AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Del Skrevet 14. september 2018 Har bare mørkekjøringen igjen på det trafikale grunnkurset, men kan ikke få tatt den før i november. Så lurer på om jeg kan søke på førerkortet og prøve meg på teorien før jeg er helt ferdig med det trafikale grunnkurset? Eller MÅ jeg vente med søkingen til etter kurset Anonymkode: 0d7d3...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Del Skrevet 14. september 2018 Du må ha fått tillatelse til å øvelseskjøre før du kan søke om førerkort. Gå inn og prøv, det eneste du får om du ikke får godkjent er avslag. Anonymkode: c69da...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg tror det unntaket kun gjelder for de som er over 25 år. Sjekk ut sidene til statens vegvesen Anonymkode: e574c...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Del Skrevet 15. september 2018 Er du under 25 må du ta kurset først. Anonymkode: 22209...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå