Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet?


Gjest JeSuisLouise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvitt. Har ikke turt å male en annen farge enda pga. skråtak. Tror ikke det hadde utgjort så stor forskjell uansett, rommet er lite, med veldig mye tak og mye seng.

Anonymkode: 1c811...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge ønsket meg mørkt soverom. Så da jeg og samboer kjøpte leilighet nå i sommer pusset vi opp soverommet, og valgte fargen Fusion fra Jotun. Veldig fornøyd med den. En kjempe lekker og behagelig farge. 

43710F2A-728B-4370-A63B-FA1EC7617D9A.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hvitt før men malte opp i decoblue nå for ett år siden. Veldig glad i fargen i utgangspunktet, men trives ikke med den fargen på soverommet. Vurderer sterkt å male over til en annen farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fargen "Dempet sort" i matt. og er veldig fornøyd.  Har supplert med lamper og sengeteppe i friske farger; gult, rødt, oransje.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har soft teal. Fant et bilde på Google, men vi har ikke lister i hjørner eller tak og har malt vinduskarmen også.

Fargen er kjempefin! Den skifter nyanse etter hvor mye lys som slipper inn :)

 

L9A8879.jpg

Anonymkode: 5ec5c...7e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi nå flytter så får vi grått rom med hvite lister og hvitt tak. Drømmefarge hadde vært deco blue med hvite tykke lister og hvitt tak. Får se om jeg tar malejobben etter hvert.

Anonymkode: 349b1...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. september 2018 den 20.02, Guidet Kvinne skrev:

Jeg har hvitt og skal aldri ha noe annet igjen. Jeg er godt voksen og har levd meg gjennom mønstrete tapeter og mørke farger, særlig blått. Og selv om jeg er glad i blått fungerer hvitt på soverom best for meg. Husker en kompis fikk omgangssyke på nittitallet og var henvist til det vinrøde soverommet i flere dager. Så fort han ble frisk ble rommet malt. :fnise: 

Hehe, samme her, men endte likevel opp med fargen sand på veggene. Hadde fargen rødmelde på soverommet tidlig på 90-tallet og den varte ikke lenge gitt...

Anonymkode: b51d9...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på fargenavnet, men har noe sånt som "sandy" fra Jotun, og er veldig fornøyd med det. Rolig og fin, og endrer seg med lysforholdene. Men noen ville nok kalle det gusjebrun ;) 

Anonymkode: 05a5c...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bib_84 skrev:

Vi har linblå fra Jotun: https://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/2930001565901791_Interior.aspx

Den virker både mer blå og litt mørkere på soverommet vårt. Har en del møbler i lyst tre og synes det fungerer veldig bra :) 

Har dere flere vinduer på soverommet og mye sollys? Jeg synes den så fantastisk ut på fargekartet, kjøpte inn en boks og prøvemalte på veggen. Men da er den nærmest grå, ble så skufffa. Begynner å lure på om den er blandet feil i butikken..

Anonymkode: 57c83...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, _popcorn_ skrev:

Retroblå42141812_319235585292842_3970473673449537536_n.thumb.jpg.8fa6ed937d29e04bf00d7885fc43a8e3.jpg

Vi har denne på det ene gjesterommet vårt. Det er et relativt lite rom, som kun brukes til soving, med garderobeskap på én vegg. Så var litt usikker først på om vi kunne ha det mørkt pga størrelsen, men er kjempefornøyd. Er der inne nå, og ser at veggen her ser enda mer blå ut enn på bildet ditt (på min skjerm, hvertfall). Syns mange av de mørkeblå fargene så veldig grå ut i lyset som er her, og ville ha en farge som var tydelig blå. Malte taket i samme farge, og er ekstremt fornøyd med at vi gikk bort fra hvite tak når vi malte alle rom i den ene etasjen, men har samme farge på vegg og tak. 

Soverommet vårt er hvitt, men har veldig lyst til å male det i en annen farge eller ha tapet. Merker jeg trives bedre med å sove i rom med mørke vegger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått, er ikke så glad i det, så driver lobbyvirksomhet mot samboeren for å endre det🤪

Anonymkode: 8c12a...54c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...