Gå til innhold

Charterfeber 2018


Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

På 13.10.2018 den 11.52, AnonymBruker skrev:
 

Hva er galt med den utdannelsen? Det er da en god utdannelse det (og nei, jeg har ikke gått den selv så spør ikke av fornærmelse 😉)

Mitt poeng var at hun ikke nødvendigvis er en riktig person til å jobbe med HR, da hun ser ut til å mangle alt som heter empati. Scenario med henne som HR rådgiver: «har du fått kreft og blir sykemeldt sier du. Det driter jeg i, du får være på jobb skal du ha penga dine. Ellers kan du stikke ned til nav og stelle deg i kø som alle andre tapere». 

Anonymkode: 70c02...513

Faren hennes døde av kreft, så kanskje stryke den? 

Anonymkode: f9dfc...685

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.10.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:
 

Faren hennes døde av kreft, så kanskje stryke den? 

Anonymkode: f9dfc...685

Slapp av a, hårsår much? 🤦‍♀️

Anonymkode: 70c02...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens episode, hadde de Buskerud-damene seriøst med seg ketchup for å ha på "verdens beste biff"? Utrolig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:
 

I dagens episode, hadde de Buskerud-damene seriøst med seg ketchup for å ha på "verdens beste biff"? Utrolig. 

Tror ikke de fikk tak i biff med saus(det ble de VELDIG opprørt over) så de spiste is med ketchup i stedet for! For noen megger!

Anonymkode: 1c4cc...aa3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Tror ikke de fikk tak i biff med saus(det ble de VELDIG opprørt over) så de spiste is med ketchup i stedet for! For noen megger!

Anonymkode: 1c4cc...aa3

Jeg ble faktisk sint når jeg så hvor uforskammet de var. Ang. saus kan man også være litt kreativ, som for eksempel å be om smeltet smør, majones osv...

Anonymkode: 041d4...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som nevner mor og sønn her inne? Det virker ikke som de blir lagt noe særlig merke til. For anonyme kanskje, og mangler det lille ekstra som kreves for å være med på charter feber? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kombiskap skrev:
 

Ingen som nevner mor og sønn her inne? Det virker ikke som de blir lagt noe særlig merke til. For anonyme kanskje, og mangler det lille ekstra som kreves for å være med på charter feber? 

Jeg synes de er koselige å se på, et behagelig avbrekk fra alt det andre masete støyet.

Anonymkode: e6741...bd2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg synes de er koselige å se på, et behagelig avbrekk fra alt det andre masete støyet.

Anonymkode: e6741...bd2

Koselige ja. Men dette er et program hvor det kreves særpreg. De andre deltakerne er litt masete som du nevner, og det er jo hele konseptet. Tv 3 bommet litt med å ta de med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:
 

Skal du bo på et av de samme hotellene også? 🤣

Anonymkode: 47b2d...538

Hahaha ja jeg syntes de så ganske fine ut så hvorfor ikke 😂 Må legge til at jeg faktisk er meget bereist og på ingen måte identifiserer meg med disse folkene, men synes charterfeber er et moro og useriøst avbrekk i en ellers gravalvorlig hverdag😉

Anonymkode: c1f12...dda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 21.49, Kombiskap skrev:
 

Koselige ja. Men dette er et program hvor det kreves særpreg. De andre deltakerne er litt masete som du nevner, og det er jo hele konseptet. Tv 3 bommet litt med å ta de med 

Jeg elsker dem! Hele episodene kunne bare vert med de to synes jeg :ler:

De er underholdende å se på og har ikke den gjemme seg bak puta faktoren som mange andre har. Enkelte er jo bare vonde å se på. 

Anonymkode: 34cdf...ee0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev:
 

Ikke? Burde hun ikke skjermet barna sine fra å bli eksponert på TV på den måten?

Anonymkode: 9d571...855

Barna? De er voksne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 21.39, Kombiskap skrev:
Ingen som nevner mor og sønn her inne? Det virker ikke som de blir lagt noe særlig merke til. For anonyme kanskje, og mangler det lille ekstra som kreves for å være med på charter feber? 

