Gå til innhold

Charterfeber 2018

Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

Så patetisk av insta Heidi skal liksom ta selfie av sin egen reaksjon mens hun så seg selv på tv🙈 

Måtte søke henne opp på insta. 

Anonymkode: 113be...341

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/3/2018 at 7:14 PM, Snaskesnusken said:

eg har aldri hørt om henne før charterfeber

Hysterisk å se henne løfte vekter🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mkigjen skrev:

Hysterisk å se henne løfte vekter🤣

Det vil jeg tro 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk hvordan tv3 klarer å lage så mange episoder med absolutt ingenting som innhold.  Idag hadde jeg det bare i bakgrunnen mens jeg gjorde andre ting. Nislagt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Meadow skrev:

Hva skjer med gutter med restylane 😳

Hva skjer med unge, i utgangspunktet antakelig vakre, mennesker,  som fucker med utseendet sitt så mye at de blir til karikaturer av seg selv?🙁

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilde er så jævlig slitsom! Må faktisk spole over henne. Hun fjoller og fjaser verre enn en tenåring. Ler av alt. Likte henne greit i starten, men de siste sesongene, så må jeg enten spole over eller trykke på mute når hun kommer på skjermen 

Svein er like ille. Må jo være ADHD+++. Like fjasete og slitsom. Flaut at han sigler på yngre damer. Er ikke han snart 60 år? Vet ikke om jeg orker å se neste sesong av kjendis Farmen, siden han er med

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, NullHull skrev:

Hva skjer med unge, i utgangspunktet antakelig vakre, mennesker,  som fucker med utseendet sitt så mye at de blir til karikaturer av seg selv?🙁

Alle hadde andenebb😄

Anonymkode: 1c4cc...aa3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som skjønner hvorfor det pokemonparet er med??   Det er det minst uinteressante paret jeg har sett på tv noen gang!  Bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Er det noen som skjønner hvorfor det pokemonparet er med??   Det er det minst uinteressante paret jeg har sett på tv noen gang!  Bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skulle akkurat til å si det samme. Mener ikke å være slem men.. er det noe "med" de eller? Og de virker jo helt fjerne sammen. Ingenting å snakke om med hverandre annet enn pokemon go. Og kanskje ikke reise til utlandet uten å kunne grunnleggende engelsk?

Anonymkode: 9a6ef...b38

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peonjenta skrev:

Enig. Og de mumler så fælt at tv3 har begynt å tekste det de sier. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
5 timer siden, AnonymBruker skrev:
Og kanskje ikke reise til utlandet uten å kunne grunnleggende engelsk?

Er det noen som er med i år som er gode i Engelsk i det hele tatt?

Og jeg synes ikke det er så mye verre å dra et sted for å spille Pokemon GO enn å dra dit for å feste.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de spiller pokemon go er ikke det jeg reagerer mest på. Heller det enn bare fylla forsåvidt. Men for eks den restauranten de dro til, som var en severdighet i seg selv... og bare spise brød og smugfange pokemon. Men det er jo helt harmløst og de oppfører seg ihvertfall! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de spiller pokemon go er ikke det jeg reagerer mest på. Heller det enn bare fylla forsåvidt. Men for eks den restauranten de dro til, som var en severdighet i seg selv... og bare spise brød og smugfange pokemon. Men det er jo helt harmløst og de oppfører seg ihvertfall! 

Tipper de blir klippet og limt ganske ufordelaktig jeg? Hvis noen hadde filmet mannen og meg på tur hadde de lett funnet 10-20 minutter med total stillhet i løpet av en dag.

Kan ikke tro de bare snakker om Pokémon go.. 

Men var kanskje ikke den mest romantiske utbrodreringen om hvordan de møttes og ble kjærester.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er helt rare. Og besøket på restauranten var pinlig. Skjønner det kan være klippet, men de sitter der helt stille, og bestiller et brød med smør (om det ikke bare er kuvert brød de får). Også går de. Og etterpå skryter de av den gode maten 😂🙈 

Anonymkode: 70c02...513

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 1.10.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hellstrøm rydder opp

Er du smartere enn en 5. klassing? 

Rådet på NRK 

God morgen Norge 

Charterfeber 

Noen andre som kommer på mer? 

Anonymkode: dfc90...6b4

De har nettopp vært med i en kampanje for NSB. Dagtur til Kristiansand. Var en haug med reklame på Facebook om det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må si det er litt artig at Heidi Alexandra er med. Hun hadde jeg helt glemt! Husker henne som en fæl 14-årig blogger. Så langt har jeg fått et positivt inntrykk 😃

Anonymkode: 70c02...513

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fortunatus skrev:

Tipper de blir klippet og limt ganske ufordelaktig jeg? Hvis noen hadde filmet mannen og meg på tur hadde de lett funnet 10-20 minutter med total stillhet i løpet av en dag.

Kan ikke tro de bare snakker om Pokémon go.. 

Men var kanskje ikke den mest romantiske utbrodreringen om hvordan de møttes og ble kjærester.

Haha ja forsåvidt samme her, det er fint å kunne være "alene, sammen" 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...