AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #181 Del Skrevet 4. oktober 2018 Så patetisk av insta Heidi skal liksom ta selfie av sin egen reaksjon mens hun så seg selv på tv🙈 Måtte søke henne opp på insta. Anonymkode: 113be...341 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 4. oktober 2018 #182 Del Skrevet 4. oktober 2018 On 10/3/2018 at 7:14 PM, Snaskesnusken said: eg har aldri hørt om henne før charterfeber Hysterisk å se henne løfte vekter🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 4. oktober 2018 #183 Del Skrevet 4. oktober 2018 20 minutter siden, Mkigjen skrev: Hysterisk å se henne løfte vekter🤣 Det vil jeg tro 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2018 #184 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det er fantastisk hvordan tv3 klarer å lage så mange episoder med absolutt ingenting som innhold. Idag hadde jeg det bare i bakgrunnen mens jeg gjorde andre ting. Nislagt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. oktober 2018 #185 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hva skjer med gutter med restylane 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 4. oktober 2018 #186 Del Skrevet 4. oktober 2018 14 minutter siden, Meadow skrev: Hva skjer med gutter med restylane 😳 Hva skjer med unge, i utgangspunktet antakelig vakre, mennesker, som fucker med utseendet sitt så mye at de blir til karikaturer av seg selv?🙁 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 5. oktober 2018 #187 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hilde er så jævlig slitsom! Må faktisk spole over henne. Hun fjoller og fjaser verre enn en tenåring. Ler av alt. Likte henne greit i starten, men de siste sesongene, så må jeg enten spole over eller trykke på mute når hun kommer på skjermen Svein er like ille. Må jo være ADHD+++. Like fjasete og slitsom. Flaut at han sigler på yngre damer. Er ikke han snart 60 år? Vet ikke om jeg orker å se neste sesong av kjendis Farmen, siden han er med 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #188 Del Skrevet 5. oktober 2018 19 timer siden, NullHull skrev: Hva skjer med unge, i utgangspunktet antakelig vakre, mennesker, som fucker med utseendet sitt så mye at de blir til karikaturer av seg selv?🙁 Alle hadde andenebb😄 Anonymkode: 1c4cc...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. oktober 2018 #189 Del Skrevet 5. oktober 2018 For en gjeng alle sammen er...finner nesten ikke ord.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. oktober 2018 #190 Del Skrevet 5. oktober 2018 Er det noen som skjønner hvorfor det pokemonparet er med?? Det er det minst uinteressante paret jeg har sett på tv noen gang! Bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzz 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #191 Del Skrevet 5. oktober 2018 2 timer siden, Peonjenta skrev: Er det noen som skjønner hvorfor det pokemonparet er med?? Det er det minst uinteressante paret jeg har sett på tv noen gang! Bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzz Skulle akkurat til å si det samme. Mener ikke å være slem men.. er det noe "med" de eller? Og de virker jo helt fjerne sammen. Ingenting å snakke om med hverandre annet enn pokemon go. Og kanskje ikke reise til utlandet uten å kunne grunnleggende engelsk? Anonymkode: 9a6ef...b38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. oktober 2018 #192 Del Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Er det noen som skjønner hvorfor det pokemonparet er med?? Det er det minst uinteressante paret jeg har sett på tv noen gang! Bare Zzzzzzzzzzzzzzzzzz Enig. Og de mumler så fælt at tv3 har begynt å tekste det de sier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. oktober 2018 #193 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og kanskje ikke reise til utlandet uten å kunne grunnleggende engelsk? Anonymkode: 9a6ef...b38 Er det noen som er med i år som er gode i Engelsk i det hele tatt? Og jeg synes ikke det er så mye verre å dra et sted for å spille Pokemon GO enn å dra dit for å feste. Endret 6. oktober 2018 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #194 Del Skrevet 6. oktober 2018 At de spiller pokemon go er ikke det jeg reagerer mest på. Heller det enn bare fylla forsåvidt. Men for eks den restauranten de dro til, som var en severdighet i seg selv... og bare spise brød og smugfange pokemon. Men det er jo helt harmløst og de oppfører seg ihvertfall! Anonymkode: 9a6ef...b38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 6. oktober 2018 #195 Del Skrevet 6. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: At de spiller pokemon go er ikke det jeg reagerer mest på. Heller det enn bare fylla forsåvidt. Men for eks den restauranten de dro til, som var en severdighet i seg selv... og bare spise brød og smugfange pokemon. Men det er jo helt harmløst og de oppfører seg ihvertfall! Anonymkode: 9a6ef...b38 Tipper de blir klippet og limt ganske ufordelaktig jeg? Hvis noen hadde filmet mannen og meg på tur hadde de lett funnet 10-20 minutter med total stillhet i løpet av en dag. Kan ikke tro de bare snakker om Pokémon go.. Men var kanskje ikke den mest romantiske utbrodreringen om hvordan de møttes og ble kjærester. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #196 Del Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: At de spiller pokemon go er ikke det jeg reagerer mest på. Heller det enn bare fylla forsåvidt. Men for eks den restauranten de dro til, som var en severdighet i seg selv... og bare spise brød og smugfange pokemon. Men det er jo helt harmløst og de oppfører seg ihvertfall! Anonymkode: 9a6ef...b38 De er helt rare. Og besøket på restauranten var pinlig. Skjønner det kan være klippet, men de sitter der helt stille, og bestiller et brød med smør (om det ikke bare er kuvert brød de får). Også går de. Og etterpå skryter de av den gode maten 😂🙈 Anonymkode: 70c02...513 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. oktober 2018 #197 Del Skrevet 6. oktober 2018 På 1.10.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev: Hellstrøm rydder opp Er du smartere enn en 5. klassing? Rådet på NRK God morgen Norge Charterfeber Noen andre som kommer på mer? Anonymkode: dfc90...6b4 De har nettopp vært med i en kampanje for NSB. Dagtur til Kristiansand. Var en haug med reklame på Facebook om det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #198 Del Skrevet 6. oktober 2018 Men må si det er litt artig at Heidi Alexandra er med. Hun hadde jeg helt glemt! Husker henne som en fæl 14-årig blogger. Så langt har jeg fått et positivt inntrykk 😃 Anonymkode: 70c02...513 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #199 Del Skrevet 6. oktober 2018 10 timer siden, Fortunatus skrev: Tipper de blir klippet og limt ganske ufordelaktig jeg? Hvis noen hadde filmet mannen og meg på tur hadde de lett funnet 10-20 minutter med total stillhet i løpet av en dag. Kan ikke tro de bare snakker om Pokémon go.. Men var kanskje ikke den mest romantiske utbrodreringen om hvordan de møttes og ble kjærester. Haha ja forsåvidt samme her, det er fint å kunne være "alene, sammen" Anonymkode: 9a6ef...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 6. oktober 2018 #200 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hva heter hun insta Heidi på instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå