Gå til innhold

Aldersforskjell på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det du siterte meg på. Jeg skrev at du setter en høyere pris på damer som er yngre, noe du nektet for. Når jeg konfronterer deg med dette er du plutselig tilbake til noe helt annet. 

Anonymkode: b215b...4ca

Du kan skrive hva du vil. Du kan tolke meg akkurat som du vil. En intelligent person vil forstå av seg selv at naturligvis skal en fyr nærmere førti som troller tinder etter yngre damer behøver og jekkes ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, O.G. said:

Du kan skrive hva du vil. Du kan tolke meg akkurat som du vil. En intelligent person vil forstå av seg selv at naturligvis skal en fyr nærmere førti som troller tinder etter yngre damer behøver og jekkes ned litt.

Tror ikke det gitt. Tror en intelligent person ville ha holdt seg unna. 

Anonymkode: b215b...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det gitt. Tror en intelligent person ville ha holdt seg unna. 

Anonymkode: b215b...4ca

Er jo sånn som man ser det, det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 år, og skal drikke vin med en som er 38 år til helgen. Møttes på Tinder, og han er en av de kjekkeste mennene jeg har sett i hele mitt liv, helt uforståelig at han er singel, virker å ha alt på stell (utseende, bra jobb, bolig osv.). Aldersforskjellen giør ikke noe for min del (er jo en grunn til at jeg har på en så høy grense, liker de ofte litt eldre). Eldste jeg har vært på date med er 30, men der merket jeg ikke noe aldersforskjell i det hele tatt. Skjønner jo at det ligger i kortene at det bare er et ligg, men er det normalt at "eldre" menn går etter så unge jenter? Føler de fleste i den alderen er ganske så etablerte og på jakt etter noe mer seriøst, men der kan jo jeg ta feil.

Anonymkode: 75c36...38b

Ja det er nok helt normalt. De fleste synes nok jentene er på sitt fineste i den alderen, og om han er singel er det ingenting unormalt ved å ønske litt moro med jenter i sin mest attraktive alder. Å ønske forhold med så mye yngre jenter i den alderen er nok noe mer unormalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...