Gå til innhold

Er jeg CREEEPY...

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søker mot deg? Sjenert smil? Hva mener du man normalt sett skal gjøre, stå å surmule og sende hatblikk til de andre foreldrene og melde seg ut og søke vekk? Du overtolker helt normal oppførsel! 

Anonymkode: dcceb...56f

Så hvordan mener du at man viser interesse? Ved å gjøre trutmunn og gni seg i skrittet, henvendt mot fyren du er interessert i?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kanskje en melding på messenger er bedre enn mail, mail er liksom så formelt. Pluss at jeg bruker ekstremt sjeldent mail i forhold til for eks messenger så hadde ikke sett mailen på flere dager garantert. 

Anonymkode: 29e56...03e

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Du virker ikke spesielt sjarmerende. Men når du tydeligvis allerede har bestemt deg for at hun er interessert, hvorfor spør du oss da? Det er ikke ulovlig å send en mail til noen, hvis det er det du lurer på, så bare gå i gang. 

Anonymkode: a8649...3f3

Jeg har ikke "bestemt meg for at hun er interessert". Jeg er interessert i henne og har været en mulig gjensidig interesse. Dette ønsker jeg å finne ut av uten å være creepy eller påtrengende. Derfor ba jeg om råd her.

Det virker imidlertid som at du har bestemt seg for at hun ikke er interessert. Uten at jeg har sett noen videre argumentasjon fra deg på dette. Er du bare en bitter frøken som får lite oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og som derfor har behov for å snakke ned andre for å føle deg sånn noenlunde vel? 

Anonymkode: f1923...388

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, barock skrev:

Så hvordan mener du at man viser interesse? Ved å gjøre trutmunn og gni seg i skrittet, henvendt mot fyren du er interessert i?

Er du tilbakestående? Dette var snakk om barnets fotballtrening, ikke en bar - og jeg tror man skal ha som utgangspunkt at det ikke er en arena for å tolke blikk og småprat som romantisk/seksuell interesse. Nå har forøvrig denne damen altså allerede sagt nei via Tinder, men hvis det ikke holder, så får han bare drive på da. 

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Du virker ikke spesielt sjarmerende. Men når du tydeligvis allerede har bestemt deg for at hun er interessert, hvorfor spør du oss da? Det er ikke ulovlig å send en mail til noen, hvis det er det du lurer på, så bare gå i gang. 

Vel - så langt finner jeg TS langt mer sjarmerende enn det du har kommet med hittil i tråden. Du er vel ikke dummere enn at du skjønner at TS lurer fordi han er usikker på hvordan det kan oppfattes?

Til TS: jeg syns forslaget om å legge henne til på Facebook høres greiest ut. Godkjenner hun deg husker hun deg (sannsynligvis) og det er lettere å sende en mld på Messenger og spørre om en kaffe. Hvis hun ikke husker deg (eller navnet), er kanskje terskelen for å svare på en mail høyere. 

Men jeg hadde prøvd å ta kontakt - den som intet våger, osv. 😊

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke "bestemt meg for at hun er interessert". Jeg er interessert i henne og har været en mulig gjensidig interesse. Dette ønsker jeg å finne ut av uten å være creepy eller påtrengende. Derfor ba jeg om råd her.

Det virker imidlertid som at du har bestemt seg for at hun ikke er interessert. Uten at jeg har sett noen videre argumentasjon fra deg på dette. Er du bare en bitter frøken som får lite oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og som derfor har behov for å snakke ned andre for å føle deg sånn noenlunde vel? 

Oi, så ekkel du er. Skjønner godt at hun ikke sveipet deg. Nei du, tvert i mot, vi er faktisk en god del damer som er lei av at menn ikke kan ta et hint, men bare fortsetter å mase. Du skjønner, akkurat de damene som du synes er attraktive, synes stort sett alle andre menn også er attraktive, så vi får en god del henvendelser. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du tilbakestående? Dette var snakk om barnets fotballtrening, ikke en bar - og jeg tror man skal ha som utgangspunkt at det ikke er en arena for å tolke blikk og småprat som romantisk/seksuell interesse. Nå har forøvrig denne damen altså allerede sagt nei via Tinder, men hvis det ikke holder, så får han bare drive på da. 

Haha, så på en bar ville det vært standard kutyme?

Anonymkode: 48072...13b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så ekkel du er. Skjønner godt at hun ikke sveipet deg. Nei du, tvert i mot, vi er faktisk en god del damer som er lei av at menn ikke kan ta et hint, men bare fortsetter å mase. Du skjønner, akkurat de damene som du synes er attraktive, synes stort sett alle andre menn også er attraktive, så vi får en god del henvendelser. 

Jeg synes dere er ekle alle sammen så langt i tråden. Creepy folk! ;)

Skrevet

Haha, så på en bar ville det vært standard kutyme?

Ja, der kan man godt tolke blikk og småprat som interesse.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der kan man godt tolke blikk og småprat som interesse.

Det var ikke det jeg kommenterte, men det ble uansett en liten avsporing. Vel. Arenaer for romantisk interesse? Som: «Nå er jeg på fotballtrening. Ingen romantisk interesse kan oppstå i meg her. Jeg er i fotballtreningmodus. Han der borte er ikke kjekk.»

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enn så lenge er det hun som har henvendt seg til meg og ikke omvendt. Så jeg er litt usikker på hvor "maset" ditt kommer fra. "Henvendelsene" du hevder å få tror jeg dessverre er ønsketenkning heller enn fakta. Samme hvor fint du måtte være, så er den negative og lettere hatefulle holdningen du viser frem her i tråden turn off for de aller fleste menn, med mindre de er desperate.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun det? Hvor hentet du den informasjonen fra?

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke det jeg kommenterte, men det ble uansett en liten avsporing. Vel. Arenaer for romantisk interesse? Som: «Nå er jeg på fotballtrening. Ingen romantisk interesse kan oppstå i meg her. Jeg er i fotballtreningmodus. Han der borte er ikke kjekk.»

Jo da, man kan få kjærester hvor som helst, men de fleste av oss skjønner at det er en gradvis prosess. Å konkludere med romantisk interesse på bakgrunn av vanlig hyggelig "foreldre på trening"- oppførsel ville ikke jeg gjort, men OK. Og la meg bare si at jeg er "all for" initiativ og å gripe sjansen. Jeg har dessuten mye mer tro på kjemi IRL enn nett. Mitt svar var bare basert på at hun (tilsynelatende) har sveipet vekk TS, men det betyr  tydeligvis ikke så mye ifølge de fleste her.  Nå vil jo TS ta kontakt med henne, så da finner han vel ut av det etterhvert. Lykke til, TS. 

• Liker 2
Skrevet

Creepy = ekkel

Anonymkode: 6479b...984

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo da, man kan få kjærester hvor som helst, men de fleste av oss skjønner at det er en gradvis prosess. Å konkludere med romantisk interesse på bakgrunn av vanlig hyggelig "foreldre på trening"- oppførsel ville ikke jeg gjort, men OK. Og la meg bare si at jeg er "all for" initiativ og å gripe sjansen. Jeg har dessuten mye mer tro på kjemi IRL enn nett. Mitt svar var bare basert på at hun (tilsynelatende) har sveipet vekk TS, men det betyr  tydeligvis ikke så mye ifølge de fleste her.  Nå vil jo TS ta kontakt med henne, så da finner han vel ut av det etterhvert. Lykke til, TS. 

Jøss... Du kan jo være hyggelig når du vil. Keep it up.

Skrevet

Er du mann er du automatisk creepy slik er det bare.

Anonymkode: 59f50...ab0

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da koler det vel ned til at noen av os tror på kjærlighet ved første blikk. Andre ikke.

Skrevet

Hadde jeg fått Mail hadde det vert er nei før meg, hadde virket unaturlig og veldig pågåande.. spesielt om jeg hadde sveipet nei med vilje. Facebook hadde vert litt bedre, men fortsatt litt åpenlyst. Generelt menn som stress med å visse interesse er lite attraktive.

Synest egentlig du tabbet deg ut når du ungjekk ho når du oppdaget at ho var gifte, framstår som du kunne er interessert når det puling i horisonten. Menn og kvinner kan være venner liksom.

Anonymkode: 32ba3...6a3

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg fått Mail hadde det vert er nei før meg, hadde virket unaturlig og veldig pågåande.. spesielt om jeg hadde sveipet nei med vilje. Facebook hadde vert litt bedre, men fortsatt litt åpenlyst. Generelt menn som stress med å visse interesse er lite attraktive.

Synest egentlig du tabbet deg ut når du ungjekk ho når du oppdaget at ho var gifte, framstår som du kunne er interessert når det puling i horisonten. Menn og kvinner kan være venner liksom.

Anonymkode: 32ba3...6a3

Takk for at du deler din mening. Det er vel ikke slik at jeg unngikk henne da jeg oppdaget at hun var gift. Var vel mer at jeg valgte å beholde den "anstendige" maska og unngå å vise tydelig interesse.

Skrevet (endret)

Det er ikke sikkert hun vet eller husker hva du heter, så legg et bra profilbilde på Facebook og send en venneforespørsel. Det er lavterskel sjekk om hun er det minste interessert. Epost er litt formelt, og du blir jo nødt til å forklare hvem du er og hvorfor du sender epost, kan fort bli litt rart. 

Hvis ikke folk sjekket ut om den man er interessert i er interessert i tilbake, ville vi snart måtte begynne med planlagte giftemål igjen. Jeg er nysingel, og hvis en mann jeg hadde snakket med her og der ga meg en venneforespørsel, jeg sa ja og han deretter ba meg på kaffe, ville det vært et kompliment om ikke annet. Jeg ville skjønt at han ville bli mer kjent med meg, og det er jo bare hyggelig det! Hvis jeg ikke ville det, kunne jeg høflig ha sagt nei takk. Hvis jeg ville hadde jeg svart ja og så sett hva som skjer. 

Jeg er enig med TS, man merker når det er "noe", når motparten viser mer enn normal høflig interesse. Så legger folk ulikt i det, kan møte andre, ombestemme seg etc, men alt i alt vil hun ikke syns det er creepy i det hele tatt! 

Endret av McMary
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...