Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.11.2018 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Har også fått strek på testen etter 30 min er gått. Er bare 10 dager siden forventet eggløsning (ikke testet), så forventet egentlig negativ test. Så på testen etter ca 5 minutt og ikke igjen før nå. Ca 2 timer siden testen ble tatt. Hva tenker dere? Har ikke fler tester liggende så må evt vente til i morgen tidlig med ny test. 

8958A420-54AD-43DC-8572-DA15988D2468.jpeg

5CFDB399-5F16-45BA-B37E-82204200B4E8.jpeg

Anonymkode: bcfc5...d74

Begge gangene jeg var gravid kom strek opp etter 30 min på RFSU,bare mine var mye mye svakere enn dine

Anonymkode: 3730f...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge gangene jeg var gravid kom strek opp etter 30 min på RFSU,bare mine var mye mye svakere enn dine

Anonymkode: 3730f...6fa

Ja, jeg er gravid ❤️ Det ble bekreftet med cb digital for to dager siden! Jeg tok testen på bildet her 8 dpo :) fikk positiv innen fristen 10dpo og positiv digital 12dpo ❤️ Ikm i dag, og strekene blir bare sterkere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo!  Hatt festesmerter som jeg hadde sist graviditet, temp dipp, økt temp de siste dagene!  Krysser fingrene! Hva tror dere?

IMG_3031.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten lik strek på 2 tester fra forskjellige butikker😁

IMG_3034.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk forresten lik strek på 2 tester fra forskjellige butikker😁

IMG_3034.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Så dårlig oppløsning det er her på KG! 😩  Kanskje det synes bedre her.  Spent på morgenurin i morgen!

IMG_3035.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk forresten lik strek på 2 tester fra forskjellige butikker😁

IMG_3034.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Jeg ser en veldig svak strek :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 dager over mens..

964279E2-EAC9-4E2A-9295-96B17A89CDDF.jpeg

6FAFB600-558B-4C4E-A090-C2EC7358FA35.jpeg

Anonymkode: c16a0...fdc

:Nikke: der er det en svak strek. Den blir nok snart sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse strimlene mindre følsomme? Fikk negative tidligere på dagen, men svake dog økende streker utover kvelden. 

IMG_3140.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er disse strimlene mindre følsomme? Fikk negative tidligere på dagen, men svake dog økende streker utover kvelden. 

IMG_3140.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Tok to med 3 timers mellomrom, og den siste var sterkere.  Men fikk ikke tatt bilder før testen var tørket, og da var streken litt svakere.  Har noen erfaring med disse?? 

De jeg tok tidligere på dagen ble som sagt negative.  

IMG_3150.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok to med 3 timers mellomrom, og den siste var sterkere.  Men fikk ikke tatt bilder før testen var tørket, og da var streken litt svakere.  Har noen erfaring med disse?? 

De jeg tok tidligere på dagen ble som sagt negative.  

IMG_3150.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Jeg ser svak strek.
disse testene er så som så synes jeg. Jeg hadde svak strek i 5 dager i strekk før jeg heller tok en digital og fikk gravid. men det er nok for tidlig å få det nå uansett men ja. Strekene på disse er nesten umulige. Synes jeg da..

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Jeg ser svak strek.
disse testene er så som så synes jeg. Jeg hadde svak strek i 5 dager i strekk før jeg heller tok en digital og fikk gravid. men det er nok for tidlig å få det nå uansett men ja. Strekene på disse er nesten umulige. Synes jeg da..

Viser de veldig svake streker liksom?  Synes den har blitt mye sterkere utover kvelden, ble litt testetøs her.  Men var som sagt negativ i dag tidlig og økt i styrke utover dagen, så tviler oå at det er skygge nå.  Men er vel 9 dpo i dag tror jeg, muligens 8.  Ikke testet på morgenurin da.  Når fikk du positiv digital?

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser de veldig svake streker liksom?  Synes den har blitt mye sterkere utover kvelden, ble litt testetøs her.  Men var som sagt negativ i dag tidlig og økt i styrke utover dagen, så tviler oå at det er skygge nå.  Men er vel 9 dpo i dag tror jeg, muligens 8.  Ikke testet på morgenurin da.  Når fikk du positiv digital?

Anonymkode: 0afae...75b

Hei.
Jeg begynte med svake streker 2+6 (6DPO) og testet første gang med digital 3+4 (11DPO) fikk da "gravid 1-2" :) RFSU test ofte var på det tidspunktet enda veldig svake og litt tvilsomme.. Det var mange som sa at det var skyggestrek hvis det sier litt.. Håper du får fine streker fremover :hjerte:

Endret av kvinne35+
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, kvinne35+ skrev:

Hei.
Jeg begynte med svake streker 2+6 (6DPO) og testet første gang med digital 3+4 (11DPO) fikk da "gravid 1-2" :) RFSU test ofte var på det tidspunktet enda veldig svake og litt tvilsomme.. Det var mange som sa at det var skyggestrek hvis det sier litt.. Håper du får fine streker fremover :hjerte:

Åå gratulerer ❤️ Og tusen takk! Litt sterkere i fag, så håper🤞🏻

IMG_3173.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste på morgenurin, nederste tatt et par timer etterpå. Hadde drukket endel vann på morgenen, så var litt utvannet, men streken kom med engabg

IMG_3187.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øverste på morgenurin, nederste tatt et par timer etterpå. Hadde drukket endel vann på morgenen, så var litt utvannet, men streken kom med engabg

IMG_3187.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

 

IMG_3188.JPG

Anonymkode: 0afae...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det er skyggestrek eller farge. Den ble svakere etterhvert, nesten ikke synlig. Vet ikke hvilken DPO, men tror ca 7-8 dager.

71A0304B-F60E-421A-86D7-19E721A4C485.jpeg

Anonymkode: 79b2a...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2018 den 23.41, Memira skrev:

16 dpo i dag ❤️

03B335A1-AE05-4B6D-8B5E-598B2AAA1EB4.jpeg

Sånn var min 2 dager etter IKM - så nå er jeg nesten spent på om der er flere! :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...