

Folk er forskjellige. Folk er kjærester på ulikt vis også og det betyr ikke at de ikke har det bra sammen ved å kjøre sin egen stil. Flere år har de vært sammen og det ser for meg ut til at de trives og har funnet sin nisje og har det bra slik. :tommelopp: 

5 timer siden, Sol79 skrev:
Skjønner ikke hvorfor Hilde og Svein får så mye plass. Jeg spoler alltid forbi de to.

     :sukk: Jeg spoler forbi mange av dem. Vi har herved startet en ny forening: "Spolerne A/S" og jeg tror at det stadig kommer nye medlemmer...

1 time siden, padawan skrev:
Jeg synes de er nesten like kjipe mot hverandre som den guttegjengen er. Hvem er egentlig interessert i å ha venner som gjør så mye dritt mot hverandre? 

De er jo overført fra "Redneck"-serien på tv hvor alt av det slaget var "kjempemorsomt" og der gjorde de nesten ikke annet mot eller med hverandre og lo seg halv eller helfulle nesten over i pusteproblemer-koma i hver episode...så det er nok deres underlige måte å ha det gøy på. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå henger jeg litt etter dere andre, for jeg har bare sett litt og litt av noen episoder, og nå ser jeg alle fra start. Er i den episoden med sønn og mor fra Rogaland, hva er greia med de? 

Og familien fra Harstad, hvorfor er de på tv? Skjønner at det er fristende med gratis sydentur, men det er ikke underholdning å se på noen folk som tydelig ikke vil være der og er flaue selv. Får vondt av de. Får de mye tvtid?

Anonymkode: c0f97...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kalles de familien fra Harstad, når det er helt tydelig at de kommer fra kysten av Helgeland? 

Til og med dialekta stemmer ikke med harstadsdialekt.

Anonymkode: a4513...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
Folk er forskjellige. Folk er kjærester på ulikt vis også og det betyr ikke at de ikke har det bra sammen ved å kjøre sin egen stil. Flere år har de vært sammen og det ser for meg ut til at de trives og har funnet sin nisje og har det bra slik. :tommelopp: 

Jo da, det er jo greit nok det, hver sin smak, folk er ulike. Som nevnt har jeg ikke sett alle episodene og det kunne jo ha vært noe drama mellom dem etc.

Anonymkode: e6741...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klipper nok og limer sånn at de fremhever ting ved de som er med ekstra mye, så det Pokemon-paret har de bestemt seg for å fremheve hvor stille de er sammen. Noe de sikkert også er, men kanskje ikke så ekstremt. Jeg synes de også virker ganske utilpasse foran kamera.

På noen av de som er med så spiller de lydklipp omigjen sånn at folk virker enda rarere eller irriterende

Anonymkode: a410a...c94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av alle de ekle lydene Tv3 setter på alle menneskene som er med.  Magelyder, fising,kløing,  smatting osv. :dry:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Slikt kan man aldri være sikker på hvis det ikke er spesifisert. ;) 

Han sa: «jeg føler meg som KIM KARDASHIAN»! Han sa ikke at han føler seg som «Kim».  Hvor mye mer spesifikt vil du ha det? Jeeez 🤦‍♀️

Anonymkode: 70c02...513

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
Slikt kan man aldri være sikker på hvis det ikke er spesifisert. ;) 

Bare sånn av ren nysgjerrighet: Det har stått helt fra første innlegg dette ble nevnt i her at det ble sagt "Kim Kardashian", altså spesifisert helt ned til ett enkelt menneske i hele verden. Det ble også påpekt i dette du besvarte nå. Er det en eller annen spøk vi andre ikke skjønner, eller hva er det egentlig du snakker om?

---

Synes ellers denne sesongen er noe av det villeste jeg har sett, og da tenker jeg like mye på hvor frekke mange av deltakerne er som på at de er artige skruer. Jeg så på deltakerlisten nå og tenkte gjennom hva jeg synes om de enkelte:
Buskerud-damene er kanskje det aller verste, de er både blodharry og rett og slett ufattelig frekke og jævlige mennesker, men disse Kløfta-folkene kan i hvert fall konkurrere på harryfronten. "Classy girls" var også noe for seg selv. Det er ikke mulig å bli mindre classy enn dem, og spesielt Aurora var gjennomført ufordragelig. Jeg forstår at hun drar på for underholdningens skyld, men man merker jo også at det mangler noe helt grunnleggende uansett.

Svein oppfører seg helt grusomt. Han kan ha sin sære sjarm ellers, men i denne sesongen går han så til de grader over folks intimgrenser igjen og igjen. Det er helt greit at han selv er sånn, men jeg har tross alt oppfattet ham som "god på bunnen", og det er i ferd med å forsvinne nå som han behandler flere han møter så dårlig som han gjør.

Disse Stavanger-kompisene har det heldigivs ikke vært så veldig mye av, men de var heller ikke særlig sjarmerende typer. Også glad vi er kvitt Insta-Heidi, som også var grusomt frekk både med kjæresten og alle hun møtte på.

Så er det mange som ikke er spesielt provoserende, da, og er den typen jeg synes det er morsomst å følge med på. Bjørge er en artig skrue. Jeg synes det er rart å ikke kunne et kløyva ord engelsk og reise på en slik tur med ansvar for en kone som er enda mer på bortebane på sydentur, men det er virkelig ikke mye vondt i den mannen der.

Harstad-familien skjønner jeg meg ikke helt på. Mor er forsåvidt høflig og sier takk for den hjelpen hun får, men i mitt hode grenser det opp mot det uetiske fra Viasat sin side at de ikke beskytter barna (især sønnen?) mot å eksponeres på den måten de eksponeres på. Hvis de er klippet ekstra slemt virker det i overkant kjipt gjort av produsent, og hvis de ikke er det burde jo ikke dette være mennesker man lager underholdning av. Men jeg ser nå på, så jeg skal vel egentlig holde kjeft.

Fitnessjentene synes jeg faktisk er litt morsomme på sitt klønete og harry vis, men den gangen de var på paintballtur eller hva det nå var og bare gjorde akkurat som det falt dem inn ødela de inntrykket litt for meg.

Bloggerne gir meg ingen verdens ting i noen retning foreløpig. Det samme gjelder denne moren og sønnen fra Stavanger. Og egentlig disse som har skiftet kjønn og er på sin første "guttetur", sånn foreløpig. Men det er litt komisk å se dem forsøke å gjette på hva gutter flest tenker på som guttetur-planer, da.

Legefamilien er sikkert ment å være klysete og ovenpå. Mannen har vokst litt på meg etter hvert. Han var fullstendig håpløs til å begynne med, men nå er han litt morsom.

Skal vi danse-dommeren og hans nye hundeglade venn gir meg lite, men jeg synes det har blitt litt bedre etter hvert. De er i hvert fall hyggelige typer. 

Pokemon-paret er det mest trist å se på. Men jeg tror kanskje de egentlig har det fint sammen, selv om det ikke ser sånn ut for oss, og det er det som betyr noe. Synes også det virker som de er litt ukomfortable med kameraene, så det er mulig det er bedre når de er uten dem. Fred Åge synes jeg synd på som er på tur med en fyr som behandler ham så kjipt, men det er vel mulig det også er et tilfelle av at han får mer ut av selskapet enn det ser ut som for meg.

Dette ble nå langt, for dæven så mange folk som egentlig var med i denne sesongen. TV3 har slått på stortromma, gitt. Charterfeber er i hvert fall guilty pleasure så det holder for min del...

Anonymkode: 97b15...d10

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
Han sa: «jeg føler meg som KIM KARDASHIAN»! Han sa ikke at han føler seg som «Kim».  
Hvor mye mer spesifikt vil du ha det? Jeeez  Anonymkode: 70c02...513

Til oppe og nede: javisst leste og hørte jeg hva som ble sagt, men noen ganger er det morsomt å tøyse med folk
som ikke forstår tøys. Må ikke ta seg selv, serien og alt i hele verden så veldig alvorlig. ;)  Peace out.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Bare sånn av ren nysgjerrighet: Det har stått helt fra første innlegg dette ble nevnt i her at det ble sagt "Kim Kardashian", altså spesifisert helt ned til ett enkelt menneske i hele verden. Det ble også påpekt i dette du besvarte nå. Er det en eller annen spøk vi andre ikke skjønner, eller hva er det egentlig du snakker om? Anonymkode: 97b15...d10

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 7.25, padawan skrev:
 

Er det noen som er med i år som er gode i Engelsk i det hele tatt?

Og jeg synes ikke det er så mye verre å dra et sted for å spille Pokemon GO enn å dra dit for å feste.

Moren fra Harstad er faktisk ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sol79 skrev:
 

Han minner meg om Bjørn Terje i Tangerudbakken når han snakker.

Skjønner ikke hvorfor Hilde og Svein får så mye plass. Jeg spoler alltid forbi de to.

Hilde er jo søsteren til han som lager Charterferie som igjen har laget Norske Rednecks så er jo derfor Doc og Dask er med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det har vært morsomt jeg !😀 Liker godt classy girls, insta Heidi og Tom, legefamilien, Harstad-familien, pokemon-paret, Buskerud-damene, vennileums-karene, til og med Svein. De er underholdende og har det gøy hver på sin måte, synes det er artig med så mange ulike folk som er seg selv og ikke er så høytidelige! Nå skal jeg bestille tur til Granca med hele familien, gleder meg!!:-)

Anonymkode: c1f12...dda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette forsterker bare mitt inntrykk av Granca og at eg skal aldri dit! Og tro meg, eg er hverken fisefin eller fjong på det! Men, alt virker bare så trist der...dessverre..

Anonymkode: 63fc1...8bb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor kalles de familien fra Harstad, når det er helt tydelig at de kommer fra kysten av Helgeland? 

Til og med dialekta stemmer ikke med harstadsdialekt.

Anonymkode: a4513...18c

De bor i Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...