frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #121 Del Skrevet 4. november 2018 10 minutter siden, Jordbæra skrev: Har for dårlig kamera, ser noe der selv. Har bestilt litt forskjellig på billigtester så får teste igjen på mandag eller tirsdag tenker jeg. Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg er i syklus nå siden jeg mistet i forrige syklus. Skjønner. Det er ikke enkelt å ta bilde av strekene i begynnelsen det vet jeg alt om. (Testoman🙈😅) Håper streken blir sterkere for hver dag🤞🏻Hvor lenge er det siden du begynnte å blø da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 4. november 2018 #122 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, frk.Sanna skrev: Jeg har ikke tatt rfsu testene lenger enn til 10 dpo før, men denne er tatt i dag 13 dpo og føler ikke streken blir sterkere. Noen som har erfaring med at det tar tid før streken blir sterkere?☺️ Synes denne ser positiv ut jeg da? Er det enda noen dager til ikm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #123 Del Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, Lillyvally skrev: Synes denne ser positiv ut jeg da? Er det enda noen dager til ikm? Joda den er det, men føler ikke streken blir sterkere☺️😅 Jeg har ikm om 2 (3) dager. Bare jeg som alt teste svakt positiv allerede på tirsdag☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 4. november 2018 #124 Del Skrevet 4. november 2018 6 minutter siden, frk.Sanna skrev: Skjønner. Det er ikke enkelt å ta bilde av strekene i begynnelsen det vet jeg alt om. (Testoman🙈😅) Håper streken blir sterkere for hver dag🤞🏻Hvor lenge er det siden du begynnte å blø da? Mistet 6 oktober. Har rukket å sjekke etterpå at det ikke var rester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 4. november 2018 #125 Del Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, frk.Sanna skrev: Joda den er det, men føler ikke streken blir sterkere☺️😅 Jeg har ikm om 2 (3) dager. Bare jeg som alt teste svakt positiv allerede på tirsdag☺️ Forrige gang jeg ble gravid (har en liten en nå) så gå det ikke sterkere utslag for nesten 2 uker etter ikm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #126 Del Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Jordbæra skrev: Forrige gang jeg ble gravid (har en liten en nå) så gå det ikke sterkere utslag for nesten 2 uker etter ikm Det var lenge, men var du sikker på når du hadde eggløsning da eller kom den senere kanskje?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 4. november 2018 #127 Del Skrevet 4. november 2018 6 minutter siden, frk.Sanna skrev: Joda den er det, men føler ikke streken blir sterkere☺️😅 Jeg har ikm om 2 (3) dager. Bare jeg som alt teste svakt positiv allerede på tirsdag☺️ Tror helt ærlig at styrken ikke har så mye å si jeg.. klart at hvis det blir mindre og mindre strek og du begynner å blø så er det en kjemisk. Men jeg hadde en kjemisk i mai. Da hadde jeg knall positiv test dagen før ikm, ingen tvil liksom... og to dager senere begynte jeg å blø. Etter det bestemte jeg meg for kun å teste uka etter ikm hvis uteblitt mens ( i know....hvor flink er ikke jeg!!) Tror testfargen i seg selv kanskje ikke sier så mye egentlig... ta en digital i morgen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 4. november 2018 #128 Del Skrevet 4. november 2018 21 minutter siden, frk.Sanna skrev: Det var lenge, men var du sikker på når du hadde eggløsning da eller kom den senere kanskje?😀 Helt sikker på når jeg hadde sex den måneden, mannen jobbet mye og da husker man det vel lettere 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #129 Del Skrevet 4. november 2018 37 minutter siden, Lillyvally skrev: Tror helt ærlig at styrken ikke har så mye å si jeg.. klart at hvis det blir mindre og mindre strek og du begynner å blø så er det en kjemisk. Men jeg hadde en kjemisk i mai. Da hadde jeg knall positiv test dagen før ikm, ingen tvil liksom... og to dager senere begynte jeg å blø. Etter det bestemte jeg meg for kun å teste uka etter ikm hvis uteblitt mens ( i know....hvor flink er ikke jeg!!) Tror testfargen i seg selv kanskje ikke sier så mye egentlig... ta en digital i morgen kanskje? Takk for at du deler din erfaring. Vet det er bare tullete å teste så tidlig!! Jeg er tom for tester nå, så venter noen dager før jeg eventuelt kjøper en digital test. Sist jeg hadde kjemisk ble testen svakere ganske fort å mensen kom 4 dager etter ikm. Jeg har også merket at når jeg ikke går på do ila natta er urinen ikke så konsentrert som om jeg tisser en gang ila natta faktisk. Skulle tro det var omvendt☺️ Klarer du å vente med å teste til etter IKM nå altså?😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #130 Del Skrevet 4. november 2018 25 minutter siden, Jordbæra skrev: Helt sikker på når jeg hadde sex den måneden, mannen jobbet mye og da husker man det vel lettere 😜 Ja ok. Kanskje du bare produserer hcg litt senere😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 4. november 2018 #131 Del Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, frk.Sanna skrev: Takk for at du deler din erfaring. Vet det er bare tullete å teste så tidlig!! Jeg er tom for tester nå, så venter noen dager før jeg eventuelt kjøper en digital test. Sist jeg hadde kjemisk ble testen svakere ganske fort å mensen kom 4 dager etter ikm. Jeg har også merket at når jeg ikke går på do ila natta er urinen ikke så konsentrert som om jeg tisser en gang ila natta faktisk. Skulle tro det var omvendt☺️ Klarer du å vente med å teste til etter IKM nå altså?😬 Nå er jeg heldigvis gravid i uke 22❤️ Men ja sist gang venta jeg 6 dager etter uteblitt mens. Så flink og flink.... klarte det en gang liksom...😂 før det var jeg testegal. Men etter kjemisk før det, når jeg kun testa dagen før Ikm orka jeg ikke å vite om kjemisk. Så da venta jeg. Har fulgt litt med på deg da, du har vært gravid flere ganger siden dere starta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #132 Del Skrevet 4. november 2018 11 minutter siden, Lillyvally skrev: Nå er jeg heldigvis gravid i uke 22❤️ Men ja sist gang venta jeg 6 dager etter uteblitt mens. Så flink og flink.... klarte det en gang liksom...😂 før det var jeg testegal. Men etter kjemisk før det, når jeg kun testa dagen før Ikm orka jeg ikke å vite om kjemisk. Så da venta jeg. Har fulgt litt med på deg da, du har vært gravid flere ganger siden dere starta? Ååh gratulerer så mye❤️ Huff. Jeg hadde bestemt meg etter den kjemiske i august at jeg aldri mer skulle teste før IKM, men sånn gikk det!!🙈😅 I Sept hadde vi en naturlig prøvepause pga mannen var på jobb og denne syklusen satt den visst igjen. Jeg ble gravid i mai, men mistet i uke 6 og den kjemiske i aug☺️ Tok det lang tid før du ble gravid etter den kjemiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #133 Del Skrevet 4. november 2018 Denne testen er også fra rfsu, bare den er digital. Veldig grei test å bruke. Er jo ikke i tvil om svaret😁 Anonymkode: 58730...31d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 4. november 2018 #134 Del Skrevet 4. november 2018 19 minutter siden, frk.Sanna skrev: Ååh gratulerer så mye❤️ Huff. Jeg hadde bestemt meg etter den kjemiske i august at jeg aldri mer skulle teste før IKM, men sånn gikk det!!🙈😅 I Sept hadde vi en naturlig prøvepause pga mannen var på jobb og denne syklusen satt den visst igjen. Jeg ble gravid i mai, men mistet i uke 6 og den kjemiske i aug☺️ Tok det lang tid før du ble gravid etter den kjemiske? To mnd senere satt den:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #135 Del Skrevet 4. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne testen er også fra rfsu, bare den er digital. Veldig grei test å bruke. Er jo ikke i tvil om svaret😁 Anonymkode: 58730...31d Så greit da. Hvilken dpo tok du den?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 4. november 2018 #136 Del Skrevet 4. november 2018 6 minutter siden, Lillyvally skrev: To mnd senere satt den:) Blir det samme her bortsett fra vi ikke prøvde sist mnd da men. Håper vi er like heldig som dere🤞🏻😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #137 Del Skrevet 4. november 2018 37 minutter siden, frk.Sanna skrev: Så greit da. Hvilken dpo tok du den?😄 Litt usikker, vet ikke helt når jeg hadde eggløsning... men tok den hvertfall 4 dager etter forventet mens🙂 Anonymkode: 58730...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 4. november 2018 #138 Del Skrevet 4. november 2018 5 timer siden, frk.Sanna skrev: Jeg har ikke tatt rfsu testene lenger enn til 10 dpo før, men denne er tatt i dag 13 dpo og føler ikke streken blir sterkere. Noen som har erfaring med at det tar tid før streken blir sterkere?☺️ Gratulerer Dette er en POSITIV TEST Nå er det nok like før du får utslag på digital test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 4. november 2018 #139 Del Skrevet 4. november 2018 4 timer siden, frk.Sanna skrev: Joda den er det, men føler ikke streken blir sterkere☺️😅 Jeg har ikm om 2 (3) dager. Bare jeg som alt teste svakt positiv allerede på tirsdag☺️ RFSU sine er sånn. Jeg vil anbefale deg å bestille babyplan.https://testsmart.no/alle-produkter/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #140 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg lurer på hvor mange dager før ikm dere tester med RFSU testeren? Er det slik at en kan få positivt svar 6 dg før? Har noen her fått veldig tidlige positive svar på denne testeren? 😊 Anonymkode: 074ac...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå