AnonymBruker Skrevet 2. juli #681 Del Skrevet 2. juli Hva tenker dere? Test tidlig RFSU. Anonymkode: 09c05...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 2. juli #682 Del Skrevet 2. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere? Test tidlig RFSU. Anonymkode: 09c05...c93 Tydelig positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #683 Del Skrevet 2. juli Anonymkode: 357e6...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #684 Del Skrevet 2. juli HeleneHS skrev (31 minutter siden): Tydelig positiv Selv om linjene er litt ujevne? Fikk negativ digital i dag skjønner du. Så ble så usikker. RFSU ble positiv før jeg rakk å legge den fra meg. Anonymkode: 09c05...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 2. juli #685 Del Skrevet 2. juli 13 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om linjene er litt ujevne? Fikk negativ digital i dag skjønner du. Så ble så usikker. RFSU ble positiv før jeg rakk å legge den fra meg. Anonymkode: 09c05...c93 Jeg mener at linjene er typisk rfsu, men er nok en grunn at de er upopulære. Tok du digital på samme urin? Det er jo rfsu tidlig test, så veldig godt mulig at den slår ut før en digital gjør det - de har ganske høy terskel etter min erfaring. Men vent noen dager og ta en ny, så vet du bedre 😊 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #686 Del Skrevet 5. juli Hva tenker dere om denne? Anonymkode: 934fa...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #687 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva tenker dere om denne? Anonymkode: 934fa...437 Ligner på min første test (fra Normal, men har hørt at de er like dårlige?😅). Ser "noe" og min ble sterkere for hver dag! Anonymkode: 77c2f...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #688 Del Skrevet 24. september Hva tror dere? RFSU tidlig stav. Demontert. 12 dpo, formiddagstest. Anonymkode: 92958...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #689 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 9.56): Hva tror dere? RFSU tidlig stav. Demontert. 12 dpo, formiddagstest. Anonymkode: 92958...8fe Den ser positiv ut 😃 Anonymkode: 11928...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonring87 Skrevet 16. oktober #690 Del Skrevet 16. oktober (endret) Hva tenker dere om denne? Ser en svaaak strek - hater RFSU men var det eneste jeg hadde liggende. Er 11 dpo. Endret 16. oktober av anonring87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid123 Skrevet 20. oktober #691 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 8.21): Hva tror dere om stigningen? Testene er fra 13dpo, siste 16 dpo. Er så redd for kjemisk og skulle ønske de var enda sterkere Anonymkode: bfd51...a1d Ble det positivt utfall av disse testene? Mine ser veldig like ut… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #692 Del Skrevet 24. oktober anonring87 skrev (På 16.10.2024 den 9.42): Hva tenker dere om denne? Ser en svaaak strek - hater RFSU men var det eneste jeg hadde liggende. Er 11 dpo. Hvordan gikk det med deg? 🥰 Anonymkode: 11928...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 25. oktober #693 Del Skrevet 25. oktober (endret) Hadde bare rfsu tidlig liggende, og kjenner på så mye rare greier i kroppen 😅 så da røk det en da.. Jeg er 6-8 dpo ett sted. Hater rfsu egentlig, men lurer på om jeg ser noe 🙈 Endret 25. oktober av Spearmint Dobbelpostet bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå