Gå til innhold

Smerter nederst i magen etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt veldig sexlyst og rabbitvibratoren har dermed fått kjørt seg litt hver dag. Det er veldig godt mens jeg holder på, men har i ettertid fått milde smerter/trykk aller nederst i magen. 

Pleier å holde fingrene på utsiden, men kjente i dag at jeg når livmortappen, så vet ikke om det er det som gjør det? Syns det er rart at jeg ikke kjenner den mens jeg holder på, hvis det er det som skaper smertene? 

Inspirert av en annen tråd her har jeg flere ganger sittet på huk mens jeg har brukt rabitten. Aldri prøvd før. Kan det ha noen betydning? 

 

Andre ting jeg kan legge til er at livmortappen helt i starten av menstruasjonen har gjort det vanskelig å få inn menskopp de siste mnda. Har også mye vondt i ryggen, som jeg har vært hos legen for to ganger og fått sterkere og sterkere smertestillende for. I følge en app skal jeg visst ha eggløsning i morra. Hva tenker dere? Hva er dette? Er det enda en ting jeg bør ta med den (unge) nye legen min? 

Anonymkode: cb801...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et godt svar bør du ta en sjekk hos gynekolog.

Jeg vil nevne endometriose, mest fordi det er en kvinnesykdom mange kvinner ikke har hørt om. Ikke sikkert dette gjelder deg, men du kan google og ta en kikk. Basert på de få symptomene du nevner her er det ingen indikasjoner på endometriose, men ta en kikk likevel.

Anonymkode: a554e...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte det, særskilt ifbm eggløsning og mens.

Jeg trodde det var pga overfølsom livmorhals (kan jo være derfor og), men nå mistenkes det at jeg har endometriose.

Det er ett av mange mulige tegn.

Om du ikke har andre tegn på endometriose så er det sikkert bare overfølsom livmorhals. 

Dette med livmortapp og menskopp har jeg ingen erfaring med. 

Anonymkode: 0f494...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Løfter denne igjen jeg, i håp om flere svar. Har nå prøvd og prøvd med menskopp under flere menstruasjoner uten hell. Den vil ikke folde seg skikkelig ut (antar at det handler om at livmortappen er i veien), så det lekker og jeg har gått over til ob igjen 😕

Noen med lignende erfaringer? Bør det tas med lege? Syns det er veldig ubehagelig å skulle ta dette med min nye, unge lege - men unødvendig dyrt å reise til feks kvinnehelsa.

Anonymkode: cb801...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...