Jeg liker faktisk ikke måten de "krangler" på hele tiden. Han bare pusher på og bryr seg ikke om at hun faktisk sier nei innimellom. Han flirer det bort. Litt kan være morsomt hvis det er humoren de deler sammen, men der blir det småkjefting hele tiden og det er for mye. I tillegg har jeg blitt minnet på at jeg ikke klarer den dialekten. Mammaen er ei sprek dame og han kunne godt ha vært litt snillere med henne.

Anonymkode: b89a6...51f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg liker faktisk ikke måten de "krangler" på hele tiden. Han bare pusher på og bryr seg ikke om at hun faktisk sier nei innimellom. Han flirer det bort. Litt kan være morsomt hvis det er humoren de deler sammen, men der blir det småkjefting hele tiden og det er for mye. I tillegg har jeg blitt minnet på at jeg ikke klarer den dialekten. Mammaen er ei sprek dame og han kunne godt ha vært litt snillere med henne.

Anonymkode: b89a6...51f

Han virker ikke mye grei med moren. Så du når Gro skulle lese gjennom sikkerhetsreglene før de skulle ut med vannskoteren? Cristian var utolmodig og viste det med hele seg. Og så endte det med han tok arket ifra moren og så begynte han å lese relene selv. Gro sa senere hun ikke hadde fått med seg noe.

Om denne kranglingen er humor, så har cristian den merkligste humoren jeg noen gang har opplevd. Det blir så masete å høre på. Blir helt matt av hele "guttungen" 

Angående det han må bli snillere med moren, så ble det kommemter av tv 3, at det nå var på tide moren fikk lov til å ha det litt fint. 

Endret av Kombiskap
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kombiskap skrev:
 

Han virker ikke mye grei med moren. Så du når Gro skulle lese gjennom sikkerhetsreglene før de skulle ut med vannskoteren? Cristian var utolmodig og viste det med hele seg. Og så endte det med han tok arket ifra moren og så begynte han å lese relene selv. Gro sa senere hun ikke hadde fått med seg noe.

Om denne kranglingen er humor, så har cristian den merkligste humoren jeg noen gang har opplevd. Det blir så masete å høre på. Blir helt matt av hele "guttungen" 

Angående det han må bli snillere med moren, så ble det kommemter av tv 3, at det nå var på tide moren fikk lov til å ha det litt fint. 

Synes han virker veldig okey jeg, de fleste har et åpent forhold til foreldrene sine når man henger oppihverandre som voksne. Men jeg har jo ikke sett alle episodene da.

Anonymkode: e6741...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 11.52, AnonymBruker skrev:
 

Hva er galt med den utdannelsen? Det er da en god utdannelse det (og nei, jeg har ikke gått den selv så spør ikke av fornærmelse 😉)

Mitt poeng var at hun ikke nødvendigvis er en riktig person til å jobbe med HR, da hun ser ut til å mangle alt som heter empati. Scenario med henne som HR rådgiver: «har du fått kreft og blir sykemeldt sier du. Det driter jeg i, du får være på jobb skal du ha penga dine. Ellers kan du stikke ned til nav og stelle deg i kø som alle andre tapere». 

Anonymkode: 70c02...513

Vanlig misforståelse det der, at HR-folk er empatiske. Mange tror HR-avdelingen er en støttefunksjon for de ansatte. Dette er naturligvis feil. HR er en stabsfunksjon og vil i alle sammenhenger representere arbeidsgiver. Herunder både i personalsaker og som i eksempelet du nevner. Det er faktisk viktig som HR-medarbeider å ha evnen til å legge medmenneskelige hensyn og følelser til side i mange situasjoner, da det er bedriftens interesserer man ivaretar, ikke den ansattes. :)

Anonymkode: 7be3c...dd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så den episoden på vannskuteren nå, huff stakkars mor😂 men virker som det er litt deres humor også. 

Anonymkode: e6741...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, loffen skrev:
 

5000 Euro for to små tatoveringer? :overrasket:

Det var vel bare tull, vel. 

Tull ja☺

Anonymkode: e6741...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det noe mer tafatt enn Haider? Han tasser jo bare rundt mens kona løper rundt og forsøker å samle alle ungene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...