Gå til innhold

Er jeg CREEEPY...

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler vel fort vekk det blir vel så kleint å legge henne til å tinder. Vi har kun én felles fb-venn (som er ekstremt perifer i mitt liv). I tillegg virker det kanskje litt stalkete å plutselig adde en dame der. Det betyr isåfall at jeg har brukt tid og krefter for å finne ut av etternavnet og søke opp profilen hennes. Det gjelder jo forsåvidt om jeg sender en epost også, men det er virker allikevel litt mere tilforlatelig. 

Anonymkode: f1923...388

Det kommer jo forslag opp på fb, så det er ikke nødvendigvis at du har søkt opp vedkommende.

Jeg hadde lagt henne til på fb, det er vanlig å gjøre dette.

Anonymkode: ff9e8...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagt henne til på fb istedenfor å sende mail. Jeg har blitt kontaktet på begge måtene, og instinktivt synes jeg deg var ubehagelig å tenke på hvordan vedkommende hadde lett seg frem til mailen min. - tror dessuten mange kvinner, meg inkludert, synes det er hyggelig med menn som vil være venner uttover muligheten for at de får nei (for eksempel venner på facebook kontra mail). 

Lykke til! Om du er helt sikker på at mail er best så er det ikke verre enn å prøve. 

Anonymkode: f8b20...1ff

• Liker 4
Skrevet

Legg henne til på fb, ikke nevn Tinder i d hele tatt ☺️ Selv sveiper jeg aldri høyre på bekjente, synes det blir veldig kleint å tindermatche med noen jeg allerede vet hvem er 😅 .... Og jeg tror vi er mange som tenker sånn, selv om det er teit. Så Hun har ikke avvist deg på Tinder. Har selv sveipet venstre på en som jeg nå er på datern med, etter at vi fikk kontakt via fb (han insjet 😉

Anonymkode: 2022a...a01

• Liker 3
Skrevet

Om hundre år er dere begge makkamat.

La det være en motivasjon.

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du tilbakestående? Dette var snakk om barnets fotballtrening, ikke en bar - og jeg tror man skal ha som utgangspunkt at det ikke er en arena for å tolke blikk og småprat som romantisk/seksuell interesse. Nå har forøvrig denne damen altså allerede sagt nei via Tinder, men hvis det ikke holder, så får han bare drive på da. 

Anonymkode: a8649...3f3

Selvfølgelig er en fotballtrening et sted man kan oppsøke romantiske interesser. Er ikke alle single foreldre som flyr på byen. Hvor mener du at man ellers skal treffe en potensiell kjæreste? Og det at han ikke har fått match på Tinder betyr ikke at hun har sveipet han vekk.

TS, jeg ville lagt henne til på FB. Litt mer casual. Godtar hun, så er det fritt frem for å starte en samtale på chatten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...