Gå til innhold

Lei Sukker og Tinder! Hvordan finne en fin mann et annet sted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lei de overflatiske nettdatingsidene. Men treffer så få menn andre steder, og er ikke så ofte på byen.

Hvordan treffe en fin og snill mann uten nettdating? Gode tips mottas med takk!

Anonymkode: 8aeda...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra på ulike arrangement. Nå er det jo Oktober-fest mange steder, hvor i landet bor du? Her i Oslo er det f.eks elvevandring flere kvelder, og masse puber som har ulike spill. Eller skogsturer, fjellturer. Jobb som frivillig. 

Menn på sukker er ikke særlig seriøse, for min del endte det i vold og politianmeldelse :(

Lykke til! 

Anonymkode: ea758...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten sosialisere deg om du ikke ønsker å bruke nettdating. I tillegg bør man være litt på hugget om det er en mann man liker og ikke bare vente på at han kanskje skal ta initiativ. 

Anonymkode: 9f958...445

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet Tinder.

Begynte å engasjere meg mer på andre områder, men ikke med dating i tankene. Mer kompetanseheving - et videreutdanningskurs, et politisk seminar, og et foredrag jeg fikk holde i en ny bransje.

Etter foredraget tok flere menn som hørte på kontakt, og jeg har allerede en gående flørt med en fra kurset. 

Anonymkode: 41e78...7dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg droppet Tinder.

Begynte å engasjere meg mer på andre områder, men ikke med dating i tankene. Mer kompetanseheving - et videreutdanningskurs, et politisk seminar, og et foredrag jeg fikk holde i en ny bransje.

Etter foredraget tok flere menn som hørte på kontakt, og jeg har allerede en gående flørt med en fra kurset. 

Anonymkode: 41e78...7dd

 

Gode råd! Være mer aktiv i livet og drive med gode aktiviteter.

ts

Anonymkode: 8aeda...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lei de overflatiske nettdatingsidene. Men treffer så få menn andre steder, og er ikke så ofte på byen.

Hvordan treffe en fin og snill mann uten nettdating? Gode tips mottas med takk!

Anonymkode: 8aeda...b49

Signerer denne. Har prøvd både Tinder og Sukker. Det var ingen suksess. Hilsen mannlig spl

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Serafin skrev:

Signerer denne. Har prøvd både Tinder og Sukker. Det var ingen suksess. Hilsen mannlig spl

 

Jeg går så langt som å mene at jeg faktisk hadde det bedre med meg selv da jeg var singel før jeg begynte med nettdating - selv om jeg da ganske sjelden hadde kontakt med menn.

Jeg mener at nettdating er ødeleggende for selvbildet for mange som ikke er spesielt hardføre.

 

Anonymkode: 8aeda...b49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg går så langt som å mene at jeg faktisk hadde det bedre med meg selv da jeg var singel før jeg begynte med nettdating - selv om jeg da ganske sjelden hadde kontakt med menn.

Jeg mener at nettdating er ødeleggende for selvbildet for mange som ikke er spesielt hardføre.

 

Anonymkode: 8aeda...b49

Altså.. Før jeg begynte å bruke Tinder aktivt så fikk jeg sjokk over at det faktisk finnes en app der man rangerer folk etter utseende. Det er jo slik at et menneske er jo mer enn det man ser. F.eks. personlighet og så videre. Men etter hvert så blir man vant til slike apper der man rangeres etter utseende og det blir den nye normalen. Og det er ganske sykt at vi har blitt et sånn samfunn der utseende teller mest. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hutula1 skrev:

Butikken, butikken og på butikken.

Over de frosne grønnsakene liksom..? Er ikke det litt kleint? 

Anonymkode: ea758...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over de frosne grønnsakene liksom..? Er ikke det litt kleint? 

Anonymkode: ea758...fce

Nei hvordan det? Utrolig mange fakta man kan komme med om frosne grønnsaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hutula1 skrev:

Butikken, butikken og på butikken.

👍❤️💙💛💚💜 

Anonymkode: 4c4fd...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg går så langt som å mene at jeg faktisk hadde det bedre med meg selv da jeg var singel før jeg begynte med nettdating - selv om jeg da ganske sjelden hadde kontakt med menn.

Jeg mener at nettdating er ødeleggende for selvbildet for mange som ikke er spesielt hardføre.

 

Anonymkode: 8aeda...b49

Jeg er helt enig med deg. Jeg gikk med på en smell av de store for litt siden på grunn av nettdating. Det blir så unaturlig, overfladisk og flyktig at det gir ingen mening. Jeg er ikke spesielt sårbar av meg heller, men nettdating tok faktisk knekken på meg og datinglivet mitt. For godt. Nå er det noen måneder siden jeg sletta alt som har med tinder, happn og div, og jeg føler meg mye bedre. Er like singel som alltid, men har det mye bedre med meg selv. 

Har et håp om at folk kan begynne å snakke med hverandre igjen istedet for å chatte på disse idiotiske appene ❤️

Anonymkode: e70e7...77c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg. Jeg gikk med på en smell av de store for litt siden på grunn av nettdating. Det blir så unaturlig, overfladisk og flyktig at det gir ingen mening. Jeg er ikke spesielt sårbar av meg heller, men nettdating tok faktisk knekken på meg og datinglivet mitt. For godt. Nå er det noen måneder siden jeg sletta alt som har med tinder, happn og div, og jeg føler meg mye bedre. Er like singel som alltid, men har det mye bedre med meg selv. 

Har et håp om at folk kan begynne å snakke med hverandre igjen istedet for å chatte på disse idiotiske appene ❤️

Anonymkode: e70e7...77c

 

Det å være innlogget og få oppmerksomhet er en avhengighet hos mange! Man liker oppmerksomheten og flørten, men ønsker ikke nødvendigvis et forhold..

Jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne få kontakt med menn ute i livet (skogen, stranda, butikken, jobben, toget), men opplever at de fleste sitter med nesa i mobilen eller ikke ser på andre rundt seg.

Løft blikket folkens og smil til de rundt deg!

ts

Anonymkode: 8aeda...b49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Meld deg inn i den lokale kajakkforeningen. Mange kjekke turer og forskjellige aldersgrupper..:)

Anonymkode: b0686...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/15/2018 at 7:30 PM, AnonymBruker said:

Hvordan treffe en fin og snill mann uten nettdating? Gode tips mottas med takk!

Hei, er det meg du leter etter? Jeg er her og leter etter deg jeg også! Vi har bare ikke klart å løse livets rebus til det punktet hvor skjebnen fører oss sammen, men om vi tror sterkt nok på det, så vil forhåpentligvis våre veier krysses snarere enn vi tror. #dontstopbelieving

🌹

Anonymkode: 8d3b8...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er det meg du leter etter? Jeg er her og leter etter deg jeg også! Vi har bare ikke klart å løse livets rebus til det punktet hvor skjebnen fører oss sammen, men om vi tror sterkt nok på det, så vil forhåpentligvis våre veier krysses snarere enn vi tror. #dontstopbelieving

🌹

Anonymkode: 8d3b8...1b5

Hold on to that feeling

Anonymkode: 1d50a...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hold on to that feeling

Anonymkode: 1d50a...057

Digger den sangen!

Anonymkode: 0c3ec...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen min på Tinder, og våre nærmeste par-venner møttes også på Tinder. Derimot, så kjenner jeg også mange som møttes gjennom venner, med like gode om ikke bedre resultater. Skjønner det med å dra ut på byen, og var heller aldri så glad i det. Å delta på diverse aktiviteter etter jobb/skole er anbefalt. En venninne av meg møtte hennes mann på dansekurs, så det er noe jeg også anbefaler. 

Anonymkode: f8533...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...